Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Samanlaisia kokemuksia mullakin. Joskus se ajeluttaa ihan ihmeellistä reittiä! Jotain helkkarin kinttupolkua ja talvella neuvoi sellaisille teille ettei niitä ollut edes aurattu! Ja kun kääntyi takaisin niin se huusi kilometri kaupalla että tee uu-käännös heti kun se on mahdollista!
    Mutta siis oikeesti se on kyllä hyvä peli kaupungissa. On sen kanssa monta kertaa löydetty heti oikeaan paikkaan, ilman kartan kanssa sohraamista.
    Hyvä vehje, kaikkea se ihminen keksii!
  2. Älä nyt yhtään pyytele siellä anteeksi ja häpeile! Kumpaankaan ei ole mitään syytä!
    Kerroit rehellisesti itsestäsi kun sitä kysyttiin.

Minä olen kohta 54 vuotias, pienen kaupungin palkkalistoilla, eläkeikään on vielä kymmenisen vuotta, tai vähän yli. Naimisissa olen ollut pian 34 vuotta. Mies on ollut sairaseläkkeellä viisitoista vuotta. Lapsia meillä on kaksi jotka asuvat jo poissa kotoa. Toinen lähempänä, toinen kauempana. Lapsenlapsia on kolme ja he ovat elämämme aurinkoja!
    Rakkain harrastus on lukeminen. Teen myös jonkinverran käsitöitä. Liikuntaa harrastan säännölisen epäsäännöllisesti!
    Rakastan elämää ja läheisiäni! Yritän elää ns. hyvää elämää, pitää huolen itsestäni ja läheisistäni.
    Toivon että maailmassa olisi enemmän suvaitsevaisuutta ja hyvyyttä. Ja että kaiken kiireenkin keskellä muistaisimme muita ihmisiä!

Aurinkoista kevättä teille kaikille!