miikanaahum
![]()
Aloituksia
288
Kommenttia
1495
USKOTTEKO JA TIEDÄTTEKÖ?
Tiedättekö, että kaikki mitä Raamattu sanoo sellaisia asioita, jotka voidaan tieteellisesti tutkia, niin noista kaikista19162ONKO SE NYT SITTEN NIIN KAMALAN VAIKEAA?
Nähtävästi se on eräille niin kamalan vaikeaa tunnustaa, että raamatun Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni men52159JUMALAN TUNTEMINEN?
En minäkään uskoni alkutaipaleella tiennyt ja uskonut, että maailmanhistoria on vain noin kuusituhatta vuotta vanha. Saa36158SYSTEEMIT HELVETIN ESIKARTANOISTA
Pankkiin pääsee jos pääsee kun konttoreita on harvassa. Ja mitä tapahtuu kun pääset pankkiin? Aivan, sinä et voi hoitaa8157MINÄ USKON
Minä uskon Raamatun Luomiskertomukseen sellaisena kuin se on varsinkin alkutekstissä on meille ilmoitettu. Uskon, että J44156JUMALAN RAKKAUS JA ELÄIMET
Tiedättekö, että eläimen viestittävät ja välittävät Jumalan rakkautta? Isä Jumalahan aluksi loi eläimet Poikansa Jeesuk9156MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?
Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam31155JEESUS TEKEE ONNELLISEKSI!
Kyllä se vain on tämä kristinuskon Jeesus, joka lopulta tekee jokaisen onnelliseksi, joka vain uskoo häneen niin kuin Ra14154EN LUOVU...
En luovu siitä tiedosta, huomatkaa tiedosta, että evoluutioteoria on jo lähtökohdiltaan epätieteellinen, kun se ei jo lä41150ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN
Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt7149HARRASTATKO RITUAALEJA
Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale2148ME OLEMME RISTIINNAULINNEET JEESUKSEN
Kyllä vain, me ihmiset olemme pahoine tekoinemme ja pahoine ajatuksimme syyllisiä siihen, että Jeesus ristiinnaulittiin1147PAHIMPIA RIKOLLISIA?=RAAMATUN RIISTÄJÄT!
Kyllä on niin, että eräs pahimpia rikoksia mitä ihmiselle voi tehdä, on että riistää tältä raamatun! Raamatun riistämin14147TULEE KALLIIKSI JA MAKSAA...
Eräät pitävät raamattua vanhentuneena ja satukirjana, mutta ummistavat silmänsä sille, että mitä se maksaa kun ei totell48146TUHLAAJAPOJAN TARINA
Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t27146EI MINKÄÄNLAISTA JUMALAN TEKEMÄÄ PETOSTA
Oletteko te jotka olette hieman syvällisemin lukeneet Raamattua, että missään kohdin missä puhutaan Jumalasta ja hänen o10146MAANPUOLUSTUS OK, MUTTA...
Maanpuolustus on ihan jees ja luulisi jokaisen joka välittää isänmaasta haluavan puolustaa Suomea tavalla tahi toisella.3145PAREMPI KUIN LOTTOVOITTO
Kyllä vain, usko Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on parempi kuin lottovoitto! Sitäpaitsi lottovoitosta o1144ME TIEDÄMME ETTÄ TIEDÄMME
Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden. Mutta te evolutionistit ette tied22143DARWINISMILLA ORJIKSI?
ihttp://www.heinola.org/~patato/makow82.html Ilmeisesti joku poisti tekstin, jonka olin laittanut, mutta tuossa se tulee20143