Njoo... Taas tulee tietysti valituksia ja jotkut painelevat varmaan taas sitä ilmianto nappulaakin ,mutta painelkoon. Mulla on oikeus sanoa oma mielipiteeni, vaikka tämä aikapitkälti Kari Tapion- ylistys foorumi onkin. …
Katselin just yhtä kuvaa Dannystä. Mun mielestä se näyttää ihan liian ahtaaseen Denim-suoleen puristetulta Lauantaimakkaralta, jossa on hapsottava pölypallo päässä.
Kirka oli hieno laulaja ja miellyttävä persoona, jonka kuolema oli yllätys ja tosi valitettava juttu, mutta jotenkin minusta tuntuu, että kun noita haastatteluja kuuntelee ja lehtiä ja näitä kirjoituksia täältäkin lukee…
Tässä Kesäillan valssi- ohjelman esiintyjät ja tanssilavat, jossa ohjelmaa tänä kesänä kuvataan : http://www.yle.fi/kesaillanvalssi/
Tänä vuonan on jos mahdollista VIELÄKIN surkeempia Iskelmä-Finlandia ehdokkaita, kuin viime vuonna. Mitä mieltä te olette ? Tässä mun mielipide. Ehdolla on: *Kaija Koo ( ainoa varteenotettava ehdokas voittajaksi. Pitkä …
Eli ketä laulajaa saa kuunnella korvat hörössö ja siltikin kuulee sen laulamat laulunsanat väärin ? Mun mielestä Topi Sorsakoski on sellanen. Ihan, kuin sillä olis kuuma potaatti suussa, kun laulaa.
Toivottavasti tänä vuonna tangokuninkuuden voittaa Leif Lindeman tai Jarno Kokko. He ovat kaikkein parhaat. Erityisesti tuon Jarno Kokon ääneen olen tykästynyt. Se olisi kaikkein suurin vääryys jos Mikko Mäkeläinen möri…
Tapani Kansan juhlakonsertti-taltiointi Hartwall-areenalta tulee televisiosta JO 22.3.2008 ! Onneksi se tulee jo nyt keväällä. Pelkäsin, että täytyy malttaa odottaa syksyyn asti, ennenkuin se tulee telkkarista, sillä yl…
Minkä takia Kari Tapiota paapotaan tällä palstalla ? Onko hän joku tabu jota saa kyllä ylistää suut ja silmät täyteen, mutta toisenlaista mielipidettä ei hyväksytä ? Kaikenlainen pienikin poikkipuolinen sana hänestä, va…
Tuossa viikolla luki toisesa iltapäivälehdessä ,että Jani Wickholm oli antanut bändinsä baisistille potkut, kun tämä oli ollut keikalla niin räkäkännissä ettei soittamisesta tullut yhtään mitään. Jani oli ottanut basist…
Huomasin ,että Prismassa oli myytävänä "Vihreän kullan maa"- DVD. Sehän tuli joskus 80-luvulla sarjana maikkarilta. Tässä DVD:ssä on viisi jaksoa siitä sarjasta myöhemmin ilmestyy loput jaksotkin DVD:nä . DVD maksoi mel…
Mä en nyt ainakaan yht´äkkiä muista ,että onkohan täälä jo aikaisemmin kysytty tätä, mutta kysynpä taas uudestaan, eli kumpi on mielestänne laulussa tärkeämmät hyvät sanat vai hieno sävel ?
Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(
Jari Sillanpään "Leikinvarjolla"- ohjelmassa laulama "Tuntematon" oli ihan hyvä biisi, mutta se eka biisi " Hän laulaa" oli mielestäni aika mitäänsanomaton hölkkä. Silloin kun Janne Tulkki esiintyi tuossa ohjelmassa , n…
Tiedättekö minkä ikäisenä lempiartistinne on ensimmäisen kerran esiintynyt yleisölle ? Missä se tapahtui ? Tiedättekö mikä oli laulun nimi ? Tapsa Kansa kertoi ,että hän esiintyi ekan kerran 4-vuotiaana jossain työväent…
Mä olin eilen Tapsan keikalla Riutallla ! :) Ja siellä oli niin maanperusteellisen hauskaa ! Tapani oli iloisella ja rennolla huumorimielellä ja niin tangot, valssit, jenkat kun muutkin tulkinnat kajahtivat vallan MAHTA…
Kuulin eilen Sävelradiosta yhde biisin, joka kuulosti kivalta. En vaan tiedä sen nimeä. tietääköhän joku testä sen biisin nimeä, kun siinä lauletiin jotenkin tähän tapaan ,että : " Töihin jäi WC mökillä malaan puuceen..…
Reijo Taipale on hyvä laulaja ja symppis persoona. Mä en ole Reiskan keikoilla ollut, mutta olen kuullut ,että hän on aika usein pienessä maistissa laulaessaan. Miksiköhän näin ? Eikö se haittaa esiintymistä ?
Näyttää Ollilla ja Kakilla olevan pokkaa Mian ulkonäön arvosteluun, vaikka heillä itsellään on naama, kuin petolinnun perse ripulipaskan jäljiltä. Huonoryhtisiä, plösöjä örkkejä. Toinen on kuin Nodredamen kellonsoittaja…
Oletteko joskus suuttuneet johonkin artistiin ,sillee että olette lähteneet kiukkuisena pois keikalta ? Jos, niin miksi ?