Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Iskelmä-Finlandia 2010...

Koskahan julkistetaan nuo tämän vuoden iskelmä- Finlandia ehdokkaat ? Oisko jollakulla tietoa siitä ? Ketä muten veikkaa
    48
    726
  2. Iskelmäperjantai Down by the Laiturilla.....

Terve vaan.Mä olen ihan asiallisen jutun kanssa liikkeellä täällä tälläkertaa. Kari Tapio esiintyy ensviikon perjantaina
    Kari Tapio
    9
    725
  3. Matti ja Teppo

Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään
    Tanssi ja iskelmä
    9
    721
  4. Joululauluista...

Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ? Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jot
    14
    702
  5. Onnittelut Karille ;) !

Kari Tapio on valittu VUODEN VAAHTOPÄÄKSI. Nokialainen olutseura "Vinolan Vaahtopäät" nimeää vuosittain henkilön, joka o
    Kari Tapio
    2
    692
  6. MAHTAVA Eerika Grönlund !!!!

Nyt tuli kerrankin sellanen naislaulaja josta mäkin tykkään. Eerika oli mun ehdoton suosikki tangomarkkinoilla. Olis ans
    1
    690
  7. Tapsa Hytönen-showssa !!!

JEE! Tapsa Kansa on Ruben Stiller ja Joonas hytönen - Showssa huomenna !!!
    14
    689
  8. Millä kielellä ?

Millä muulla kielellä, kuin Suomeksi olette kuulleeet suosikkilaulajanne laulavan jonkun laulun? Minä olen kuullut Ital
    Viihde ja kulttuuri
    12
    685
  9. Vinkki Jarin faneille

Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esii
    9
    683
  10. Koivuniemi ja Kari Tapio tänään...

Paula Koivuniemi ja Kari Tapio on tänään Uutisvuodossa julkkisvieraina, jos jotakuta kiinnostaa se.
    12
    678
  11. Lisää musiikkiviihdettä telkkariin !

Nykyään telkkarista ei tule oikein mitään muuta ,kuin jotain tositv-juttuja. Joista ainoastaan Idols on sellainen jota v
    9
    646
  12. Patrizio Buanne

Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja. Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta se
    6
    635
  13. artisti josta kuullaan vähiten nikottelua?

Ketkä ovat sellaisia artisteja/bändejä, jotka ei kovin paljoa jaa mielipiteitä vaan joista yleensä aina jutellaan vaan p
    Tanssi ja iskelmä
    4
    606
  14. Pitkin hampain....

Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse. Eli jok
    9
    576
  15. Tapsa laulaa venäjäksi ! :)

Ilttiksessä lukee, että Tapsa menee muutaman viikon päästä Pietariin levyttämään venäjäksi ainakin 3-4 laulua :) Mm. T
    Tapani Kansa
    10
    572
  16. Unelmienne radiokanava?

Jos saisitte olla itse perustamassa jotain uutta radiokanavaa, niin millainen se olisi ? Tulisiko sieltä vain iskelmää v
    7
    566
  17. P..KELE!

Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoi
    6
    541
  18. Onpas täällä hiljasta...........

Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt
    Kari Tapio
    4
    531
  19. Tamperelaisille kysymys

Millanen paikka Tampereella on ravintola London ? Onko sinen jotain ikärajoja ? Torstaina 27.10 Tapsa Kansa esiintyy sie
    5
    530
  20. Annulle ja muille Mikko Mäkeläis- faneille

Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ? Tuo jakso tulee t
    24
    518