Vapaa kuvaus

Aloituksia

295

Kommenttia

1503

1. KIRJOITUSLUPA

Kirjoituslupa kyllä sopisi joisssain suhteissa, vaikka se olisi sananvapauden kaventamista, mutta kun tosi on, että näil
    Helluntailaisuus
    8
    181
  2. JUMALAKO VALEHTELISI?

Jumala on totuuden Jumala, ja haluaa totuutta salatuimpaan saakka! Kun nyt Jumala haluaa totuutta, niin hänkö olisi kir
    25
    178
  3. TASA-ARVOAKO?

Ei se ole tasa-arvoa, että miehet ja naiset saa naida keskenään miten lystää ja tätä ollaan nimittämässä avioliitoksi ja
    Tasa-arvo
    6
    176
  4. EVOLUUTIO VAI LUOMINEN?

Tämän päivän nuoriso on psyykkisesti sairaampaa ja käyttää enemmän päihteitä kuin koskaan, materiaalisesta yltäkylläisyy
    29
    171
  5. USKOTTEKO JA TIEDÄTTEKÖ?

Tiedättekö, että kaikki mitä Raamattu sanoo sellaisia asioita, jotka voidaan tieteellisesti tutkia, niin noista kaikista
    Raamattu
    19
    170
  6. ONKO SE NYT SITTEN NIIN KAMALAN VAIKEAA?

Nähtävästi se on eräille niin kamalan vaikeaa tunnustaa, että raamatun Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni men
    52
    167
  7. TUHLAAJAPOJAN TARINA

Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t
    Uskonnot ja uskomukset
    27
    167
  8. SYSTEEMIT HELVETIN ESIKARTANOISTA

Pankkiin pääsee jos pääsee kun konttoreita on harvassa. Ja mitä tapahtuu kun pääset pankkiin? Aivan, sinä et voi hoitaa
    Maailman menoa
    8
    167
  9. MUTAATIOMAANEILLE

Sellaisia mutaatioita ei ole koskaan tapahtunut, ainakaan mitenkään suuremmassa määrin, että ne olisivat todella muuttan
    27
    166
  10. MINÄ USKON

Minä uskon Raamatun Luomiskertomukseen sellaisena kuin se on varsinkin alkutekstissä on meille ilmoitettu. Uskon, että J
    44
    165
  11. JUMALAN TUNTEMINEN?

En minäkään uskoni alkutaipaleella tiennyt ja uskonut, että maailmanhistoria on vain noin kuusituhatta vuotta vanha. Saa
    36
    163
  12. JEESUS TEKEE ONNELLISEKSI!

Kyllä se vain on tämä kristinuskon Jeesus, joka lopulta tekee jokaisen onnelliseksi, joka vain uskoo häneen niin kuin Ra
    Jeesus
    14
    163
  13. JUMALAN RAKKAUS JA ELÄIMET

Tiedättekö, että eläimen viestittävät ja välittävät Jumalan rakkautta? Isä Jumalahan aluksi loi eläimet Poikansa Jeesuk
    Helluntailaisuus
    9
    163
  14. SEURAKUNNAN VIRHEET JA PUUTTEET EI JUMALAN VIRHEITÄ JA PUUTTEITA

Monikin on pettynyt Jumalaan kun seurakunnan taholta on tullut kaltoin kohtelua, ja näin väistämättä monesti käy, luteri
    Helluntailaisuus
    8
    163
  15. MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?

Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam
    31
    162
  16. ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN

Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt
    Helluntailaisuus
    7
    161
  17. EI ILMAN VASTOINKÄYMISIÄ

Kyllä vain tässä on viesti niille jotka kokevat elämässään vastoinkäymisiä. Ihan ensimmäisiksi tahdon sanoa sinulle jok
    Kristinusko
    1
    160
  18. HARRASTATKO RITUAALEJA

Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale
    Helluntailaisuus
    2
    159
  19. KORKEAT PANOKSET

Kyllä vain kun mitellään ateismin ja kristinuskon kesken, on olemassa korkeat panokset. Ateistien mielestä ihmisen olem
    Ateismi
    27
    155
  20. OIKEA JA VÄÄRÄ PROFEETTA

Ihmisen sisäisen elämän kaikkein tärkein asia on missä kunnossa hänen jumalasuhteensa on, onko kaikki kohdallaan vai puu
    Helluntailaisuus
    3
    155