Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

101

Kommenttia

14138

1. No niin.. ignooratkaa..

jos ei sisältö miellytä. Itse en tykkää haukkumisesta tai panettelusta ja vältän sitä parhaani mukaan. Pyrin olemaan k
    Sinkut
    168
    1503
  2. Tunnustuksia..

siitä, kuka on sinulle rakas.. Niin, kai ymmärrätte,että kun tää elämä on ohi, SE on siis finito, slut, game over...
    Sinkut
    98
    1389
  3. Järki vai tunne?

Niin.. kaikkihan me ollaan yksilöllisiä kombinaatioita kaikessa. Oletko itse selvästi tunnistanut itsessäsi jomman ku
    Suhteet
    195
    1363
  4. Alkavan syksyn galluppi..

Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
    Sinkut
    132
    1337
  5. Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?

Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän. En
    Sinkut
    213
    1250
  6. Ajatelmiani sinkkuudesta..

Olen aika kokematon sinkku, toiset eivät edes laske minua sinkuksi koska minulla on määrittelemätön suhde palstamieheen.
    Sinkut
    190
    1241
  7. Palstahäirikkö on palannut..

.. johan saimmekin olla häneltä rauhassa muutaman ajan. Hän anonyyminä härkkii ja yrittää kiusata palstalaisia, joten v
    Sinkut
    120
    1235
  8. Ihminen ihmiselle

Kuinka tämän asian nyt sanottaisin? Miksi ihmisillä on tarvetta halventaa toisia, painaa alas? Ei toki kaikilla, mut
    Sinkut
    143
    1203
  9. Kevyttä ja kivaa..

Elämä on lyhyt. Liian lyhyt. Jokainen jotuu sen tiedostamaan jossakin vaiheessa. Kun lopullinen lähtö on edessä, se vii
    Sinkut
    135
    1193
  10. Tämä tästä..

lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p
    Sinkut
    127
    1175
  11. Jos, jos ja jos...

Jos tieteellisesti todistettaisiin, että kuolemanjälkeistä elämää on ja että kuolema ei ole kaiken loppu vaan uusi alku
    Sinkut
    167
    1161
  12. Miesten riidanhaluisuus

on juttu, mikä ihmetyttää. Mikä ihme saa nuoret miehet uhoamaan toisilleen ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. Niin tä
    Sinkut
    144
    1156
  13. Anonyymin kiro

Aina saa kuulla kuinka rekatut kiusaavat anonyymejä, mutta käännetäämpä asiaa pikkuisen realistisempaan suuntaan. Suuri
    Sinkut
    140
    1109
  14. Niin.. taas aika kysyä neuvoa viisaammiltani..

eli palstalaisilta. Tilanne on tämä; Minut irtisanottiin ja irtisanomiseni myöhemmin peruttiin. Sain siirron toiselle
    Sinkut
    136
    1076
  15. Kevät on tullut..

Kello ei ole vielä kuusi aamulla ja täällä säksättävät jo aamuvirkut linnut. Varma kevään merkki. Talvi on taitettu.
    Sinkut
    160
    1038
  16. Kuoleman käytäntö

Tuosta toisesta keskustelusta intoutuneena otan esille asian, jota monikaan ei ole huomioinut. Kuoleman käytännönasiat.
    Sinkut
    164
    1034
  17. Hyviä lahjavinkkejä..

joululahjaksi. Eli tämä viikko aikaa keksiä ja toteuttaa joululahja tapailumiehelle.. Se ei saa olla kallis, sillä olemm
    Sinkut
    143
    971
  18. Oletko tekijä?

Kysmys pääsääntöisesti on suunnattu naisoletetuille.. Eli, kun jotakin pitää perinteisesti miesten hommiin liittyvää te
    Sinkut
    134
    967
  19. Onko kellään kokemuksia..

.. valmismatkapaketeista, joita laitetaan lehtien tilaajille..? Mä sain aika houkuttelevan matkatarjouksen Turkin Lyyk
    Sinkut
    63
    940
  20. Niin.. minua mietityttää..

eräs asia ja mielipiteitä haen ihan selkiydyttääkseni omaa päätäni. Siis.. minulla on miespuolinen työkaveri joka taval
    Sinkut
    110
    931