Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. Samanlaisia kokemuksia mullakin. Joskus se ajeluttaa ihan ihmeellistä reittiä! Jotain helkkarin kinttupolkua ja talvella neuvoi sellaisille teille ettei niitä ollut edes aurattu! Ja kun kääntyi takaisin niin se huusi kilometri kaupalla että tee uu-käännös heti kun se on mahdollista!
    Mutta siis oikeesti se on kyllä hyvä peli kaupungissa. On sen kanssa monta kertaa löydetty heti oikeaan paikkaan, ilman kartan kanssa sohraamista.
    Hyvä vehje, kaikkea se ihminen keksii!
  2. Vastaan aina sähköposteihin ja myös tekstiviesteihin.