Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
114
Kommenttia
15391
Se on nyt sitten niin..
että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.75152- 20140
Kiitos, kun kohtasit minut..
Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii0109Palstalla taas uus viba
Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.089Kun tää paska ei toimi..
.. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk4387Rakas, rakkaampi - rakkain.
Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed077- 6573
Kiitos, anteeksi ja rakastan.
Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.2372Mikä siinä on niin vaikeaa..
ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä9566Apuja kaivataan..
Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy5651Mikä on homman nimi?
Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä140Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..
Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uude836Tajusin viimein..
sinä pelkäät minua. Välität, mutta et rakasta, pelkäät että sinulla olisi kiellettyjä tunteita minua kohtaan. Ja sinul227Kuinka pitkään jaksat olla oikeassa?
Right-fighter... Tässä elisellä laitoin lohta ja kala oli liian iso vuokaani. Sitä tylsähköllä veitsellä leikatessani k1019