Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

101

Kommenttia

14152

1. Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?

Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist
    Sinkut
    49
    448
  2. Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun
    Sinkut
    38
    447
  3. Villi vellamoinen,

eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib
    Sinkut
    24
    442
  4. Olisiko aika?

Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt
    Sinkut
    23
    411
  5. Vanha keskustelunaihe, jonka

nostan ylös, sillä haluaisin kuulla uusilta palstalaisiltakin mielipiteen asiasta. Olelko kaapissa oleva sinkkulalainen
    Sinkut
    62
    370
  6. Uusin Apinoiden planeetta -leffa

Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?
    Sinkut
    29
    314
  7. Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin

alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan
    Sinkut
    23
    208
  8. Sanat .. nuo niin ihmeelliset..

Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa
    Sinkut
    14
    182
  9. Se on nyt sitten niin..

että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.
    Sinkut
    75
    127
  10. KIITOS Harmissetä ..

erinomaisesta tarinasta. Sinua lukee mielellään.
    Sinkut
    20
    119
  11. Kiitos, kun kohtasit minut..

Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii
    Ikävä
    0
    82
  12. Kun tää paska ei toimi..

.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk
    Sinkut
    43
    66
  13. Rakastajalleni..

Tietää kuka on ja miksi laitan tänne. https://youtu.be/91JuVxAotYM
    Sinkut
    65
    61
  14. Kiitos, anteeksi ja rakastan.

Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.
    Rakkaus ja rakastaminen
    23
    56
  15. Mikä siinä on niin vaikeaa..

ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä
    Sinkut
    95
    55
  16. Apuja kaivataan..

Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy
    Sinkut
    56
    37
  17. Mikä on homman nimi?

Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä
    Järki ja tunteet
    1
    25
  18. Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..

Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uude
    Sinkut
    8
    24
  19. Rakas, rakkaampi - rakkain.

Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed
    Rakkaus ja rakastaminen
    0
    18
  20. Tajusin viimein..

sinä pelkäät minua. Välität, mutta et rakasta, pelkäät että sinulla olisi kiellettyjä tunteita minua kohtaan. Ja sinul
    Järki ja tunteet
    2
    17