Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
- 1621604
Alkavan syksyn galluppi..
Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2971463Tunnustuksia..
siitä, kuka on sinulle rakas.. Niin, kai ymmärrätte,että kun tää elämä on ohi, SE on siis finito, slut, game over...981443Järki vai tunne?
Niin.. kaikkihan me ollaan yksilöllisiä kombinaatioita kaikessa. Oletko itse selvästi tunnistanut itsessäsi jomman ku1951440Musiikin kuuntelu
Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai1571399Palstaparit
Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..? Minä aloitan.. Paritt1471329Onko kellään kokemuksia..
.. valmismatkapaketeista, joita laitetaan lehtien tilaajille..? Mä sain aika houkuttelevan matkatarjouksen Turkin Lyyk631326Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?
Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän. En1841324Ihminen ihmiselle
Kuinka tämän asian nyt sanottaisin? Miksi ihmisillä on tarvetta halventaa toisia, painaa alas? Ei toki kaikilla, mut1431311Palstahäirikkö on palannut..
.. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten v1201305Miesten riidanhaluisuus
on juttu, mikä ihmetyttää. Mikä ihme saa nuoret miehet uhoamaan toisilleen ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. Niin tä1441302Ajatelmiani sinkkuudesta..
Olen aika kokematon sinkku, toiset eivät edes laske minua sinkuksi koska minulla on määrittelemätön suhde palstamieheen.1901268Tämä tästä..
lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p1241251Kevyttä ja kivaa..
Elämä on lyhyt. Liian lyhyt. Jokainen jotuu sen tiedostamaan jossakin vaiheessa. Kun lopullinen lähtö on edessä, se vii1351244Jos, jos ja jos...
Jos tieteellisesti todistettaisiin, että kuolemanjälkeistä elämää on ja että kuolema ei ole kaiken loppu vaan uusi alku1671230Kiinnostavat ihmiset
Niin.. kailkille lieneen käynyt siten, että törmää jossakin asianyhteydessä ihmiseen joka vaikuttaa kiinnostavalta. Va1331208Anonyymin kiro
Aina saa kuulla kuinka rekatut kiusaavat anonyymejä, mutta käännetäämpä asiaa pikkuisen realistisempaan suuntaan. Suuri1391159Kevät on tullut..
Kello ei ole vielä kuusi aamulla ja täällä säksättävät jo aamuvirkut linnut. Varma kevään merkki. Talvi on taitettu.1571149Niin.. taas aika kysyä neuvoa viisaammiltani..
eli palstalaisilta. Tilanne on tämä; Minut irtisanottiin ja irtisanomiseni myöhemmin peruttiin. Sain siirron toiselle1361144Kuoleman käytäntö
Tuosta toisesta keskustelusta intoutuneena otan esille asian, jota monikaan ei ole huomioinut. Kuoleman käytännönasiat.1591089