Vapaa kuvaus

Aloituksia

984

Kommenttia

10044

1. Room , 7 -ssä Paavali kertoo miten hän synnin vallassa eli ja teki mitä synti häneltä vaati..

5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me
    Helluntailaisuus
    147
    1001
  2. Tämä Pyhä Henki nosti minun sydämeen tänä aamuna ! Synti ohjasi Paavali voimallisesti vielä Room. 7

SANOIHAN PAAVALI SITÄ PAHA MITÄ EN HALUA Sen minä teen . NÄIN Sanoi Paavali.. VIELÄ Rom. 7 Voi voi .. Paavali oli pulas
    Helluntailaisuus
    334
    959
  3. Branhamilainen Esa Heiska ??

Minne Branhamilainen Heiska meni piilon kun aloin kysyä häneltä onko hän todella jättänyt sen hengen ja nyt varoittaa si
    Helluntailaisuus
    19
    931
  4. Pyhä Raamattu opettaa että vaikka uskot ja et halua luopua synneistä ei ole pelastusta

Samoin vanhurskas joka ei halua luopua syntielämästä ei ole mitään asia Taivaaseen. Siis järkyttävä aivan järkyttävä o
    Luterilaisuus
    281
    921
  5. Rukous on tärkein asia Uskovan elämässä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikki muu tulee sen perään!! Ja tässä Rukouspalstalla voimme hyvin sen huomata . Koska vihollinen laittaa niin paljon
    Rukoukset
    19
    904
  6. Ylistetään !! Nyt on Juhla !!!!

Kiitoksen kanssa ,, Kiitetään Hänet joka kuoli meidän puolesta,, että Vapaudumme synneistä ja Pelastutaan Taivaaseen S
    Helluntailaisuus
    118
    897
  7. Markku ja Teija Veilo ??????????????????????????

Onko Markku ja Teija Veilo pysyneet irti uuskarismaattisuudesta ja menestysteoloogiasta joka on yksi näistä uususkonnot
    Helluntailaisuus
    1
    893
  8. 147
    866
  9. Tänään on hyvä muistaa ja Ylistää Herramme Jeesusta Kristusta !!

Kiitoksen kanssa joka kuoli meidän puolestaa että Vapaudemme synneistä ja Pelastutaan Taivaaseen Siis ottakaamme vasta
    Kristinusko
    106
    851
  10. Galluppi !

ONKO EKUMENIA SAATANASTA ?? Helppo vastata >> kyllä tai ei.
    Helluntailaisuus
    68
    840
  11. Saitteko Pyhä Henki kun tulitte Uskoon Jeesukseesn ??

Kaste merkitsee syntisen elämäntavan taakse jättämistä, osallistumista kristilliseen kilvoitukseen[8] ja palveluun.[9]
    Helluntailaisuus
    146
    830
  12. Galluppi ! Pääsekö Taivaseen vaikka ei ?

Ei pidä kaikki neuvot ja käskyt mitä Jeesus latele ? Ja tekee niiden muka ?? Matt 7:26 Ja jokainen, joka kuulee nämä m
    Helluntailaisuus
    73
    826
  13. Hyökkäys vai vaino ??

Minua moittivati uskovaiset Facessa ja tällä että mä varoitan synnistä , halpa armosta ja uuskarismaattisista menestyste
    Helluntailaisuus
    47
    793
  14. Oletteko synnin palvelijoita ? Monet sanovat , että täytyy olla loppuun asti.

Väittävät että on vaarallista tulla Puhdas , kun silloin mukamas ei tarvi Jeesusta enää. Mutta mitä Pyhä Sana sanoo ??
    Kristinusko
    107
    785
  15. Oletteko kuolleet Pois Laista ? Ja Oletko sinä irti laista ????

Room. 7 1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää? 2 N
    Helluntailaisuus
    112
    757
  16. Lainvinkujat ovat liikeellä Jouluna.

Rakkaat !! Ne yrittävät vietellä sinua lain alle saadakseen sinua elää Vanha Liittoa että et voi antaa kunnia Herrallemm
    Helluntailaisuus
    108
    738
  17. Voiko sen olla sanottu selvemin kuka on Jumala ?

1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Kuka sun mielestä ON SANA ??
    Helluntailaisuus
    147
    736
  18. Rakkaat ateistit !!

Onko ateismi antanut sinulle hyvä elämä Rauhassa ja mukavuudessa? Oletko nyt yhtä onnellinen kun minä jolla ei ole ongel
    Ateismi
    55
    728
  19. Jos haluat Kristuksen kaltaiseksi ????

Niin Rakasta vihollisesi !!! Luuk. 23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä h
    Helluntailaisuus
    86
    722
  20. Jeesus tuli poistamaan iankaikkisen synnin sairauden. Hän sanoi ettei ole tullut terveitten vuoksi !

Vaan sairaitten vuoksi. Kyllä Hän Poistaa sen . Koska Hän on KUningas joka VOI !! Ja on meidän Herramme. Toivottavasti
    Luterilaisuus
    128
    721