Pikku-pirpana

Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
101
Kommenttia
14152
Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?
Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist49448Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun38447Villi vellamoinen,
eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib24442Olisiko aika?
Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt23411Vanha keskustelunaihe, jonka
nostan ylös, sillä haluaisin kuulla uusilta palstalaisiltakin mielipiteen asiasta. Olelko kaapissa oleva sinkkulalainen62370Uusin Apinoiden planeetta -leffa
Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?29314Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin
alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan23208Sanat .. nuo niin ihmeelliset..
Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa14182Se on nyt sitten niin..
että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.75127- 20119
Kiitos, kun kohtasit minut..
Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii082Kun tää paska ei toimi..
.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk4366- 6561
Kiitos, anteeksi ja rakastan.
Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.2356Mikä siinä on niin vaikeaa..
ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä9555Apuja kaivataan..
Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy5637Mikä on homman nimi?
Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä125Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..
Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uude824Rakas, rakkaampi - rakkain.
Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed018Tajusin viimein..
sinä pelkäät minua. Välität, mutta et rakasta, pelkäät että sinulla olisi kiellettyjä tunteita minua kohtaan. Ja sinul217