RaamattuOnTotuus

![]()
Aloituksia
725
Kommenttia
3861
Koronavirus leviää ilmateitse ja tarttuu erittäin herkästi
https://www.is.fi/terveys/art-2000006451189.html "Pisaratartunnan lisäksi koronavirus voi levitä ilmateitse, tutkijat a30114Epigeneettinen periytyminen on sääntö ja välttämättömyys
Kuten olen sanonut, evoluutionatsit vastustavat vakavasti otettavan tieteen havaintoja viimeiseen saakka. Tämän saman as45113Tarkistuslista luomiskertomukselle
Ohessa on listattu asioita, joita meidän tulisi kyetä havainnoimaan, mikäli raamatullinen luomiskertomus ja vedenpaisumu27113Tässä kaikkien kädellisten kantamuoto
http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1419888/purgatorius.jpg Päivää vaan! Olen Purgatorius, kaikkien kädellisten kantamuoto,11112Kromosomien määrän vähentyminen adaptoitumisessa
Olen väittänyt ja tieteellisesti todistanut, että biologista informaatiota korruptoituu ja häviää adaptoitumisessa ja la25112Esimerkkejä huonoista argumenteista
Kaikkein huonoimpia argumentteja esittävät evoluutiouskovaiset. Tässä muutamia esimerkkejä: Evoluution täytyy olla tott23112Mutaatioita, mutaatioita!
Sairauksia aiheuttavia tai sairauksiin yhdistettyjä geenivirheitä on ihmisen genomissa jo 628'685. Geneettisten sairauks48112Copilot: Miksi mutaatiokuorma tekee satunnaisesta kehityksestä biologisesti kestämätöntä
Ja näin se Copilotkin lopulta kykenee loogiseen johtopäätelmään. Tiivistelmä: Evoluutioteoria perustuu satunnaisiin mut3112Fossiloitunutta dinosauruksen aivokudosta
http://phys.org/news/2016-10-fossilized-dinosaur-brain-tissue.html Tutkijat uskaltavat vasta nyt paljastaa, että fossii1111114 ihmisen jalanjälkeä samassa kerrostumassa dinosauruksen jälkien kanssa
Vuonna 1969 Texasin Paluxy-joella aloitetut kaivaukset ovat paljastaneet erinomaiset todisteet sille, että ihminen ja di98111Passiivinen DNA - Tieteelliset todisteet
DNA ei sanele eliön ominaisuuksia, koska DNA ei kontrolloi solun mekanismeja. DNA on passiivista informaatiovarantoa, jo40110Vaihtoehtoisen silmukoinnin epigeneettinen säätely
Kampelatutkija yritti epätoivoisesti eilen väittää, että DNA sanelee eliöiden ruumiinkaavan, eli ns. body plan:in. Hän k20110Vaihtuvat epigeneettiset informaatioprofiilit johtavat virheisiin DNA:ssa
Olen jo usean vuoden ajan tiennyt, että evoluutiolle ei ole mekanismia. Rappeutumisen mekanismit ovat sen sijaan varsin10110Geneettisen rappeutumisen mekanismit
Evoluutiolle ei kukaan ole löytänyt toimivaa mekanismia. Jotta todellista evoluutiota tapahtuisi, tulisi biologisen info14110Rappeutuminen voittaa evoluution
Ihmisen genomissa on jo peräti 628'685 sairautta aiheuttavaa geneettistä virhettä maailmanlaajuisesti laskettuna. Tiede39109Satunnaiset mutaatiot eivät johda evoluutioon
Vielä kolmekymmentä vuotta sitten useimmat tutkijat luulivat, että solussa tapahtuu sattumanvaraisia mutaatioita, jotka7109DNA-analyysit ja ominaisuudet
Nimimerkki xfxxhhx väittää omassa aloituksessaan, että DNA-analyysistä voidaan päätellä ihmisen ihonväri ja muitakin omi36109Ei todisteita fossiiliaineistossa
Olen yrittänyt löytää evoluution todisteita fossiiliaineistosta. Erityisesti minua lentäjänä kiinnostavat väitteet lento68108Olipa kerran kehittyvä liitelijä
Palstan neropatti Kampelatutkija on innokkaasti esitellyt teoriaansa, jonka mukaan lentokyky on kehittynyt liitokyvystä.61107Testaa genomisi rappeutumisen tila
FDA, Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto on juuri hyväksynyt kuluttajille suunnatun geenitestin, jonka avulla ihmi7107