Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Kuinka moni vielä käy täällä?

    Vakkarit laittakaa hep jos käytte vielä vilkuilemassa palstaa.
    Sinkut
    162
    1604
  2. Alkavan syksyn galluppi..

    Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
    Sinkut
    97
    1463
  3. Tunnustuksia..

    siitä, kuka on sinulle rakas.. Niin, kai ymmärrätte,että kun tää elämä on ohi, SE on siis finito, slut, game over...
    Sinkut
    98
    1443
  4. Järki vai tunne?

    Niin.. kaikkihan me ollaan yksilöllisiä kombinaatioita kaikessa. Oletko itse selvästi tunnistanut itsessäsi jomman ku
    Suhteet
    195
    1440
  5. Musiikin kuuntelu

    Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai
    Sinkut
    157
    1399
  6. Palstaparit

    Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..? Minä aloitan.. Paritt
    Sinkut
    147
    1329
  7. Onko kellään kokemuksia..

    .. valmismatkapaketeista, joita laitetaan lehtien tilaajille..? Mä sain aika houkuttelevan matkatarjouksen Turkin Lyyk
    Sinkut
    63
    1326
  8. Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?

    Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän. En
    Sinkut
    184
    1324
  9. Ihminen ihmiselle

    Kuinka tämän asian nyt sanottaisin? Miksi ihmisillä on tarvetta halventaa toisia, painaa alas? Ei toki kaikilla, mut
    Sinkut
    143
    1311
  10. Palstahäirikkö on palannut..

    .. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten v
    Sinkut
    120
    1305
  11. Miesten riidanhaluisuus

    on juttu, mikä ihmetyttää. Mikä ihme saa nuoret miehet uhoamaan toisilleen ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. Niin tä
    Sinkut
    144
    1302
  12. Ajatelmiani sinkkuudesta..

    Olen aika kokematon sinkku, toiset eivät edes laske minua sinkuksi koska minulla on määrittelemätön suhde palstamieheen.
    Sinkut
    190
    1268
  13. Tämä tästä..

    lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p
    Sinkut
    124
    1251
  14. Kevyttä ja kivaa..

    Elämä on lyhyt. Liian lyhyt. Jokainen jotuu sen tiedostamaan jossakin vaiheessa. Kun lopullinen lähtö on edessä, se vii
    Sinkut
    135
    1244
  15. Jos, jos ja jos...

    Jos tieteellisesti todistettaisiin, että kuolemanjälkeistä elämää on ja että kuolema ei ole kaiken loppu vaan uusi alku
    Sinkut
    167
    1230
  16. Kiinnostavat ihmiset

    Niin.. kailkille lieneen käynyt siten, että törmää jossakin asianyhteydessä ihmiseen joka vaikuttaa kiinnostavalta. Va
    Sinkut
    133
    1208
  17. Anonyymin kiro

    Aina saa kuulla kuinka rekatut kiusaavat anonyymejä, mutta käännetäämpä asiaa pikkuisen realistisempaan suuntaan. Suuri
    Sinkut
    139
    1159
  18. Kevät on tullut..

    Kello ei ole vielä kuusi aamulla ja täällä säksättävät jo aamuvirkut linnut. Varma kevään merkki. Talvi on taitettu.
    Sinkut
    157
    1149
  19. Niin.. taas aika kysyä neuvoa viisaammiltani..

    eli palstalaisilta. Tilanne on tämä; Minut irtisanottiin ja irtisanomiseni myöhemmin peruttiin. Sain siirron toiselle
    Sinkut
    136
    1144
  20. Kuoleman käytäntö

    Tuosta toisesta keskustelusta intoutuneena otan esille asian, jota monikaan ei ole huomioinut. Kuoleman käytännönasiat.
    Sinkut
    159
    1089