Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Huostat on korvattava perhelaitoksella on perusteellisempi kuin johtavien kriitikoiden aikeet

Sain yhteyden maan johtavaan lastensuojelukriitikkoon. Hän ja hänen tukijoukkonsa aikovat lopettaa lastensuojelun avohuo
    Politiikka
    2
    60
  2. Rakas poikani

Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sa
    Ikävä
    1
    60
  3. Lastensuojelu on jo äärioikeistoa

Se on jo lyönyt itsensä läpi Suomessa määritelmän mukaan. Ja keskiluokka ajattelee, että "en mä tarkalleen tiedä, miksi
    Yhteiskunta
    0
    59
  4. Sisällysluettelo aloitteeseen

Sisällysluettelo aloitteeseen 9794 Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella Sisällysluettelo 1 Aloit
    Politiikka
    0
    59
  5. Aloitteen johtopäätökset

Lastensuojelun avohuolto on korvattava perhelaitoksella eli huostaanotto on kiellettävä Aloitteen johtopäätökset 1. So
    Politiikka
    3
    59
  6. Sijoitusvanhempien ja lasten kohtelu

Sijoituslasten kohtelu ponnahti jälleen pinnalle – lapsiasiavaltuutettu: ”Tilanne on sietämätön” Johannes Ijäs, Demokra
    Media
    1
    58
  7. Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan

Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy
    Maailman menoa
    6
    58
  8. Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella

Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten
    Politiikka
    1
    58
  9. Kotihoidon lisääminen ei ratkaise lasun halua huostaan

https://www.suomenuutiset.fi/lastensuojelussa-monia-ongelmia-maenpaa-lisaisi-perheille-kotiin-tuotavaa-apua/?fbclid=IwAR
    Perussuomalaiset
    2
    56
  10. Lastensuojelua täytyy vastustaa

Lastensuojelua täytyy vastustaa Lastensuojelutoimisto puhuu huolista, joka kuulostaa hypoteettiselta. Ne ovat valehtelu
    Maailman menoa
    13
    55
  11. DJ: EI Saa Soittaa

Olen joskus kysynyt Disco Housea ja Rhytm and Bluesia ja kuullut muiden kysyvän toiveen yökerhon DJ:ltä. Yökerhon tehtäv
    Baarit ja yökerhot
    0
    54
  12. Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava

7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al
    Kasvatus
    0
    53
  13. Lastensuojelu on harhainen ja väärin

Lastensuojelulla on rajaton tulkintavapaus. Se tekee päätöksiä tulkinnoista. Lastensuojelu kutsuu itseään hoitopalveluks
    Maailman menoa
    0
    53
  14. Suomen Omikron-aalto lähti laskuun

Huippu on saavutettu. Kuten Etelä-Amerikassa, noin neljä viikkoa alusta, on saavutettu uusien tapauksien päiväkohtainen
    Maailman menoa
    5
    52
  15. Lastensuojelu kilpailee viranomaisten kanssa

Lastensuojelu kilpailee arvovallasta ja pyrkii syrjäyttämään oikeuden, lastenlääkärin ja psykologin. Lastensuojelu käytt
    Laki
    0
    52
  16. Tunnetko vastustajasi lastensuojelun?

Joku kirjoitti: "Tää tällainen poliittinen, ideologinen painostus on hyvin tyypillistä sosiaalityössä, jos et ajattele k
    Politiikka
    1
    52
  17. Lastensuojelu vei lapsen teorian takia

Sosaalityöntekijöillä on pelkkä teoria siitä, että puheeni vahingoittaa äitiä ja lasta. Siitä ei ole konkreettisia esime
    Maailman menoa
    16
    52
  18. Lastensuojelun diktatuuri

Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj
    Yleistä politiikasta
    0
    51
  19. Huolen käyttö voimasanana

Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska
    Kasvatus
    0
    50
  20. Lastensuojelu on illuusio

Illuusio on tosiasioiden vastainen käsitys. Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Lastensuo
    Maailman menoa
    13
    50