miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
JEESUS ALKAA TEKEEN TYÖTÄ
Kaiken varsinaisen edistyksen Jeesus tekee meidän sydämessämme, kun me ensiksi otamme hänet vastaan omakohtaisena Vapaht1479TIEDÄTTEKÖ TE?
Tiedättekö ja ymmärrättekö sen, että joka ei pidä Raamattua erehtymättömänä Jumalan antamana oppaana ihmisille, hän on a479MIELENHALLINTAA 1.A. OSA
"Tiede" - vapaamuurarien mielenhallinnan peruskallio November 29, 2013 Philip Collins selittää kuinka Illumina779EIKÄ YMMÄRRYSTÄ
Useat eivät ymmärrä kuinka vakava asia ihmisen elämässä on se, että tunteeko hän Jumalan vai eikö tunne Jumalaa. Nähkä1978EI ILMAN VASTOINKÄYMISIÄ
Kyllä vain tässä on viesti niille jotka kokevat elämässään vastoinkäymisiä. Ihan ensimmäisiksi tahdon sanoa sinulle jok178PELASTUSOPPI!
Voi kuinka te jaksatte jaksatte jankata, että lauantai on se oikea pyhäpäivä ja sunnuntai on se pyhäpäivä, ja unohdatte1275LUOMINEN JA ALKU
Kyllä se tosi on, että Jumala puhui maailmankaikkeuden olemaan pelkällä väkevällä sanallaan; niin suuri mahti on hänellä975EVOLUUTIOTEORIASTA...
Evolutionistit uskovat maan ja kuun olevan miljardeja vuosia vanha. Jos tämä olisi totta, niin kuun pinnalla pitäisi oll675MENTÄVÄ RAAMATTUUN
Silloin ja silloin kastetaan viimeinen lapsi; tätä rataahan keskustelu luterilaisesta kirkosta usein menee. Tauti on ju874VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU
En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena: Niille jotka haluavat nä473IHMISIÄ RANNALLA JA MERESSÄ UNI TAI NÄKY
Oli ihmisiä rannalla ja meressä huutamassa apua. Toiset rannalla väittelivät, kinasivat ja riitelivät asioista keskenää573RIEMUJUHLA
Kyllä vain, pääsiäinen on oikeasti alkuperäisen pääsiäisen jona Jeesus kärsi ja kuoli sekä nousi kuolleista muistojuhla.472SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT
Luitte oikein: SUPERMUTAATIOITA EI OLE KOSKAAN TAPAHTUNUT MAAPALLON ELIÖLAJEISSA Ei varsinkaan kova tiede, tiede josta670JEESUS ON AIVAN IHANA!
Tulipa tuossa kun olin meidän raamattupiirissämme huomattua, että Jeesus on aivan ihana! Eikä mikään luotu voi kilpailla1668VIHTAHOUSUSTA HIEMAN
SAATANA JA POLITIIKKA 18.8.2017 15:57 Saatana pystyy laittamaan polvilleen ja tuhoamaan minkä tahansa valtakunnan solu264AIVOPESUN UHREJA
Minäpä sanon, että useat teistä jotka tällä ateismi-palstalla touhuatte, olette aivopesun uhreja, niin ettei ajattelunne10664VALITAN
Valitan, että tekstini on neljässä osassa, mutta en saanut sitä muuten ja taitoni eivät riittäneet tekstin laittamista y263ETTEKÖ IKINÄ PELKÄÄ?
Te jotka ette tunne Jeesusta, ettekö ikinä pelkää, että kuinka minun käy ja mihin minä joudun kun kuolema minutkin korja162KUKA on luonut ja MITÄ?
Iso sana sanoo ilmestyskirja 4. luku ja 11. jae: >>Sinä meidän herramme ja meidän Jumalamme olet arvollinen saama060MIELIKUVITUSOLENTOKO?
Tänä aamuna perkkasin pöytälaatikkoani etsien hukkaamaani pientä suurennuslasiani, eikä sitä tuntunut löytyvän mistään.657