Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Nyt on jo Joulu !!!
Päivän Sana Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva k4311Hyviin kirjoitti Teemu !
Teemu Huovila · 2 pv · Kuinka haureuden henki eksytti TV7:n toiminnan ? youtube.com https://www.youtube.com/watch?v=82309Galluppi ! Pääsekö uuskarismaatinen Taivaseen?
Tähän voi helposti vastata kyllä tai ei. Ja tässä voitte katsoa mitä uuskarismaattisuus sisältää m.m. https://www.fa19307Haluatko että Jeesus tekee sinut synnitön ?
Kyllä kait tiedät että Taivaassa ei ole syntiä , eikä tule olemaan syntisiä. ???????? Efesolaiskirje 5 25 Miehet, rakas25307Paavalista senverran että
hän ei elänyt synnissä mitä Room 7 kuvailee. Vaan hän kertoo sen selvästi miten hän on elänyt ja ei pystynyt muuta kun s31303Järkyttävä itkuherätys odottaa Uuskarismaattiset.
saatana antoi ensin nauruherätys ilman synnintuntoa ja nyt hän valmistelee uutta eksytystä itkuherätyksen kansa. Jonka a47297En yritä tulla uskovien rakastetuksi. !!!!! Vaan riittää että Isä joka olet Taivaassa Rakastaa minua
Katsos et tykkää syntinen , että sanon sinulle että et saa valehdella tai varastaa. On monet muut oireet sairassa joka v40296Oletko alkanut hyväksymään syntiä omassa elämässä ja muiden elämässä ?
Jolloin seuraukset tulee olemaan järkyttävän katastrofiset. Ei pelkästään sinulle vaan sinun perheelle . Vaan myös sun30293Ei sinun tarvitse tehdä syntiä !!
1. Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaar34289Miksi te lainkiihkoilijat te judaistit ?
Miksi te ette nouda Kristuksen Laki te Vanha liiton juoksijat ?48287Kannatti/kannattaako aina hankia krapula ? Onko se Juhannusjuhlan mahtava Juhlan tuote ?
Kun palvotaan ja juhlitaan Johannesta ???????? Mitä arvelette??? Mitä Maria ja marianpalvonta sano tästä? Itkeekö Maria36287Galluppi ! Voiko pelastua vaikka ei ole
Kristuksessa ? Helppo on taas vastata kyllä tai ei !!20286Galluppi !!!
Pääseekö uskova ylösnousemukseen ilman puhdistusta ? Torviko uskova kokea peson missä kaikki saata jää kasteen hautaan P19285Ihan samalla viisiin julistan Tehkä Parannusta kuin Teppo Lehtomäki ,Suonto, Lutter. ja Pastorit.
Samalla viisin julistan kuin monet , monet muut saarnamiehet jotka julistavat lihalle tehkä parannusta . Koska vain liha10284Galluppi ! A. Niinkuin Avoero !!
Saako Jumalan ihminen olla niin kova että ottaa avioeroa missään olosuhteessa. Kyllä tai ei ??28283Muistakaa rukoilla lakkaamatta Hengessä ja Totuudessa !
Koska sellaisia Rukoilijoita Herra tarvitsee lopun aikana !!!!!!!!! Jeesus näytti itse esimerkki miten aina tulis rukoi11282Missä Raamatussa on mainittu nato ja että Jumala antaisi Suomelle apua siitä k
Kiitos että valaiset minua siitä. Nato joka pelkkurimasti jätti Ukrainan Presidentti pulassako ? Sekö olis Jumalasta4275- 13275
Puhdas , Pyhä synnitön on tosi Onnellinen menossa Taivaaseen. Oletko sinä????
Jouduin taas , sanoa eräälle vekjelle Facessa . >>> No hyvä olet jo sitten Puhdas ja synnitön . Etkä enää tar15270Onko se suvaisevaisuus ja rakkaus että sanomme että lesbous ja hömous on ok?
Vaikka Jumala vihaa homous ja lesbous. 5. Moos. 1:16 Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelk16269