Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14806

1. Kevään korvilla galluppi

Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä
    Sinkut
    64
    552
  2. Kuka muistaa -visa

Niin.. minulla on tylsää. Sen kunniaksi kysellään piirretyistä ja sarjiksista juttuja mitä ei kaikki muista. Niin.. on
    Sinkut
    157
    545
  3. Eroon Gilenyasta?

Onko kukaan lopettanut fingolimodi lääkitystä? Ms-tautini alkoi erittäin aktiivisena ja rajuin toiminnallisin oirein 1
    MS-tauti
    0
    528
  4. Puoliradikaali?

Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös
    Sinkut
    74
    526
  5. Oletko kierrättäjä?

Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon
    Sinkut
    50
    514
  6. Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun
    Sinkut
    38
    507
  7. Olen tässä miettinyt..

ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut
    Sinkut
    50
    505
  8. Villi vellamoinen,

eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib
    Sinkut
    24
    500
  9. Harmis-setä, käytkö vielä täällä?

Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa. Timppa niitä kaipail
    Sinkut
    39
    485
  10. Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?

Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist
    Sinkut
    49
    470
  11. Joululahjatoiveesi?

Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja
    Sinkut
    58
    448
  12. Olisiko aika?

Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt
    Sinkut
    23
    439
  13. Uusin Apinoiden planeetta -leffa

Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?
    Sinkut
    29
    330
  14. Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin

alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan
    Sinkut
    23
    286
  15. Nyt kiinnostaa murkut

sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut
    Sinkut
    25
    257
  16. Sanat .. nuo niin ihmeelliset..

Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa
    Sinkut
    14
    228
  17. Se on nyt sitten niin..

että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.
    Sinkut
    75
    141
  18. KIITOS Harmissetä ..

erinomaisesta tarinasta. Sinua lukee mielellään.
    Sinkut
    20
    131
  19. Kiitos, kun kohtasit minut..

Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii
    Ikävä
    0
    93
  20. Kun tää paska ei toimi..

.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk
    Sinkut
    43
    77