miikanaahum

Aloituksia
271
Kommenttia
1474
MENEVÄT KASTEINEEN JA EHTOOLLISINEEN HELVETTIIN
Ikävä kyllä näitä on hellareissa ja luteriaisissa sekä muissakin, jotka ovat saaneet kasteen ja jopa useita ehtoollisia11154ONKO SE NYT SITTEN NIIN KAMALAN VAIKEAA?
Nähtävästi se on eräille niin kamalan vaikeaa tunnustaa, että raamatun Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni men52153TAIVAAN PARATIISI ON IHANA PAIKKA
Kyllä vain Taivaan Paratiisi on ihana paikka jonne päästäkseen kannattaisi vaikka seisoa päällään loppuelämä! No siksee18152MINÄ USKON
Minä uskon Raamatun Luomiskertomukseen sellaisena kuin se on varsinkin alkutekstissä on meille ilmoitettu. Uskon, että J44151USKOTTEKO JA TIEDÄTTEKÖ?
Tiedättekö, että kaikki mitä Raamattu sanoo sellaisia asioita, jotka voidaan tieteellisesti tutkia, niin noista kaikista19150MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?
Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam31149TASA-ARVOAKO?
Ei se ole tasa-arvoa, että miehet ja naiset saa naida keskenään miten lystää ja tätä ollaan nimittämässä avioliitoksi ja6149JUMALAN RAKKAUS JA ELÄIMET
Tiedättekö, että eläimen viestittävät ja välittävät Jumalan rakkautta? Isä Jumalahan aluksi loi eläimet Poikansa Jeesuk9148MAKSAMME KIRKON SYNNEISTÄ JA PAHOISTA TEOISTA HINTAA
Aivan oikein, me suomalaiset olemme joutuneet maksumiehiksi kirkon syntien ja virheiden takia. Jo yksin kadotukseen on m6148EN LUOVU...
En luovu siitä tiedosta, huomatkaa tiedosta, että evoluutioteoria on jo lähtökohdiltaan epätieteellinen, kun se ei jo lä41144JEESUS TEKEE ONNELLISEKSI!
Kyllä se vain on tämä kristinuskon Jeesus, joka lopulta tekee jokaisen onnelliseksi, joka vain uskoo häneen niin kuin Ra14142ATEISMIA EI VOI PERUSTELLA TIETEELLISESTI
Kyllä vain, ateismia on pontevasti yritetty perustella tieteellisesti esimerkiksi Neuvostoliitossa, ja aina on mennyt pe13142MAANPUOLUSTUS OK, MUTTA...
Maanpuolustus on ihan jees ja luulisi jokaisen joka välittää isänmaasta haluavan puolustaa Suomea tavalla tahi toisella.3140JUMALAN TUNTEMINEN?
En minäkään uskoni alkutaipaleella tiennyt ja uskonut, että maailmanhistoria on vain noin kuusituhatta vuotta vanha. Saa36139DARWINISMILLA ORJIKSI?
ihttp://www.heinola.org/~patato/makow82.html Ilmeisesti joku poisti tekstin, jonka olin laittanut, mutta tuossa se tulee20139ME TIEDÄMME ETTÄ TIEDÄMME
Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden. Mutta te evolutionistit ette tied22138SYSTEEMIT HELVETIN ESIKARTANOISTA
Pankkiin pääsee jos pääsee kun konttoreita on harvassa. Ja mitä tapahtuu kun pääset pankkiin? Aivan, sinä et voi hoitaa8138KRISTILLINEN USKO EI OLE TIEDON JA FAKTAN VASTAKOHTA
Kyllä vain, kristillinen usko perustuu TODISTETTUUN TIETOON, eikä mihinkään huuhaahan ja vuohipaimenten nuotiotaruihin,9136HARRASTATKO RITUAALEJA
Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale2135PAHIMPIA RIKOLLISIA?=RAAMATUN RIISTÄJÄT!
Kyllä on niin, että eräs pahimpia rikoksia mitä ihmiselle voi tehdä, on että riistää tältä raamatun! Raamatun riistämin14135