mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Iskelmä-Finlandia 2010...
Koskahan julkistetaan nuo tämän vuoden iskelmä- Finlandia ehdokkaat ? Oisko jollakulla tietoa siitä ? Ketä muten veikkaa48721Matti ja Teppo
Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään9715Iskelmäperjantai Down by the Laiturilla.....
Terve vaan.Mä olen ihan asiallisen jutun kanssa liikkeellä täällä tälläkertaa. Kari Tapio esiintyy ensviikon perjantaina9714Joululauluista...
Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ? Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jot14688Tapsa Hytönen-showssa !!!
JEE! Tapsa Kansa on Ruben Stiller ja Joonas hytönen - Showssa huomenna !!!14682Onnittelut Karille ;) !
Kari Tapio on valittu VUODEN VAAHTOPÄÄKSI. Nokialainen olutseura "Vinolan Vaahtopäät" nimeää vuosittain henkilön, joka o2681Vinkki Jarin faneille
Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esii9677Millä kielellä ?
Millä muulla kielellä, kuin Suomeksi olette kuulleeet suosikkilaulajanne laulavan jonkun laulun? Minä olen kuullut Ital12677MAHTAVA Eerika Grönlund !!!!
Nyt tuli kerrankin sellanen naislaulaja josta mäkin tykkään. Eerika oli mun ehdoton suosikki tangomarkkinoilla. Olis ans1677Koivuniemi ja Kari Tapio tänään...
Paula Koivuniemi ja Kari Tapio on tänään Uutisvuodossa julkkisvieraina, jos jotakuta kiinnostaa se.12673Lisää musiikkiviihdettä telkkariin !
Nykyään telkkarista ei tule oikein mitään muuta ,kuin jotain tositv-juttuja. Joista ainoastaan Idols on sellainen jota v9619artisti josta kuullaan vähiten nikottelua?
Ketkä ovat sellaisia artisteja/bändejä, jotka ei kovin paljoa jaa mielipiteitä vaan joista yleensä aina jutellaan vaan p4603Patrizio Buanne
Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja. Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta se6595Pitkin hampain....
Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse. Eli jok9570Unelmienne radiokanava?
Jos saisitte olla itse perustamassa jotain uutta radiokanavaa, niin millainen se olisi ? Tulisiko sieltä vain iskelmää v7559Tapsa laulaa venäjäksi ! :)
Ilttiksessä lukee, että Tapsa menee muutaman viikon päästä Pietariin levyttämään venäjäksi ainakin 3-4 laulua :) Mm. T10556P..KELE!
Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoi6535Tamperelaisille kysymys
Millanen paikka Tampereella on ravintola London ? Onko sinen jotain ikärajoja ? Torstaina 27.10 Tapsa Kansa esiintyy sie5526Onpas täällä hiljasta...........
Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt4522Annulle ja muille Mikko Mäkeläis- faneille
Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ? Tuo jakso tulee t24510