Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Outo särky käsivarressa

Mikäköhän oikeaa käsivarttani vaivaa? Lihakset ovat enemmän tai vähemmän ihan kovina kyynärspään ja ranteen välillä, kyy
    3
    814
  2. Pankki tarjoaa sijoitusneuvoja...

...vaikka ei ole mitä sijoittaa. Kyllä minä ihmettelen. Jos ei ole enempää rahaa kuin mitä palkkapäivänä tulee eikä mitä
    Talletukset
    2
    805
  3. "tulit liian myöhään pitkän matkan mies...?"

"tulit liian myöhään pitkän matkan mies" Mistä biisistä tämä on? Kuka on laulanut? Saattaa olla jopa kappalleen nimikin.
    Kenen biisi?
    2
    797
  4. työmatkalla, työmatkalla...

työmatkalla, työmatkalla... 70-luvulla sitä soitettiin. Sellainen humppa-foxtrotti. Kenenköhän tekemä ja esittämä. Ja m
    Kenen biisi?
    3
    759
  5. Kappadokiaan maaliskuussa...?

Olen lähdössä maaliskuussa Kappadokiaan viikoksi. Antalyan kautta, sinne lento ja sieltä bussikuljetus. Kattelin keskilä
    Yleistä Turkista
    4
    701
  6. Vanha tuttava kadonnut, mistä kysellä?

Yksi miespuolinen, hieman alle 60-vuotias vanha tuttavani, joka oli erittäin hyvä nuoruudenkaverini, ja jonka kanssa pid
    Kadonneet ihmiset
    3
    689
  7. Suojaamattomia verkkoja esillä, voiko käyttää?

Mulla on oma läppäri, jossa toimii DNA:n nettiyhteys kännykän kautta. Ihan hyvin toimii. Duunissa yms paikoissa joissa o
    Verkot
    1
    654
  8. Shekin lunastus...?

Minulla on vuonna 2006 kirjoitettu, lunastamaton OKO-pankin 100 euron shekki. Kuinka pitkään nämä tällaiset ovat kurantt
    Pankit
    3
    637
  9. Wow :in Kappadokia alk 13.3 ... mitä ihmettä paluu siirtyy ...?

Tilasimme viikon reissun maaliskuulle Grouponilta. Nyt ilmoittavat, että tarjoavat kolmea ylimääräistä päivää matkan lop
    Yleistä Turkista
    12
    637
  10. Hiace -85 diesel latauksen merkkival

Hiace -85 diesel latauksen merkkivalo palaa koko ajan, kun virta on päällä oli kone käynnissä eli ei. On palanut jo tois
    Pakettiautot
    3
    620
  11. Yliopistotutkinnon eläkekertymä?

Taisi olla joku television ajankohtais-, tms ohjelma, jossa kerrottiin, että yliopistotutkinto jo sinänsä kerryttäisi ty
    Eläke
    3
    609
  12. Koira nuolee ja natustaa tassujaan varpaiden välistä

Tässä on jo ollut aikaisemmin samasta aiheesta. Mulla on runsaat viisi vuotta vanha lähinnä Lnsi-Siperian Laikaa oleva p
    Koirien terveys
    4
    601
  13. Fimin kompressointi?

Nykyään kun puhutaan kompressoinnista tarkoitetaan digitaalimateriaalin pakkausta, mutta nyt en tarkoita tätä. Ennen (
    Yleistä valokuvauksesta
    17
    587
  14. Squier Affinity -sarjan ja Harley Benton -bassojen käyttökelpois

Olen etsiskellyt sopivaa, lähinnä Fenderin Jazzbasson tyylistä, toimivaa bassoa satunnaisempaan käyttöön, kitaraa kun o
    Soittimet ja laitteet
    2
    584
  15. Turvallinen maksukäytäntö ulkomailla lekkkauksessa?

Tuttavani on lähdössä suht pian erääseen ei-eu -maahan plastiikkakirurgiseen operaatioon. Mikä olisi turvallinen ja toim
    Valuutat
    1
    530
  16. Plastikkakirurgille, miten maksaa...?

Suomalainen tuttavani on lähdössä suht pian Tunisiaan, siis ei-eu -maahan plastiikkakirurgiseen operaatioon ( itse en ol
    Tunisia
    4
    530
  17. Reiän paikkaus harsoliimanauhalla ja kitillä?

Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam
    Maalaus
    3
    528
  18. Mistä näkee koneen ominaisuudet?

Mistä näkee koneen rammin koon ja mahdollisesti tyypin, kovalevyn koon, koneen nopeuden yms. jos vaikka menee kauppaan j
    Apua aloittelijalle
    7
    518
  19. Matkatavat Amstedramissa koneenvaihdossa KLM -Tunis Air

Hei, tietääkö joku, miten minun tulisi toimia matkatavaroideni kanssa seuraavassa tapauksessa? Lennän Helsingistä Tuni
    KLM
    3
    517
  20. Täyshybridiä ei olekaan..!

Täyshybridi on sanana mahdoton, vaikka Toyotan mainosväki sen on lanseerannut. Hybridi tarkoittaa sanana, että tietty ob
    Hybridi- ja sähköautot
    3
    512