Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Eriparisuudet
Tuumailin tässä noita eripareja. Jännä, kuinka kaksinaismoralistiseksi huomasin omankin ajattelutapani. Esmes pitkä mie67491Olisiko aika?
Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt23470- 53378
Uusin Apinoiden planeetta -leffa
Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?29361Nyt kiinnostaa murkut
sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut26345Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin
alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan24343Mikä tuo sinulle hyvän mielen?
Siis tähän kysymykseen ei ole oikeaa tai väärää vastausta olemassakaan. Jokaisella on omat jutut, jotka antavat hyvää m52274Sanat .. nuo niin ihmeelliset..
Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa15271Mitähän sitä kuuntelisi?
Laitoin pihan valmiiksi itseni grillaamista varten, taivas tosin on vielä pilvessä, niin mietinkin, mitähän sitä kuuntel30180Se on nyt sitten niin..
että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.75168- 20164
Palstalla taas uus viba
Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.1135No voi sun perk...
Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain. Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden ro13132Kiitos, kun kohtasit minut..
Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii0129Kun tää paska ei toimi..
.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk43104Kiitos, anteeksi ja rakastan.
Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.2392- 6586
Rakas, rakkaampi - rakkain.
Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed083Mikä siinä on niin vaikeaa..
ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä9580Apuja kaivataan..
Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy5671