ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
368
Kommenttia
1267
Pelkään lastensuojelun poistaneen tapaamisaikamme
Kirjeitä lastensuojelulta, vaikka olen sanonut haluavani hallinto-oikeuden päätöksen. Kirjeet uhkaavat meitä. Ne muistut0161Lastensuojelun huijaus - selitys
Lastensuojelun todellinen ja laiton tavoite on kasvattaa lapset muualla, ja muotoilla läpimenevät valheet, jos vanhempaa1161Rakas poikani
Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sa1161Lastensuojelu on poliittista syrjintää
Sosiaalityöntekijä valehtelee vanhempia vastaan tahallaan saadakseen lapsen. Hän ei ole auttaja tai hoitaja vaan poliitt4161Huostaanottoa ei saa tehdä vain siksi, että virkamies tekee arviota
"Jos lapsi otetaan huostaan ilman vanhempien suostumusta, vanhemmilla on vain pieni mahdollisuus saada lapsi takaisin ko4160Lastensuojelu teknologiana
astensuojelu Michel Foucaultin valtateoriassa Michel Foucault - tilan, ruumiin ja ajan hallinta kurinalainen yksilö sope1156Lapsen välillä hyvin, kyttääviä valvojia sietämällä
Tämän päivän tapaamisessa olin hyvin pojalleni. Alussa puhuttelin valvojia puhumalla päälle ja esittämällä kysymyksen ta11156Virkamiehen uskonnollisuus omaan alaansa
Sain sossut kiinni kuin koiran veräjästä sisäryhmän pönkittämisestä A Lastensuojelu ja syyllisten etsiminen on jälleen p3155Vieras syli ja turvallisuus
Veimme lapsemme päiväkotiin. Minua haittaa se, että joudun jättämään itkevän lapsen oven taakse. Päiväkodin työntekijät6153Lastensuojelun perheiden arvioinnin reabiliteettiongelmat
Arviot ja sijaishuoltopäätökset kunkin yksityishenkilön perheestä tekee sosiaalilautakunta, joka koostuu salaisesta ryhm1153Lastensuojelu kasvaa hallituksen yläpuolelle
THL:n virkamiehen tehtävä ei ole määrätä ministerejä, mutta lastensuojelu pyrkii kasvamaan Suomen hallituksen yli. Sosi4151Saako lastensuojelun uudistus oikean suunnan; väkivaltainen palvelujärjestelmä
Saako lastensuojelun kokonaisuudistus oikean suunnan; väkivaltainen palvelujärjestelmä https://valtioneuvosto.fi/-//12750150Sossut häpeävät kadulla itseään
Häpeänoloisia sossuja Espoon keskuksessa kävelee nyt arkiaikana likkoja musta lapsi sylissään, kaupungin työntekijän ko1148Translaki suggestoi homoksi
Nyt kun se upposi sinne sisään (freudilainen lipsahdus), niin miehet törröttävät huuliaan, huomaavat heti toiset miehet3145Perussuomalaiset sopivat erilaisten kesken asiat
Perussuomalaiset eroavat muista puolueista siinä, että se yhdistää eri mieltä ja poliittisesti erilailla suuntautuneet s1144Miksi Satakunnassa asuntojen hinnat alhaisia ja matalia
Etsin omakotitaloa ja Uusimaan ja Varsinais-Suomen halvimman asuttavat talot alkavat 40 geestä. Satakunnassa ne alkavat9141Älä tee lastensuojeluilmoitusta - OTAT OSAA SORTOON!
Huostaanotto on kiellettävä kokonaan https://www.facebook.com/groups/229710713795764/permalink/4342456269187834/ Laste1141Parsakaalia ei saa enää kaupoista
Suomen sato päättyi syyskuun toisella viikolla ja Espanjan tuonti ei olekaan alkanut normaalisti. Prismassa sanottiin, e2138Miten huostaanoton saa purettua?
Ovatko pitkittyneet sijaishuollot sitä, että vanhemmat eivät suostu noudattamaan virkamiehen ääneen lausumattomia odotuk2137Poliisi pesi kätensä rikoksen tutkinnasta
Olen tehnyt rikosilmoitukset kaupungin lastensuojelutyöntekijöistä. Sosiaalityöntekijä naamioi valheensa lapsen eduksi,11134