mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
SURKEITA Iskelmä-Finlandia ehdokkaita ....
Tänä vuonan on jos mahdollista VIELÄKIN surkeempia Iskelmä-Finlandia ehdokkaita, kuin viime vuonna. Mitä mieltä te olett221371Kesäillan valssi 2008
Tässä Kesäillan valssi- ohjelman esiintyjät ja tanssilavat, jossa ohjelmaa tänä kesänä kuvataan : http://www.yle.fi/kesa51352Kari Tapio...
Njoo... Taas tulee tietysti valituksia ja jotkut painelevat varmaan taas sitä ilmianto nappulaakin ,mutta painelkoon. M231323Danny
Katselin just yhtä kuvaa Dannystä. Mun mielestä se näyttää ihan liian ahtaaseen Denim-suoleen puristetulta Lauantaimakka331283Vähän ihmetyttää...
Kirka oli hieno laulaja ja miellyttävä persoona, jonka kuolema oli yllätys ja tosi valitettava juttu, mutta jotenkin min61272Epäselvin artikulointi?
Eli ketä laulajaa saa kuunnella korvat hörössö ja siltikin kuulee sen laulamat laulunsanat väärin ? Mun mielestä Topi S151241JIPPII !!! :D
Tapani Kansan juhlakonsertti-taltiointi Hartwall-areenalta tulee televisiosta JO 22.3.2008 ! Onneksi se tulee jo nyt kev231200Ällistyttävää!
Minkä takia Kari Tapiota paapotaan tällä palstalla ? Onko hän joku tabu jota saa kyllä ylistää suut ja silmät täyteen, m171126Tangokuninkaalliset 2014
Toivottavasti tänä vuonna tangokuninkuuden voittaa Leif Lindeman tai Jarno Kokko. He ovat kaikkein parhaat. Erityisesti801094Jani Wickholm ja basisti
Tuossa viikolla luki toisesa iltapäivälehdessä ,että Jani Wickholm oli antanut bändinsä baisistille potkut, kun tämä oli91048Sanat vai sävel ?
Mä en nyt ainakaan yht´äkkiä muista ,että onkohan täälä jo aikaisemmin kysytty tätä, mutta kysynpä taas uudestaan, eli k15917Surullista:(
Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(7902Leikinvarjolla
Jari Sillanpään "Leikinvarjolla"- ohjelmassa laulama "Tuntematon" oli ihan hyvä biisi, mutta se eka biisi " Hän laulaa"11882Eka esiintyminen?
Tiedättekö minkä ikäisenä lempiartistinne on ensimmäisen kerran esiintynyt yleisölle ? Missä se tapahtui ? Tiedättekö mi17848Keikkakuulumisia Riutalta......
Mä olin eilen Tapsan keikalla Riutallla ! :) Ja siellä oli niin maanperusteellisen hauskaa ! Tapani oli iloisella ja r9802Mikähän laulu?
Kuulin eilen Sävelradiosta yhde biisin, joka kuulosti kivalta. En vaan tiedä sen nimeä. tietääköhän joku testä sen biisi11801BB-talon ämmämäiset "miehet"
Näyttää Ollilla ja Kakilla olevan pokkaa Mian ulkonäön arvosteluun, vaikka heillä itsellään on naama, kuin petolinnun pe7788Vihreän kullan maa
Huomasin ,että Prismassa oli myytävänä "Vihreän kullan maa"- DVD. Sehän tuli joskus 80-luvulla sarjana maikkarilta. Täs6776Reijo Taipale...
Reijo Taipale on hyvä laulaja ja symppis persoona. Mä en ole Reiskan keikoilla ollut, mutta olen kuullut ,että hän on ai9725Oletteko suuttuneet?
Oletteko joskus suuttuneet johonkin artistiin ,sillee että olette lähteneet kiukkuisena pois keikalta ? Jos, niin miksi4722