Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14806
- 6569
Kiitos, anteeksi ja rakastan.
Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.2368Palstalla taas uus viba
Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.066Mikä siinä on niin vaikeaa..
ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä9562Rakas, rakkaampi - rakkain.
Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed058Apuja kaivataan..
Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy5648Mikä on homman nimi?
Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä135Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..
Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uude833Tajusin viimein..
sinä pelkäät minua. Välität, mutta et rakasta, pelkäät että sinulla olisi kiellettyjä tunteita minua kohtaan. Ja sinul223Kuinka pitkään jaksat olla oikeassa?
Right-fighter... Tässä elisellä laitoin lohta ja kala oli liian iso vuokaani. Sitä tylsähköllä veitsellä leikatessani k1015