Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14806
Kevään korvilla galluppi
Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä64552Kuka muistaa -visa
Niin.. minulla on tylsää. Sen kunniaksi kysellään piirretyistä ja sarjiksista juttuja mitä ei kaikki muista. Niin.. on157545Eroon Gilenyasta?
Onko kukaan lopettanut fingolimodi lääkitystä? Ms-tautini alkoi erittäin aktiivisena ja rajuin toiminnallisin oirein 10528Puoliradikaali?
Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle. Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös74526Oletko kierrättäjä?
Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon50514Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun38507Olen tässä miettinyt..
ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut50505Villi vellamoinen,
eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib24500Harmis-setä, käytkö vielä täällä?
Eilen yritin etsiä Timpalle sun sinkkuloita, niin en löytänyt. Vain yhden. Outo olio sinkkulassa. Timppa niitä kaipail39485Joko Sinkkuloihin on julistettu joulurauha?
Täällä vaikuttanut olevan niin kovin rauhallista aina kun piipahdan omilta kiireiltäni tänne. Joulunaikaa voisi pirist49470Joululahjatoiveesi?
Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja58448Olisiko aika?
Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt23439Uusin Apinoiden planeetta -leffa
Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?29330Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin
alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan23286Nyt kiinnostaa murkut
sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut25257Sanat .. nuo niin ihmeelliset..
Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa14228Se on nyt sitten niin..
että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.75141- 20131
Kiitos, kun kohtasit minut..
Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii093Kun tää paska ei toimi..
.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk4377