KasvatusVastattu 1 v

Lastensuojelu haluaa tuhota minut

Meilläkin on käsittämätön hätä ja sossun väitteet ovat todenvastaisia eikä niitä pysty kyseenalaistamaan. Olimme terveitä, säännöllisiä ja iloisia. Auttakaa joku meitä tätä viranomaista vastaan! Näyttää siltä, että soss…
LakiVastattu 4 v

Lastensuojelun rakenteellinen korruptio

http://www.avari.fi/korruptio.html "Rakenteellinen korruptio tarkoittaa virkamiehen omaksumaa näkemystä, jonka mukaan kahden osapuolen ristiriidassa hänen velvollisuutensa on tukea ennalta määrättyä osapuolta." Hjallis …
LakiVastattu 4 v

Lastensuojelu on kammottavaa kidutusta

Kaipaan lastani ja hänet vietiin pois vääryydellä. Kyse on terveen ja iloisen lapsen poisotosta eikä sairaiden lasten viemisestä psykiatrian sijaan. Sosiaalityöntekijä käyttää huostaanottolakia omaksi hyväkseen. Vaikka …
IkäväVastattu 4 v

Rakas poikani

Meillä oli kivaa. Niin turvallista. Minä olin aina läsnä ja ymmärsin sinua. Sinä luotit isään ja koit niin, että sinä sait perustelut ja itsenäisyyttä. Äiti ja lastensuojelutäti eivät osaa. Minä korjasin asiat sinulle. …
LakiVastattu 4 v

Lastensuojelulaki

Kaikki merkitykset kuuluvat valtiolle. Lastensuojelulaki on pieni pala puhdasta fasistista lainsäädäntöä, joka on vain rajoitettu yhteen virastoon samalla antaen muun yhteiskunnan toimia ilman totalitarismia. Lastensuoj…
YhteiskuntaVastattu 4 v

Lastensuojelu pitää pysäyttää

Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida kriittisesti tai todisteta. Pelko lasten kohtalosta ajaa todellisuuden edelle ja sosiaalityöntekijäl…
YhteiskuntaEi vastauksia

Lastensuojelu on jo äärioikeistoa

Se on jo lyönyt itsensä läpi Suomessa määritelmän mukaan. Ja keskiluokka ajattelee, että "en mä tarkalleen tiedä, miksi tuo lapsi kannetaan pois, mutta kyllä he jotain väärää ovat tehneet" ja että "totellaan me aina noi…
Maailman menoaVastattu 5 v

Menetin vanhemmuuteni

https://www.youtube.com/watch?v=NJhfVvdYrb4 Lastensuojelu otti pois 3-vuotiaan poikani kolme ja puoli viikkoa sitten. Rakkaiden eläinten hoitamisvideo saa minut tuntemaan ikävää. He keksivät huolenaiheita ja antoivat la…
SuhteetEi vastauksia

Huomasin tunnevammani

Olen 41 ja ollut yksin vuosikymmeniä. Minä yritän kuunnella sitä, että milloin minusta tulee liikaa keskustelukumppanille, vaimolle, veljelle tai tutuille. Silloin lopetan puhumisen ja sanon vain "se on okei, ei mitään"…
KasvatusEi vastauksia

Mistä apua lastensuojelua vastaan

Sosiaalityöntekijä tekee vääriä johtopäätöksiä (huoli) lastensuojeluilmoituksista, jotka ovat jo alussa vääriä. Sosiaalityöntekijä ei usko olevansa väärässä. Kyse on kielitieteellisestä virheestä, jossa positiivinen asi…
KasvatusEi vastauksia

Huolen käyttö voimasanana

Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska jostain tuntuu, ettei joku käyttäydy porukassa niin kuin siinä tulisi käyttäytyä. Tai byrokratia, j…
Lapsi koulussaVastattu 5 v

Oppimisen nopeuttaminen

Koulu pitää kaikki lapset lukemassa perusasioita vuosia. Läksyt annetaan samaan tahtiin. Asiat ovat samoja. Asiat tulevat tietyllä vuosikurssilla. Lukuvuosi etenee samalla lailla joka yksilölle. Jos kotona käytäisiin lä…