PolitiikkaVastattu 3 v

Fasismi on tulossa meille

Fasismi on tulossa meille Suomen hallitus harrastelee jo pikkufasistisia virastokäytöstapoja ja lainsäädäntöä, ja hyppää fasismin kelkkaan heti kun EU:n laajempi poliittinen lainsäädäntö siihen suostuu. Unkari meni edel…
LiikenneVastattu 3 v

Tyhmä auktoriteetti liikenteessä

Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. Hänestä autoilijan pitäisi ajaa hitaammin. Laki sanoo, että suojatiellä jalankulkijalla on etuoikeus. …
PolitiikkaVastattu 3 v

Ongelma ei ole

eli lastensuojelun ja sen vastustajien välinen poliittinen keskustelu 1. Henkilöstön vähyys 2. Huonot yksittäiset sosiaalityöntekijät 3. Mielenterveyspalvelujen puute 4. Yksityistäminen ja voitonteko (taloudellisuus) 5.…
Maailman menoaVastattu 3 v

Olen pohjalla lastensuojelussa

Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan lapsen tottumisen pakkokotiin. Olen kertonut heille, että he valehtelivat huostaanoton syyt ja lapsell…
Laki ja rikosVastattu 3 v

Suojelun vääryys ei haittaa

Suojelun vääryys ei haittaa Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sinulta, ei auttaa, olettaen että meitä ei voi auttaa. Lastensuojeluilmoitus tarkoittaa sosiaalityöntekijälle, että joku ilmoittaa, ettet suojele la…