ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Huostat on korvattava perhelaitoksella on perusteellisempi kuin johtavien kriitikoiden aikeet
Sain yhteyden maan johtavaan lastensuojelukriitikkoon. Hän ja hänen tukijoukkonsa aikovat lopettaa lastensuojelun avohuo260Rakas poikani
Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sa160Lastensuojelu on jo äärioikeistoa
Se on jo lyönyt itsensä läpi Suomessa määritelmän mukaan. Ja keskiluokka ajattelee, että "en mä tarkalleen tiedä, miksi059Sisällysluettelo aloitteeseen
Sisällysluettelo aloitteeseen 9794 Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella Sisällysluettelo 1 Aloit059Aloitteen johtopäätökset
Lastensuojelun avohuolto on korvattava perhelaitoksella eli huostaanotto on kiellettävä Aloitteen johtopäätökset 1. So359Sijoitusvanhempien ja lasten kohtelu
Sijoituslasten kohtelu ponnahti jälleen pinnalle – lapsiasiavaltuutettu: ”Tilanne on sietämätön” Johannes Ijäs, Demokra158Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan
Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy658Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten158Kotihoidon lisääminen ei ratkaise lasun halua huostaan
https://www.suomenuutiset.fi/lastensuojelussa-monia-ongelmia-maenpaa-lisaisi-perheille-kotiin-tuotavaa-apua/?fbclid=IwAR256Lastensuojelua täytyy vastustaa
Lastensuojelua täytyy vastustaa Lastensuojelutoimisto puhuu huolista, joka kuulostaa hypoteettiselta. Ne ovat valehtelu1355DJ: EI Saa Soittaa
Olen joskus kysynyt Disco Housea ja Rhytm and Bluesia ja kuullut muiden kysyvän toiveen yökerhon DJ:ltä. Yökerhon tehtäv054Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al053Lastensuojelu on harhainen ja väärin
Lastensuojelulla on rajaton tulkintavapaus. Se tekee päätöksiä tulkinnoista. Lastensuojelu kutsuu itseään hoitopalveluks053Suomen Omikron-aalto lähti laskuun
Huippu on saavutettu. Kuten Etelä-Amerikassa, noin neljä viikkoa alusta, on saavutettu uusien tapauksien päiväkohtainen552Lastensuojelu kilpailee viranomaisten kanssa
Lastensuojelu kilpailee arvovallasta ja pyrkii syrjäyttämään oikeuden, lastenlääkärin ja psykologin. Lastensuojelu käytt052Tunnetko vastustajasi lastensuojelun?
Joku kirjoitti: "Tää tällainen poliittinen, ideologinen painostus on hyvin tyypillistä sosiaalityössä, jos et ajattele k152Lastensuojelu vei lapsen teorian takia
Sosaalityöntekijöillä on pelkkä teoria siitä, että puheeni vahingoittaa äitiä ja lasta. Siitä ei ole konkreettisia esime1652Lastensuojelun diktatuuri
Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj051Huolen käyttö voimasanana
Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska050Lastensuojelu on illuusio
Illuusio on tosiasioiden vastainen käsitys. Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Lastensuo1350