Vapaa kuvaus

Aloituksia

725

Kommenttia

3861

1. Koronavirus leviää ilmateitse ja tarttuu erittäin herkästi

https://www.is.fi/terveys/art-2000006451189.html "Pisaratartunnan lisäksi koronavirus voi levitä ilmateitse, tutkijat a
    30
    114
  2. Epigeneettinen periytyminen on sääntö ja välttämättömyys

Kuten olen sanonut, evoluutionatsit vastustavat vakavasti otettavan tieteen havaintoja viimeiseen saakka. Tämän saman as
    45
    113
  3. Tarkistuslista luomiskertomukselle

Ohessa on listattu asioita, joita meidän tulisi kyetä havainnoimaan, mikäli raamatullinen luomiskertomus ja vedenpaisumu
    27
    113
  4. Tässä kaikkien kädellisten kantamuoto

http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1419888/purgatorius.jpg Päivää vaan! Olen Purgatorius, kaikkien kädellisten kantamuoto,
    Evoluutio
    11
    112
  5. Kromosomien määrän vähentyminen adaptoitumisessa

Olen väittänyt ja tieteellisesti todistanut, että biologista informaatiota korruptoituu ja häviää adaptoitumisessa ja la
    25
    112
  6. Esimerkkejä huonoista argumenteista

Kaikkein huonoimpia argumentteja esittävät evoluutiouskovaiset. Tässä muutamia esimerkkejä: Evoluution täytyy olla tott
    23
    112
  7. Mutaatioita, mutaatioita!

Sairauksia aiheuttavia tai sairauksiin yhdistettyjä geenivirheitä on ihmisen genomissa jo 628'685. Geneettisten sairauks
    48
    112
  8. Copilot: Miksi mutaatiokuorma tekee satunnaisesta kehityksestä biologisesti kestämätöntä

Ja näin se Copilotkin lopulta kykenee loogiseen johtopäätelmään. Tiivistelmä: Evoluutioteoria perustuu satunnaisiin mut
    3
    112
  9. Fossiloitunutta dinosauruksen aivokudosta

http://phys.org/news/2016-10-fossilized-dinosaur-brain-tissue.html Tutkijat uskaltavat vasta nyt paljastaa, että fossii
    11
    111
  10. 14 ihmisen jalanjälkeä samassa kerrostumassa dinosauruksen jälkien kanssa

Vuonna 1969 Texasin Paluxy-joella aloitetut kaivaukset ovat paljastaneet erinomaiset todisteet sille, että ihminen ja di
    98
    111
  11. Passiivinen DNA - Tieteelliset todisteet

DNA ei sanele eliön ominaisuuksia, koska DNA ei kontrolloi solun mekanismeja. DNA on passiivista informaatiovarantoa, jo
    40
    110
  12. Vaihtoehtoisen silmukoinnin epigeneettinen säätely

Kampelatutkija yritti epätoivoisesti eilen väittää, että DNA sanelee eliöiden ruumiinkaavan, eli ns. body plan:in. Hän k
    Yhteiskunta
    20
    110
  13. Vaihtuvat epigeneettiset informaatioprofiilit johtavat virheisiin DNA:ssa

Olen jo usean vuoden ajan tiennyt, että evoluutiolle ei ole mekanismia. Rappeutumisen mekanismit ovat sen sijaan varsin
    10
    110
  14. Geneettisen rappeutumisen mekanismit

Evoluutiolle ei kukaan ole löytänyt toimivaa mekanismia. Jotta todellista evoluutiota tapahtuisi, tulisi biologisen info
    14
    110
  15. Rappeutuminen voittaa evoluution

Ihmisen genomissa on jo peräti 628'685 sairautta aiheuttavaa geneettistä virhettä maailmanlaajuisesti laskettuna. Tiede
    39
    109
  16. Satunnaiset mutaatiot eivät johda evoluutioon

Vielä kolmekymmentä vuotta sitten useimmat tutkijat luulivat, että solussa tapahtuu sattumanvaraisia mutaatioita, jotka
    7
    109
  17. DNA-analyysit ja ominaisuudet

Nimimerkki xfxxhhx väittää omassa aloituksessaan, että DNA-analyysistä voidaan päätellä ihmisen ihonväri ja muitakin omi
    36
    109
  18. Ei todisteita fossiiliaineistossa

Olen yrittänyt löytää evoluution todisteita fossiiliaineistosta. Erityisesti minua lentäjänä kiinnostavat väitteet lento
    Uskonnot ja uskomukset
    68
    108
  19. Olipa kerran kehittyvä liitelijä

Palstan neropatti Kampelatutkija on innokkaasti esitellyt teoriaansa, jonka mukaan lentokyky on kehittynyt liitokyvystä.
    61
    107
  20. Testaa genomisi rappeutumisen tila

FDA, Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto on juuri hyväksynyt kuluttajille suunnatun geenitestin, jonka avulla ihmi
    7
    107