miikanaahum
![]()
Aloituksia
295
Kommenttia
1503
KIRJOITUSLUPA
Kirjoituslupa kyllä sopisi joisssain suhteissa, vaikka se olisi sananvapauden kaventamista, mutta kun tosi on, että näil8181JUMALAKO VALEHTELISI?
Jumala on totuuden Jumala, ja haluaa totuutta salatuimpaan saakka! Kun nyt Jumala haluaa totuutta, niin hänkö olisi kir25178TASA-ARVOAKO?
Ei se ole tasa-arvoa, että miehet ja naiset saa naida keskenään miten lystää ja tätä ollaan nimittämässä avioliitoksi ja6176EVOLUUTIO VAI LUOMINEN?
Tämän päivän nuoriso on psyykkisesti sairaampaa ja käyttää enemmän päihteitä kuin koskaan, materiaalisesta yltäkylläisyy29171USKOTTEKO JA TIEDÄTTEKÖ?
Tiedättekö, että kaikki mitä Raamattu sanoo sellaisia asioita, jotka voidaan tieteellisesti tutkia, niin noista kaikista19170ONKO SE NYT SITTEN NIIN KAMALAN VAIKEAA?
Nähtävästi se on eräille niin kamalan vaikeaa tunnustaa, että raamatun Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni men52167TUHLAAJAPOJAN TARINA
Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t27167SYSTEEMIT HELVETIN ESIKARTANOISTA
Pankkiin pääsee jos pääsee kun konttoreita on harvassa. Ja mitä tapahtuu kun pääset pankkiin? Aivan, sinä et voi hoitaa8167MUTAATIOMAANEILLE
Sellaisia mutaatioita ei ole koskaan tapahtunut, ainakaan mitenkään suuremmassa määrin, että ne olisivat todella muuttan27166MINÄ USKON
Minä uskon Raamatun Luomiskertomukseen sellaisena kuin se on varsinkin alkutekstissä on meille ilmoitettu. Uskon, että J44165JUMALAN TUNTEMINEN?
En minäkään uskoni alkutaipaleella tiennyt ja uskonut, että maailmanhistoria on vain noin kuusituhatta vuotta vanha. Saa36163JEESUS TEKEE ONNELLISEKSI!
Kyllä se vain on tämä kristinuskon Jeesus, joka lopulta tekee jokaisen onnelliseksi, joka vain uskoo häneen niin kuin Ra14163JUMALAN RAKKAUS JA ELÄIMET
Tiedättekö, että eläimen viestittävät ja välittävät Jumalan rakkautta? Isä Jumalahan aluksi loi eläimet Poikansa Jeesuk9163SEURAKUNNAN VIRHEET JA PUUTTEET EI JUMALAN VIRHEITÄ JA PUUTTEITA
Monikin on pettynyt Jumalaan kun seurakunnan taholta on tullut kaltoin kohtelua, ja näin väistämättä monesti käy, luteri8163MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?
Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam31162ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN
Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt7161EI ILMAN VASTOINKÄYMISIÄ
Kyllä vain tässä on viesti niille jotka kokevat elämässään vastoinkäymisiä. Ihan ensimmäisiksi tahdon sanoa sinulle jok1160HARRASTATKO RITUAALEJA
Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale2159KORKEAT PANOKSET
Kyllä vain kun mitellään ateismin ja kristinuskon kesken, on olemassa korkeat panokset. Ateistien mielestä ihmisen olem27155OIKEA JA VÄÄRÄ PROFEETTA
Ihmisen sisäisen elämän kaikkein tärkein asia on missä kunnossa hänen jumalasuhteensa on, onko kaikki kohdallaan vai puu3155