Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. EVOLUUTIOTEORIASTA...

    Evolutionistit uskovat maan ja kuun olevan miljardeja vuosia vanha. Jos tämä olisi totta, niin kuun pinnalla pitäisi oll
    6
    71
  2. EIKÄ YMMÄRRYSTÄ

    Useat eivät ymmärrä kuinka vakava asia ihmisen elämässä on se, että tunteeko hän Jumalan vai eikö tunne Jumalaa. Nähkä
    19
    71
  3. KÄVELEVIÄ TODISTEITA JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ

    Paatuneinkin ateisti joka ei usko minkäänlaiseen Jumalaan ensinkään sanoo kuintenkin olemassaolollaan seuraavaa: Hei ka
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    68
  4. TIEDÄTTEKÖ TE

    Tiedättekö, että Raamatussa ilmoitettu Taivaanisä ei ole yrmy ukko pilvenlaidalla, joka sieltä lähettelee mielivaltaisis
    Ateismi
    105
    68
  5. MOLEMMAT KASTEET KÄYVÄT

    Vaikka minä kirjoittaja olen enemmän uskoontulon myötä tapahtuvan kasteen kannalla, ne jotka taasen ovat vauvakasteen ka
    Kaste
    26
    68
  6. PELASTUSOPPI!

    Voi kuinka te jaksatte jaksatte jankata, että lauantai on se oikea pyhäpäivä ja sunnuntai on se pyhäpäivä, ja unohdatte
    Helluntailaisuus
    12
    67
  7. IHMISIÄ RANNALLA JA MERESSÄ UNI TAI NÄKY

    Oli ihmisiä rannalla ja meressä huutamassa apua. Toiset rannalla väittelivät, kinasivat ja riitelivät asioista keskenää
    Helluntailaisuus
    5
    67
  8. EI ILMAN VASTOINKÄYMISIÄ

    Kyllä vain tässä on viesti niille jotka kokevat elämässään vastoinkäymisiä. Ihan ensimmäisiksi tahdon sanoa sinulle jok
    Kristinusko
    1
    65
  9. VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU

    En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena: Niille jotka haluavat nä
    Ateismi
    4
    60
  10. JEESUS ON AIVAN IHANA!

    Tulipa tuossa kun olin meidän raamattupiirissämme huomattua, että Jeesus on aivan ihana! Eikä mikään luotu voi kilpailla
    Uskonnot ja uskomukset
    16
    58
  11. VALITAN

    Valitan, että tekstini on neljässä osassa, mutta en saanut sitä muuten ja taitoni eivät riittäneet tekstin laittamista y
    2
    57
  12. ETTEKÖ IKINÄ PELKÄÄ?

    Te jotka ette tunne Jeesusta, ettekö ikinä pelkää, että kuinka minun käy ja mihin minä joudun kun kuolema minutkin korja
    Helluntailaisuus
    1
    57
  13. RIEMUJUHLA

    Kyllä vain, pääsiäinen on oikeasti alkuperäisen pääsiäisen jona Jeesus kärsi ja kuoli sekä nousi kuolleista muistojuhla.
    Helluntailaisuus
    4
    57
  14. VIHTAHOUSUSTA HIEMAN

    SAATANA JA POLITIIKKA 18.8.2017 15:57 Saatana pystyy laittamaan polvilleen ja tuhoamaan minkä tahansa valtakunnan solu
    Helluntailaisuus
    2
    56
  15. MIELENHALLINTAA 1.A. OSA

    "Tiede" - vapaamuurarien mielenhallinnan peruskallio November 29, 2013 Philip Collins selittää kuinka Illumina
    7
    55
  16. SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT

    Luitte oikein: SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT MAAPALLON ELIÖLAJEISSA Ei varsinkaan kova tiede, tiede josta
    Ateismi
    6
    55
  17. KUKA on luonut ja MITÄ?

    Iso sana sanoo ilmestyskirja 4. luku ja 11. jae: >>Sinä meidän herramme ja meidän Jumalamme olet arvollinen saama
    0
    54
  18. MOOSEKSEN LAKIAKO?

    Jeesuksen mukaan fariseuksille ja kirjanoppineille itse laista tuli kaiken tarkoitus, että unohtivat mikä ja kuka oli l
    Helluntailaisuus
    1
    52
  19. JEESUS TEKEE VAPAAKSI!

    Voi sitä sisäistä vapautta mikä Jeesuksen tuntemisesta seuraa! Minullakin on vähän sitä ja tätä, ja jotain jota joku vo
    Helluntailaisuus
    2
    51
  20. MIELIKUVITUSOLENTOKO?

    Tänä aamuna perkkasin pöytälaatikkoani etsien hukkaamaani pientä suurennuslasiani, eikä sitä tuntunut löytyvän mistään.
    Helluntailaisuus
    6
    51