Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Iskelmä-Finlandia 2010...

Koskahan julkistetaan nuo tämän vuoden iskelmä- Finlandia ehdokkaat ? Oisko jollakulla tietoa siitä ? Ketä muten veikkaa
    48
    721
  2. Matti ja Teppo

Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään
    Tanssi ja iskelmä
    9
    715
  3. Iskelmäperjantai Down by the Laiturilla.....

Terve vaan.Mä olen ihan asiallisen jutun kanssa liikkeellä täällä tälläkertaa. Kari Tapio esiintyy ensviikon perjantaina
    Kari Tapio
    9
    714
  4. Joululauluista...

Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ? Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jot
    14
    688
  5. Tapsa Hytönen-showssa !!!

JEE! Tapsa Kansa on Ruben Stiller ja Joonas hytönen - Showssa huomenna !!!
    14
    682
  6. Onnittelut Karille ;) !

Kari Tapio on valittu VUODEN VAAHTOPÄÄKSI. Nokialainen olutseura "Vinolan Vaahtopäät" nimeää vuosittain henkilön, joka o
    Kari Tapio
    2
    681
  7. Vinkki Jarin faneille

Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esii
    9
    677
  8. Millä kielellä ?

Millä muulla kielellä, kuin Suomeksi olette kuulleeet suosikkilaulajanne laulavan jonkun laulun? Minä olen kuullut Ital
    Viihde ja kulttuuri
    12
    677
  9. MAHTAVA Eerika Grönlund !!!!

Nyt tuli kerrankin sellanen naislaulaja josta mäkin tykkään. Eerika oli mun ehdoton suosikki tangomarkkinoilla. Olis ans
    1
    677
  10. Koivuniemi ja Kari Tapio tänään...

Paula Koivuniemi ja Kari Tapio on tänään Uutisvuodossa julkkisvieraina, jos jotakuta kiinnostaa se.
    12
    673
  11. Lisää musiikkiviihdettä telkkariin !

Nykyään telkkarista ei tule oikein mitään muuta ,kuin jotain tositv-juttuja. Joista ainoastaan Idols on sellainen jota v
    9
    619
  12. artisti josta kuullaan vähiten nikottelua?

Ketkä ovat sellaisia artisteja/bändejä, jotka ei kovin paljoa jaa mielipiteitä vaan joista yleensä aina jutellaan vaan p
    Tanssi ja iskelmä
    4
    603
  13. Patrizio Buanne

Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja. Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta se
    6
    595
  14. Pitkin hampain....

Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse. Eli jok
    9
    570
  15. Unelmienne radiokanava?

Jos saisitte olla itse perustamassa jotain uutta radiokanavaa, niin millainen se olisi ? Tulisiko sieltä vain iskelmää v
    7
    559
  16. Tapsa laulaa venäjäksi ! :)

Ilttiksessä lukee, että Tapsa menee muutaman viikon päästä Pietariin levyttämään venäjäksi ainakin 3-4 laulua :) Mm. T
    Tapani Kansa
    10
    556
  17. P..KELE!

Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoi
    6
    535
  18. Tamperelaisille kysymys

Millanen paikka Tampereella on ravintola London ? Onko sinen jotain ikärajoja ? Torstaina 27.10 Tapsa Kansa esiintyy sie
    5
    526
  19. Onpas täällä hiljasta...........

Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt
    Kari Tapio
    4
    522
  20. Annulle ja muille Mikko Mäkeläis- faneille

Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ? Tuo jakso tulee t
    24
    510