Pikku-pirpana

Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
101
Kommenttia
14138
No niin.. ignooratkaa..
jos ei sisältö miellytä. Itse en tykkää haukkumisesta tai panettelusta ja vältän sitä parhaani mukaan. Pyrin olemaan k1681503Tunnustuksia..
siitä, kuka on sinulle rakas.. Niin, kai ymmärrätte,että kun tää elämä on ohi, SE on siis finito, slut, game over...981389Järki vai tunne?
Niin.. kaikkihan me ollaan yksilöllisiä kombinaatioita kaikessa. Oletko itse selvästi tunnistanut itsessäsi jomman ku1951363Alkavan syksyn galluppi..
Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 21321337Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?
Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän. En2131250Ajatelmiani sinkkuudesta..
Olen aika kokematon sinkku, toiset eivät edes laske minua sinkuksi koska minulla on määrittelemätön suhde palstamieheen.1901241Palstahäirikkö on palannut..
.. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten v1201235Ihminen ihmiselle
Kuinka tämän asian nyt sanottaisin? Miksi ihmisillä on tarvetta halventaa toisia, painaa alas? Ei toki kaikilla, mut1431203Kevyttä ja kivaa..
Elämä on lyhyt. Liian lyhyt. Jokainen jotuu sen tiedostamaan jossakin vaiheessa. Kun lopullinen lähtö on edessä, se vii1351193Tämä tästä..
lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p1271175Jos, jos ja jos...
Jos tieteellisesti todistettaisiin, että kuolemanjälkeistä elämää on ja että kuolema ei ole kaiken loppu vaan uusi alku1671161Miesten riidanhaluisuus
on juttu, mikä ihmetyttää. Mikä ihme saa nuoret miehet uhoamaan toisilleen ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. Niin tä1441156Anonyymin kiro
Aina saa kuulla kuinka rekatut kiusaavat anonyymejä, mutta käännetäämpä asiaa pikkuisen realistisempaan suuntaan. Suuri1401109Niin.. taas aika kysyä neuvoa viisaammiltani..
eli palstalaisilta. Tilanne on tämä; Minut irtisanottiin ja irtisanomiseni myöhemmin peruttiin. Sain siirron toiselle1361076Kevät on tullut..
Kello ei ole vielä kuusi aamulla ja täällä säksättävät jo aamuvirkut linnut. Varma kevään merkki. Talvi on taitettu.1601038Kuoleman käytäntö
Tuosta toisesta keskustelusta intoutuneena otan esille asian, jota monikaan ei ole huomioinut. Kuoleman käytännönasiat.1641034Hyviä lahjavinkkejä..
joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm143971Oletko tekijä?
Kysmys pääsääntöisesti on suunnattu naisoletetuille.. Eli, kun jotakin pitää perinteisesti miesten hommiin liittyvää te134967Onko kellään kokemuksia..
.. valmismatkapaketeista, joita laitetaan lehtien tilaajille..? Mä sain aika houkuttelevan matkatarjouksen Turkin Lyyk63940Niin.. minua mietityttää..
eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval110931