Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14806

1. Rakastajalleni..

Tietää kuka on ja miksi laitan tänne. https://youtu.be/91JuVxAotYM
    Sinkut
    65
    69
  2. Kiitos, anteeksi ja rakastan.

Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.
    Rakkaus ja rakastaminen
    23
    68
  3. Palstalla taas uus viba

Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.
    Sinkut
    0
    66
  4. Mikä siinä on niin vaikeaa..

ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä
    Sinkut
    95
    62
  5. Rakas, rakkaampi - rakkain.

Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed
    Rakkaus ja rakastaminen
    0
    58
  6. Apuja kaivataan..

Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy
    Sinkut
    56
    48
  7. Mikä on homman nimi?

Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä
    Järki ja tunteet
    1
    35
  8. Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..

Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uude
    Sinkut
    8
    33
  9. Tajusin viimein..

sinä pelkäät minua. Välität, mutta et rakasta, pelkäät että sinulla olisi kiellettyjä tunteita minua kohtaan. Ja sinul
    Järki ja tunteet
    2
    23
  10. Kuinka pitkään jaksat olla oikeassa?

Right-fighter... Tässä elisellä laitoin lohta ja kala oli liian iso vuokaani. Sitä tylsähköllä veitsellä leikatessani k
    Suhteet
    10
    15