Olen melkein varma, että korona leviää nyt käsien kautta eikä ilmasta. Maailman terveysjärjestö WHO on eri mieltä. Heistä kosketus ei ole tärkeä levittämistapa. Kyse on totuuden muuttamisesta mediassa, jotta ihmiset suo…
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisääminen, koska tuntemattomat asiat aiheuttavat pelkoa. Pelko yhdessä väärien olettamuksien kanssa aiheutt…
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 allekirjoittanut.
Minun isyyteni uhataan viedä ja haluan nyt tehdä oman osuuteni. Minulla on sosiologin koulutus ja teen sosiologisen teesin siitä. Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin …
Uusliberalismi tekee 7 kivaa asiaa: 1. Se hajottaa ihmiset siten, ettei muita ymmärretä tai kuunnella 2. Se luo pienen eliitin, joka ei saa potkuja vakituisesta työpaikasta 3. Se saa ihmiset ilmaisemaan itseään aina agg…
Yleinen tapa on erottaa työntekijä jo ennen työsuhteen alkua, tai viimeistään silloin kun hänessä on jokin vika. Esimiehet kiertävät työpaikoilla niin kuin parkkipirkot ja seuraavat jotain päässään olevaa syylistaa, jon…
Mikä on oikea tapa? Pitääkö olla luotettavassa seurassa, kavereita ja ehdotella treffejä jo ennestään tunnetulle? Saako kadulla mennä sanomaan "Hei! Olen ... Minä haluaisin kysyä, että lähtisitkö treffeille minun kanssa…
Olen joskus kysynyt Disco Housea ja Rhytm and Bluesia ja kuullut muiden kysyvän toiveen yökerhon DJ:ltä. Yökerhon tehtävä on viihdyttää ihmisiä, antaa heille tanssia, musiikkia ja iloa. Yökerhot kuitenkin määräävät palk…
Miten yliopisto-opiskelijasta tulee sellaisen johtamistyylin jäsen, joka on intohimoisesti heikkouksia tarkkaileva, tehokkuutta ja pätevyyttä palvova, tosi-tn:n pudotuspelin aggressiivinen käyttäytyjä. Olisiko joku pehm…
tänään appstoressa on "suosikkimme 5 uutta suosikkipeliä" tällä kuvalla. Viisi pelilinkkiä eivät mikään ole sama peli kuin kuvassa. Näyttää kiinnostavalta marble madness tyyppiseltä rata tai puzzlelta https://ibb.co/4VK…
Veimme lapsemme päiväkotiin. Minua haittaa se, että joudun jättämään itkevän lapsen oven taakse. Päiväkodin työntekijät toistavat tottumis-sanaa, kun he vaativat vanhempaa poistumaan päiväkodista. Kuitenkin jos lähtökoh…
Veimme lapsemme päiväkotiin. Minua haittaa se, että joudun jättämään itkevän lapsen oven taakse. Päiväkodin työntekijät toistavat tottumis-sanaa, kun he vaativat vanhempaa poistumaan päiväkodista. Kuitenkin jos lähtökoh…
Ammattikorkeakoulun tehtävä on tehdä työntekijöistä sellaisia kuin yritysmaailman johtokunnat haluavat ja saada työntekijät hyväksymään täydellisesti yrityksen johtamistyyli, kilpailuetiikka, työsuhdemenetelmät ja ehdot…