MAHTAVA Eerika Grönlund !!!!

Nyt tuli kerrankin sellanen naislaulaja josta mäkin tykkään. Eerika oli mun ehdoton suosikki tangomarkkinoilla. Olis ansainnut voiton. Mahtavan monipuolinen ja ääni on tosi upee ja sopivan erikoinenkin. Just sellasen ku…
Kari TapioVastattu 17 v

Iskelmäperjantai Down by the Laiturilla.....

Terve vaan.Mä olen ihan asiallisen jutun kanssa liikkeellä täällä tälläkertaa. Kari Tapio esiintyy ensviikon perjantaina Down by the Laituri- tapahtumassa Turussa. Onks teistä joku menossa sinne ? Samana iltanahan siell…

Iskelmä-Finlandia 2010...

Koskahan julkistetaan nuo tämän vuoden iskelmä- Finlandia ehdokkaat ? Oisko jollakulla tietoa siitä ? Ketä muten veikkaatte tämän vuoden ehdokkaiksi ? Mä veikkaan, että ainakin Mikko Alatalo ja/tai Hector kuuluu siihen …

Joululauluista...

Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ? Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jotain viikko tai korkeitaan pariviikkoa ennen joulua ja heti pari päivää joulun jälkeen ne alkaa taas …

Matti ja Teppo

Kuulin eilen Iskelmässä Matin ja Tepon uuden biisin, jossa pyydetään tuomaan pöytä täyteen juomaa tms. Se on säveleltään ihan samanlainen, kuin niiden kaikki entisetkin biisit. Ettei mitään eroa aikaisempiin, samanlaist…
Kari TapioVastattu 19 v

Onnittelut Karille ;) !

Kari Tapio on valittu VUODEN VAAHTOPÄÄKSI. Nokialainen olutseura "Vinolan Vaahtopäät" nimeää vuosittain henkilön, joka on kunnostautunut olutkulttuurin alueella. Kari Tapio sai myöhään torstai-iltana palkintonsa eli vei…

Vinkki Jarin faneille

Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esiintyessä. Tämä ei ole mitään v...tuilua vaan ihan oikeesti oli vähän kurja katsoa, kun siellä Iskelm…

Patrizio Buanne

Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja. Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta sen konserttikin. Ääni on hyvä ja osaa esiintyäkkin kivasti. Häntä on sanottu "italian Helmut Lotiksi…

Unelmienne radiokanava?

Jos saisitte olla itse perustamassa jotain uutta radiokanavaa, niin millainen se olisi ? Tulisiko sieltä vain iskelmää vai jotain muutakin musiikkia ? Olisiko siinä jotain puheohjelmiakin/uutisia , vai olisiko se ainoas…

Marko Maunuksela

Mä olen alkanut tykkäämään tuosta Marko Maunukselan laulamisesta ja esiintymisestä. Mun mielestä on paras tangokuninkaallinen joka on tullut sitten sen jälkeen kun Tommi Soidinmäki muutamia vuosia sitten kruunattiin tan…
Tapani KansaVastattu 16 v

Tapsa laulaa venäjäksi ! :)

Ilttiksessä lukee, että Tapsa menee muutaman viikon päästä Pietariin levyttämään venäjäksi ainakin 3-4 laulua :) Mm. Tomi Metsäketo laulaa myös sillä levyllä. Jari Sillanpään piti ensin laulaa sille levylle, mutta kun J…

Pitkin hampain....

Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse. Eli jokaisessa ihmisessä myös laulajassa on jotain hyvää. Kirjoittakaapas jotain hyviäpuolia tänne "inhoke…
Kari TapioVastattu 17 v

Onpas täällä hiljasta...........

Jopas tää on kuollut palsta. Noh, onneks ei oo herra viiksivallua itteäänkkään lehtienpalstoilla pitkään aikaan näkynyt pyhimystä leikkimässä. ( Ja just kun pääsin tän sanomasta niin huomisessa Ilttiksessä se on tietyst…

P..KELE!

Viisi senttiä lunta maassa ja Iskelmässä soi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" . Siis jotain järkeä noihin biisivalintoihin nyt! Ei kesälläkään soiteta joululauluja. Kaikista "paras" oli kyllä se ,kun pari vuotta sitten …

Tamperelaisille kysymys

Millanen paikka Tampereella on ravintola London ? Onko sinen jotain ikärajoja ? Torstaina 27.10 Tapsa Kansa esiintyy siellä ravintolan 4v.juhlissa. Tekis mieli mennä sinne, mutta haluaisin jotain tietoa siitä paikasta .