Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Palsta paineventtiilinä
Eli.. siis.. Tänään Simiti lopetti kessuttelun ja rakkaalla Kamusella huono päivä. Toimiiko palstalle purkautuminen ja105668Onko helle jo nitistänyt kaikki palstalaiset?
Missä on keskustelut ja aiheet joihin haluaisi kommentoida? Palsta on täynnä höttöä ja agendaa milloin mistäkin. Pitkii83665Lomalla on tylsää..
Siksi kai tännekin eksyin. En vaan jaksaisi nyt mitään, oikeastaan. Väsyttää ja tylsistyttää. Pitäisikö ottaa ja repäi81656Kuka muistaa -visa
Niin.. minulla on tylsää. Sen kunniaksi kysellään piirretyistä ja sarjiksista juttuja mitä ei kaikki muista. Niin.. on157652Viron hotellimatka..
olisi parin viikon päästä edessä. Onko kukaan käynyt Tallinnassa tänä keväänä? Tai lähiaikoina? Mietityttää hieman koro54639Rakkaat palstasisaret ja -veljet
Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu57634Olen tässä miettinyt..
ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut51614Liian helppo Aku-testi
Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s81602Kysmys.. ihan kaikille,
miten toimisit jos kotiisi tulleet kutsutut tai kutsumattomat vieraat käyttäytyisivät mielestäsi sopimattomasti? Käveli98600Puoliradikaali?
Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös75600Kevään korvilla galluppi
Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä65595Eroon Gilenyasta?
Onko kukaan lopettanut fingolimodi lääkitystä? Ms-tautini alkoi erittäin aktiivisena ja rajuin toiminnallisin oirein 10567Villi vellamoinen,
eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib25560Harmis-setä, käytkö vielä täällä?
Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa. Timppa niitä kaipail39552Oletko kierrättäjä?
Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon51551Joululahjatoiveesi?
Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja59549Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun37533Joko joulu olisi paketissa?
Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis64497Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?
Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist48493- 58491