Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Palsta paineventtiilinä

    Eli.. siis.. Tänään Simiti lopetti kessuttelun ja rakkaalla Kamusella huono päivä. Toimiiko palstalle purkautuminen ja
    Sinkut
    105
    668
  2. Onko helle jo nitistänyt kaikki palstalaiset?

    Missä on keskustelut ja aiheet joihin haluaisi kommentoida? Palsta on täynnä höttöä ja agendaa milloin mistäkin. Pitkii
    Sinkut
    83
    665
  3. Lomalla on tylsää..

    Siksi kai tännekin eksyin. En vaan jaksaisi nyt mitään, oikeastaan. Väsyttää ja tylsistyttää. Pitäisikö ottaa ja repäi
    Sinkut
    81
    656
  4. Kuka muistaa -visa

    Niin.. minulla on tylsää. Sen kunniaksi kysellään piirretyistä ja sarjiksista juttuja mitä ei kaikki muista. Niin.. on
    Sinkut
    157
    652
  5. Viron hotellimatka..

    olisi parin viikon päästä edessä. Onko kukaan käynyt Tallinnassa tänä keväänä? Tai lähiaikoina? Mietityttää hieman koro
    Sinkut
    54
    639
  6. Rakkaat palstasisaret ja -veljet

    Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu
    Sinkut
    57
    634
  7. Olen tässä miettinyt..

    ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut
    Sinkut
    51
    614
  8. Liian helppo Aku-testi

    Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s
    Sinkut
    81
    602
  9. Kysmys.. ihan kaikille,

    miten toimisit jos kotiisi tulleet kutsutut tai kutsumattomat vieraat käyttäytyisivät mielestäsi sopimattomasti? Käveli
    Sinkut
    98
    600
  10. Puoliradikaali?

    Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös
    Sinkut
    75
    600
  11. Kevään korvilla galluppi

    Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä
    Sinkut
    65
    595
  12. Eroon Gilenyasta?

    Onko kukaan lopettanut fingolimodi lääkitystä? Ms-tautini alkoi erittäin aktiivisena ja rajuin toiminnallisin oirein 1
    MS-tauti
    0
    567
  13. Villi vellamoinen,

    eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib
    Sinkut
    25
    560
  14. Harmis-setä, käytkö vielä täällä?

    Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa. Timppa niitä kaipail
    Sinkut
    39
    552
  15. Oletko kierrättäjä?

    Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon
    Sinkut
    51
    551
  16. Joululahjatoiveesi?

    Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja
    Sinkut
    59
    549
  17. Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet

    https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun
    Sinkut
    37
    533
  18. Joko joulu olisi paketissa?

    Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis
    Sinkut
    64
    497
  19. Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?

    Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist
    Sinkut
    48
    493
  20. Nopea galluppi..

    Paljonko pakkasta teillä? Täällä -17° ja kiristymään päin.
    Sinkut
    58
    491