miikanaahum
![]()
Aloituksia
297
Kommenttia
1510
VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU
En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena: Niille jotka haluavat nä4132KATSOKAA JEESUKSEEN
Kyllä vain, nykyiselle uskovalle ihmiselle kuuluu käsky katsoa Jeesukseen. Jos me katsomme toisiin ihmisiin pyhimpiinki2132AITOJA USKOVIA USKONSUUNNISSA!
Ei ole oikein tuomita ykskantaan, että esim. hellarit on hihhuleita ja pelastumattomia. ja ei sovi tuomita kaikkia minkä9131LÄHIN VIHOLLINEN?
Monet eivät tähän usko, ja monet elokuvat esittävät, että paha on jotain ihmisen ulkopuolista, toisissa ihmisissä olevaa5131RIEMUJUHLA
Kyllä vain, pääsiäinen on oikeasti alkuperäisen pääsiäisen jona Jeesus kärsi ja kuoli sekä nousi kuolleista muistojuhla.4130VAIKEUDET USKOVAN ELÄMÄSSÄ
Vaikeudet ja vastukset ynnä sairaudet elämässämme eivät johdu siitä, että olisimme muita huonompia, vajaampia tai mitään5130VÄÄRIÄ JÄRJENPÄÄTELMIÄ
Kyllä te ateistit teette suurimman mokanne kun kuvittelette, että ei ole Jumalaa, siis teidän mielestänne ei ole Raamatu36129ME USKOVAT TIEDÄMME...
Luitte aivan oikein: Me uskovat tiedämme, että Raamatussa ilmoitettu Jumala on tosi Jumala, ja hän on myös ainoa Jumala,12126PARANEMINEN JUMALASTA?
Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa. Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen l6122EN VAIHDA JEESUSTA LOTTOVOITTOON
Kyllä se niin on, että jos saisin valita, en vaihtaisi Jeesusta ja hänen tuntemistaan lottovoittoon. Jeesuksen tuntemine94122SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT
Luitte oikein: SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT MAAPALLON ELIÖLAJEISSA Ei varsinkaan kova tiede, tiede josta6120MEILENHALLINTAA OSA 2.
Osa 2."Koska Auringon jumala (ja hänen lukuisat sukulaisensa, mukaan lukien pojat ja vaimot), tuhansien vuosien palvonna1114MIELENHALLINTAA 1.A. OSA
"Tiede" - vapaamuurarien mielenhallinnan peruskallio November 29, 2013 Philip Collins selittää kuinka Illumina7114JEESUS ON AIVAN IHANA!
Tulipa tuossa kun olin meidän raamattupiirissämme huomattua, että Jeesus on aivan ihana! Eikä mikään luotu voi kilpailla16114ATEISMI EI KANNATA
Kun ateisti joutuu kuoleman jälkeen helvetin esikartanoon tuonelaan, niin häntä kiusataan enemmän kuin sellaisia jotka o53114MEILLÄ ON RAAMATTU
Meillä on mistä lukea kuinka Jumala loi kaiken mitä tämä maaimankaikkeus sitten sisältääkin. Mutta vaikka Raamattu julis17113OMAHYVÄINEN JA JULKEA IHMINEN
Moni on niin julkea, omahyväinen sekä ymmärtämätön, että kuvittelee voivansa hoitaa asioita paremmin kuin itse Jumala Ka2113EVOLUUTIOTEORIASTA...
Evolutionistit uskovat maan ja kuun olevan miljardeja vuosia vanha. Jos tämä olisi totta, niin kuun pinnalla pitäisi oll6112SAKRAMENTTEJA JUMALATTOMILLE?
Ei voi olla oikein, että kirkko jakaa sakramentteja jumalattomille, joilla ei ole yhtään mielenkiintoa kristillisyyteen5111JEESUS ALKAA TEKEEN TYÖTÄ
Kaiken varsinaisen edistyksen Jeesus tekee meidän sydämessämme, kun me ensiksi otamme hänet vastaan omakohtaisena Vapaht14110