miikanaahum

Aloituksia
271
Kommenttia
1474
- 17133
VUOROKAUSIRYTMI?
Miten muuten voi olla mahdollista, että iso-osa luomakuntaa elää vuorokausirytmin mukaan, kuin että Luoja on luodessaan21132HERÄTKÄÄ HEI!
Herätkää hei ihmiset, teitä halutaan orjuuttaa ja varsinkin pitää kaukana kristinopista! Maaillman saatanallinen ja rik14132AJATTELEKKO VAPAASTI?
Osaatko sinä ajatella useista asioista totuuden mukaan, niin että ajatuksissasi pääset totuuden ja todenmukaisiin päätel19132MITEN ON MAHDOLLISTA?
Miten on mahdollista, että ihmisen vuorokausirytmi on niin tasan 24h, mikä on maapallon pyörähdysaika? Miten vuorokausi18131TULEE KALLIIKSI JA MAKSAA...
Eräät pitävät raamattua vanhentuneena ja satukirjana, mutta ummistavat silmänsä sille, että mitä se maksaa kun ei totell48131MITÄ TOTTELET?
Tottele kristinoppia ja Jeesusta sekä pidä huolta, että sinulla on elävä suhde häneen ja hän Vapahtajasi, niin sinä pääs11131TUHLAAJAPOJAN TARINA
Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t27129MOLEMMAT KASTEET KÄYVÄT
Vaikka minä kirjoittaja olen enemmän uskoontulon myötä tapahtuvan kasteen kannalla, ne jotka taasen ovat vauvakasteen ka26129PAREMPI KUIN LOTTOVOITTO
Kyllä vain, usko Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on parempi kuin lottovoitto! Sitäpaitsi lottovoitosta o1129ME OLEMME RISTIINNAULINNEET JEESUKSEN
Kyllä vain, me ihmiset olemme pahoine tekoinemme ja pahoine ajatuksimme syyllisiä siihen, että Jeesus ristiinnaulittiin1128ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN
Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt7128LIHAN TEOT
Paavalin kirje galatalaisille 5:19-21 Raamattu kertoo mitä esimerkiksi ovat lihan, eli langenneen luonnon tekoja. 19. M9127KUIN TAITAVA ON JUMALA!
Oletteko huomanneet kuinka taitava sekä voimallinen on Jumala! Hänen luomistyötä on koko maailmankaikkeus, ja kuinka ta4126RAKKAUTTA EI SYNNY VAATIMALLA
Raamattu kyllä kehottaa rakastamaan Jumalaa yli kaiken. Mutta Jumala kaikentietävänä tietää, että rakkautta ei synny vaa0126TIEDÄTTEKÖ?
Tiedättekö, että jotka eivät pidä Raamattua erehtymättömänä Jumalan inspiroimana oppaana meille ihmisille on aivopesty u10125TUNNETTEKO RAAMATUN KIRJOITUTTANUTTA JUMALAA?
Aivan, tunnetteko sitä Jumalaa josta Raamattu puhuu ja joka on Raamatun kirjoituttanut kaikessa viisaudessaan ja voimass25125JUMALAKO VALEHTELIJA?
Aivan oikein, Jumalako olisi valehtelija, ja sitenkö olisi sitten hänen inspiroimansa raamattu valhetta? Älkää eksykö p19124MILLAINEN JUMALA?
Haluan tässä herättää mahdollisesti hedelmällistä keskustelua, joten kysyn teiltä: Onko Jumala mielestänne sellainen, e37123EI VOI KIRJOITTAA!
Laitoin tekstin terrorismista ensin terrorismipalstalle ja se sensuroitiin sieltä ja sama laulu taasen kun laitoin tekst3123