Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Eriparisuudet

    Tuumailin tässä noita eripareja. Jännä, kuinka kaksinaismoralistiseksi huomasin omankin ajattelutapani. Esmes pitkä mie
    Sinkut
    67
    491
  2. Olisiko aika?

    Hyvän tarinan. Täällä on hyviä tarinantekijöitä. Jopa erinomaisia. Mitäpä sanotte tarinasta johon jokainen saisi laitt
    Sinkut
    23
    470
  3. Onko palsta ollut rikki.. taas?

    Yhdellä vilkaisulla siltä vaikuttaisi.
    Sinkut
    53
    378
  4. Uusin Apinoiden planeetta -leffa

    Onko kukaan käynyt leffateatterissa katsomassa sitä? Kiinnostaisi kuulla onko hyvä..?
    Sinkut
    29
    361
  5. Nyt kiinnostaa murkut

    sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut
    Sinkut
    26
    345
  6. Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin

    alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään. En ole nukkunut kovinkaan
    Sinkut
    24
    343
  7. Mikä tuo sinulle hyvän mielen?

    Siis tähän kysymykseen ei ole oikeaa tai väärää vastausta olemassakaan. Jokaisella on omat jutut, jotka antavat hyvää m
    Sinkut
    52
    274
  8. Sanat .. nuo niin ihmeelliset..

    Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa
    Sinkut
    15
    271
  9. Mitähän sitä kuuntelisi?

    Laitoin pihan valmiiksi itseni grillaamista varten, taivas tosin on vielä pilvessä, niin mietinkin, mitähän sitä kuuntel
    Sinkut
    30
    180
  10. Se on nyt sitten niin..

    että meitä ihmisolioita on virallisesti se 8 miljardia.. Pistää miettimään.
    Sinkut
    75
    168
  11. KIITOS Harmissetä ..

    erinomaisesta tarinasta. Sinua lukee mielellään.
    Sinkut
    20
    164
  12. Palstalla taas uus viba

    Ilmoittaa ettei kommentti mene läpi, mutta menee kuitenkin. Tulee tuplaviestejä.
    Sinkut
    1
    135
  13. No voi sun perk...

    Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain. Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden ro
    Sinkut
    13
    132
  14. Kiitos, kun kohtasit minut..

    Siis aidosti kiitos. Olen jo vuosia odottanut tämän päiväistä kohtaamistamme. Kuten jo sen kasvotustenkin sanoin. Kii
    Ikävä
    0
    129
  15. Kun tää paska ei toimi..

    .. voi palata alkulähteelle. Halusin vain toivottaa hyvää yötä ja antaa hyvän yön suukkosen ... huomenna taas ylös kuk
    Sinkut
    43
    104
  16. Kiitos, anteeksi ja rakastan.

    Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.
    Rakkaus ja rakastaminen
    23
    92
  17. Rakastajalleni..

    Tietää kuka on ja miksi laitan tänne. https://youtu.be/91JuVxAotYM
    Sinkut
    65
    86
  18. Rakas, rakkaampi - rakkain.

    Olet minulle yhä rakas. Mutta elämäni on mennyt jo eteenpäin. Sinä ja rakkauteni sinuun hiipuvat mielessäni pois. Ed
    Rakkaus ja rakastaminen
    0
    83
  19. Mikä siinä on niin vaikeaa..

    ymmärtää, että kukaan ei ole toisen yläpuolella. Jatkuvalla syötöllä palstalla naristaan minä, minä ja minä. Toki on tä
    Sinkut
    95
    80
  20. Apuja kaivataan..

    Kauneimmat suomalaiset rakkauslaulut hakusessaan. Eli olen keräillyt soittolistaan slovareita, mutta musiikin tietämy
    Sinkut
    56
    71