Kerro omia esimerkkejä ja todista, kuinka sosiaalilautakunnat vääristävät asiat. Kiipeilin päiväkodin telineeseen, koska tahdoin olla esimerkiksi pojalle, jonka pitäisi piristyä. Hän ei halunnut jäädä sinne ilman isää. …
Huostaanotto sopeutumattomuuden takia Sijoituksia ei tehdä väkivallan takia vaan sopeutumattomuuden takia. Vanhempi on sopeutumaton tai lapsi on sopeutunut pakkovanhempiin. Siksi lasta ei saa kotiin, vaikka vanhempi ei …
Esko Leipälä kirjoitti: ”VIRKAMIES VOITTAA AINA” Kansan keskuudessa elää vahvana käsitys, että oikeudellisissa asioissa ”virkamies voittaa aina” Aiheettoman yleistämisen virhettä tähän ei paljon mahdu. Ikävä kyllä niin …
Kirjeitä lastensuojelulta, vaikka olen sanonut haluavani hallinto-oikeuden päätöksen. Kirjeet uhkaavat meitä. Ne muistuttavat minua niistä äärimmäisistä ja törkeistä valheista, joita sosiaalityöntekijät keksivät pakotta…
Uusi valtio "Jos isyys, äitiys ja perhe kielletään lailla, ihmisten sosialisointi turvataan oikealla tavalla eikä lastensuojelua enää tarvitse rahoittaa ja ylläpitää sitä varten 🤗"
Poikani vietiin huostaan 25.8.2021. Minähän se pyysin sossua tulemaan ja selvittämään äidin luokse muuttavan vieraan ja antamaan lapsen osoitteen minulle omaan asuntoon. Se oli vastuutonta lapsen kannalta ja olin oikeas…
"Jos lapsi otetaan huostaan ilman vanhempien suostumusta, vanhemmilla on vain pieni mahdollisuus saada lapsi takaisin kotiin." Tämä tarkoittaa sitä, että jos vanhempi ei alistu autoritaariselle sosiaalityöntekijälle, hä…
THL:n virkamiehen tehtävä ei ole määrätä ministerejä, mutta lastensuojelu pyrkii kasvamaan Suomen hallituksen yli. Sosiaalilautakunnan työntekijä on sosiaalityöntekijä ja sen edunajaja on THL, Terveyden ja hyvinvoinnin …
Etsin omakotitaloa ja Uusimaan ja Varsinais-Suomen halvimman asuttavat talot alkavat 40 geestä. Satakunnassa ne alkavat 29 geestä. Vuokrat ovat Vantaalla pääkaupunkiseudun halvimmat ja voi päästä kerrostaloyksiöön 300-4…
Sos-lapsikylän mainostus on käynnissä. Siinä puhuu vanhempien tukihenkilö Satu tunteellisella, itsevarmalla ja rohkealla sävyllä. Pelkään hänen olevan se Satu, joka arvioi minua tulevassa poikani kanssa olemisessa. Main…
Hallinto-oikeuden epäasialliset tuomiot Miten lakimiehenä vastaat hallinto-oikeudessa näistä vaikeuksista? haon vaikeus on se, että asianajajilla ei ole mitään vaikutusta. Tuomari on estänyt keskustelun muilla sanomalla…
Tämän päivän tapaamisessa olin hyvin pojalleni. Alussa puhuttelin valvojia puhumalla päälle ja esittämällä kysymyksen tavaroiden siirtämisestä sisälle etukäteen. Se johtuu siitä, etten halunnut olla kohdeltu holhouksell…
Sosiaalityöntekijä tekee vääriä johtopäätöksiä (huoli) lastensuojeluilmoituksista, jotka ovat jo alussa vääriä. Sosiaalityöntekijä ei usko olevansa väärässä. Kyse on kielitieteellisestä virheestä, jossa positiivinen asi…
"Perheiden avustaminen uhkaa heiketä" on puolueellinen tulkinta, joka valehtelee, että MLL:n toiminta vanhempien vikojen kyttäämiseksi huostaanottoa varten on pätevää. Se ohittaa täysin esityksen perustelun: "Esityksess…
1. Valkoiselle viivalle pysäyttäminen liikennevaloissa 2. Liikenteessä ei kommunikoida käsillä ja naamalla vaan vilkuilla 3. Tööttiä ei saa painaa lähestyttäessä korotettua suojatietä, jotta ei tarvitse hiljentää 4. Kai…
A Poliittinen syrjintä (epäkelpo, ulkomaalainen, outo) B Uskonnollinen pyhän ja epäpyhän lahko C Pakkohoitoperinne https://m.facebook.com/questions.php?question_id=1135363683853539
Häpeänoloisia sossuja Espoon keskuksessa kävelee nyt arkiaikana likkoja musta lapsi sylissään, kaupungin työntekijän kortti kaulassa ja ilme tällainen "surullista, mutta välttämätöntä". He ovat iloisia saatuaan vakanssi…
Sosiaalilautakunnalle ei kuulu tietyt tapaukset, mutta se pitää niistä kiinni, koska muuten muut viranomaiset söisivät sen valtaa. Suomalaisten todellinen tekopyhyys on antaa sen tehdä näin, koska muuten lapset kärsivät…
Ainoa ongelma on se, että alustatyönantajat palkkaavat liikaa lähettejä säännöllisesti 3 kk välein. Se johtaa siihen, että suurin osa lopettaa, kun ei saa vuoroja, 87000 asukkaan kaupungissa on molemmat alustayhtiöt, jo…
Nyt kun se upposi sinne sisään (freudilainen lipsahdus), niin miehet törröttävät huuliaan, huomaavat heti toiset miehet ja uskaltavat hymyillä. Kyse on suggestiosta. He sekoittavat jonkin ihailun tai kiinnostuksen siihe…