Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Pankki tarjoaa sijoitusneuvoja...

...vaikka ei ole mitä sijoittaa. Kyllä minä ihmettelen. Jos ei ole enempää rahaa kuin mitä palkkapäivänä tulee eikä mitä
    Talletukset
    2
    729
  2. Tunkkainen haju pesukoneessa

Käytän n. viikoittain Upo Pesukarhu pyykinpesukonettani joka on toiminut moitteettomasti ties kuinka monta vuotta. Muutm
    Siivous
    11
    720
  3. Vanha tuttava kadonnut, mistä kysellä?

Yksi miespuolinen, hieman alle 60-vuotias vanha tuttavani, joka oli erittäin hyvä nuoruudenkaverini, ja jonka kanssa pid
    Kadonneet ihmiset
    3
    656
  4. Suojaamattomia verkkoja esillä, voiko käyttää?

Mulla on oma läppäri, jossa toimii DNA:n nettiyhteys kännykän kautta. Ihan hyvin toimii. Duunissa yms paikoissa joissa o
    Verkot
    1
    623
  5. "tulit liian myöhään pitkän matkan mies...?"

"tulit liian myöhään pitkän matkan mies" Mistä biisistä tämä on? Kuka on laulanut? Saattaa olla jopa kappalleen nimikin.
    Kenen biisi?
    2
    622
  6. Hiace -85 diesel latauksen merkkival

Hiace -85 diesel latauksen merkkivalo palaa koko ajan, kun virta on päällä oli kone käynnissä eli ei. On palanut jo tois
    Pakettiautot
    3
    586
  7. Koira nuolee ja natustaa tassujaan varpaiden välistä

Tässä on jo ollut aikaisemmin samasta aiheesta. Mulla on runsaat viisi vuotta vanha lähinnä Lnsi-Siperian Laikaa oleva p
    Koirien terveys
    4
    575
  8. Wow :in Kappadokia alk 13.3 ... mitä ihmettä paluu siirtyy ...?

Tilasimme viikon reissun maaliskuulle Grouponilta. Nyt ilmoittavat, että tarjoavat kolmea ylimääräistä päivää matkan lop
    Yleistä Turkista
    12
    574
  9. Squier Affinity -sarjan ja Harley Benton -bassojen käyttökelpois

Olen etsiskellyt sopivaa, lähinnä Fenderin Jazzbasson tyylistä, toimivaa bassoa satunnaisempaan käyttöön, kitaraa kun o
    Soittimet ja laitteet
    2
    558
  10. Kappadokiaan maaliskuussa...?

Olen lähdössä maaliskuussa Kappadokiaan viikoksi. Antalyan kautta, sinne lento ja sieltä bussikuljetus. Kattelin keskilä
    Yleistä Turkista
    4
    550
  11. Fimin kompressointi?

Nykyään kun puhutaan kompressoinnista tarkoitetaan digitaalimateriaalin pakkausta, mutta nyt en tarkoita tätä. Ennen (
    Yleistä valokuvauksesta
    17
    517
  12. Turvallinen maksukäytäntö ulkomailla lekkkauksessa?

Tuttavani on lähdössä suht pian erääseen ei-eu -maahan plastiikkakirurgiseen operaatioon. Mikä olisi turvallinen ja toim
    Valuutat
    1
    515
  13. Shekin lunastus...?

Minulla on vuonna 2006 kirjoitettu, lunastamaton OKO-pankin 100 euron shekki. Kuinka pitkään nämä tällaiset ovat kurantt
    Pankit
    3
    512
  14. Mistä näkee koneen ominaisuudet?

Mistä näkee koneen rammin koon ja mahdollisesti tyypin, kovalevyn koon, koneen nopeuden yms. jos vaikka menee kauppaan j
    Apua aloittelijalle
    7
    498
  15. Täyshybridiä ei olekaan..!

Täyshybridi on sanana mahdoton, vaikka Toyotan mainosväki sen on lanseerannut. Hybridi tarkoittaa sanana, että tietty ob
    Hybridi- ja sähköautot
    3
    489
  16. Plastikkakirurgille, miten maksaa...?

Suomalainen tuttavani on lähdössä suht pian Tunisiaan, siis ei-eu -maahan plastiikkakirurgiseen operaatioon ( itse en ol
    Tunisia
    4
    446
  17. Sähköpostin alle vakionimi ja osoitetiedot?

Miten lähtevien sähköpostien alalaitaan saa Thunderbirdissä omat nimi-, ja osoitetiedot, ettei joka kerta tarvitse eriks
    Sähköposti
    2
    428
  18. Matkatavat Amstedramissa koneenvaihdossa KLM -Tunis Air

Hei, tietääkö joku, miten minun tulisi toimia matkatavaroideni kanssa seuraavassa tapauksessa? Lennän Helsingistä Tuni
    KLM
    3
    425
  19. Metallitermospulojen vuotavat korkit

Taloudessa on käytössä useampiakin metallisia termostulloja. Yhteistä kaikille on ollut, että niiden korkit/korkkimekani
    Ruoanlaitto
    0
    419
  20. Katsastusonttoreiden aukiolot kesällä lauantaisin...?

Taitavat olla kaikki järjestelmällisesti kiinni? Piti katsastaa matkailuperävaunu reissuun lähtiessä, taitaa mennä lähtö
    Katsastus
    4
    411