Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14806

1. Kuinka moni vielä käy täällä?

Vakkarit laittakaa hep jos käytte vielä vilkuilemassa palstaa.
    Sinkut
    170
    1557
  2. Tunnustuksia..

siitä, kuka on sinulle rakas.. Niin, kai ymmärrätte,että kun tää elämä on ohi, SE on siis finito, slut, game over...
    Sinkut
    98
    1410
  3. Järki vai tunne?

Niin.. kaikkihan me ollaan yksilöllisiä kombinaatioita kaikessa. Oletko itse selvästi tunnistanut itsessäsi jomman ku
    Suhteet
    195
    1395
  4. Alkavan syksyn galluppi..

Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
    Sinkut
    132
    1385
  5. Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?

Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän. En
    Sinkut
    213
    1275
  6. Palstahäirikkö on palannut..

.. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten v
    Sinkut
    120
    1257
  7. Ajatelmiani sinkkuudesta..

Olen aika kokematon sinkku, toiset eivät edes laske minua sinkuksi koska minulla on määrittelemätön suhde palstamieheen.
    Sinkut
    190
    1249
  8. Musiikin kuuntelu

Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai
    Sinkut
    156
    1242
  9. Ihminen ihmiselle

Kuinka tämän asian nyt sanottaisin? Miksi ihmisillä on tarvetta halventaa toisia, painaa alas? Ei toki kaikilla, mut
    Sinkut
    143
    1232
  10. Kevyttä ja kivaa..

Elämä on lyhyt. Liian lyhyt. Jokainen jotuu sen tiedostamaan jossakin vaiheessa. Kun lopullinen lähtö on edessä, se vii
    Sinkut
    135
    1207
  11. Tämä tästä..

lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p
    Sinkut
    127
    1206
  12. Miesten riidanhaluisuus

on juttu, mikä ihmetyttää. Mikä ihme saa nuoret miehet uhoamaan toisilleen ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. Niin tä
    Sinkut
    144
    1204
  13. Jos, jos ja jos...

Jos tieteellisesti todistettaisiin, että kuolemanjälkeistä elämää on ja että kuolema ei ole kaiken loppu vaan uusi alku
    Sinkut
    167
    1184
  14. Anonyymin kiro

Aina saa kuulla kuinka rekatut kiusaavat anonyymejä, mutta käännetäämpä asiaa pikkuisen realistisempaan suuntaan. Suuri
    Sinkut
    139
    1124
  15. Niin.. taas aika kysyä neuvoa viisaammiltani..

eli palstalaisilta. Tilanne on tämä; Minut irtisanottiin ja irtisanomiseni myöhemmin peruttiin. Sain siirron toiselle
    Sinkut
    136
    1099
  16. Onko kellään kokemuksia..

.. valmismatkapaketeista, joita laitetaan lehtien tilaajille..? Mä sain aika houkuttelevan matkatarjouksen Turkin Lyyk
    Sinkut
    63
    1092
  17. Kiinnostavat ihmiset

Niin.. kailkille lieneen käynyt siten, että törmää jossakin asianyhteydessä ihmiseen joka vaikuttaa kiinnostavalta. Va
    Sinkut
    132
    1085
  18. Kevät on tullut..

Kello ei ole vielä kuusi aamulla ja täällä säksättävät jo aamuvirkut linnut. Varma kevään merkki. Talvi on taitettu.
    Sinkut
    160
    1069
  19. Kuoleman käytäntö

Tuosta toisesta keskustelusta intoutuneena otan esille asian, jota monikaan ei ole huomioinut. Kuoleman käytännönasiat.
    Sinkut
    164
    1055
  20. Oletko tekijä?

Kysmys pääsääntöisesti on suunnattu naisoletetuille.. Eli, kun jotakin pitää perinteisesti miesten hommiin liittyvää te
    Sinkut
    134
    987