Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

118

Kommenttia

15637

1. Onko helle jo nitistänyt kaikki palstalaiset?

Missä on keskustelut ja aiheet joihin haluaisi kommentoida? Palsta on täynnä höttöä ja agendaa milloin mistäkin. Pitkii
    Sinkut
    83
    631
  2. Kysmys.. ihan kaikille,

miten toimisit jos kotiisi tulleet kutsutut tai kutsumattomat vieraat käyttäytyisivät mielestäsi sopimattomasti? Käveli
    Sinkut
    98
    593
  3. Kevään korvilla galluppi

Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä
    Sinkut
    65
    581
  4. Rakkaat palstasisaret ja -veljet

Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu
    Sinkut
    57
    577
  5. Olen tässä miettinyt..

ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut
    Sinkut
    51
    575
  6. Kuka muistaa -visa

Niin.. minulla on tylsää. Sen kunniaksi kysellään piirretyistä ja sarjiksista juttuja mitä ei kaikki muista. Niin.. on
    Sinkut
    157
    574
  7. Puoliradikaali?

Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös
    Sinkut
    75
    563
  8. Tarinaniskijä hakusessaan

Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita
    Sinkut
    45
    551
  9. Eroon Gilenyasta?

Onko kukaan lopettanut fingolimodi lääkitystä? Ms-tautini alkoi erittäin aktiivisena ja rajuin toiminnallisin oirein 1
    MS-tauti
    0
    547
  10. Villi vellamoinen,

eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib
    Sinkut
    25
    543
  11. Oletko kierrättäjä?

Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon
    Sinkut
    51
    540
  12. Liian helppo Aku-testi

Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s
    Sinkut
    81
    539
  13. Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun
    Sinkut
    38
    523
  14. Harmis-setä, käytkö vielä täällä?

Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa. Timppa niitä kaipail
    Sinkut
    39
    517
  15. Joululahjatoiveesi?

Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja
    Sinkut
    59
    514
  16. Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?

Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist
    Sinkut
    49
    484
  17. Joko joulu olisi paketissa?

Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis
    Sinkut
    64
    463
  18. Olisiko aika?

Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt
    Sinkut
    23
    456
  19. Nopea galluppi..

Paljonko pakkasta teillä? Täällä -17° ja kiristymään päin.
    Sinkut
    58
    450
  20. Uusin Apinoiden planeetta -leffa

Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?
    Sinkut
    29
    350