Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. Syöttekö vitamiineja purkista?

Turhaa ja hyödytöntä. Näin suorat sävelet on uudessa tutkimuksessa. Niasiini ja antioksidanttivalmisteiden popsiminen ka
    Adventismi
    34
    232
  2. Tuomioja ja Suomen ja Ruotsin puolustusliitto?

Mitähän se Tuomioja nyt oikein ajattelee? Eikait Suomen ja Ruotsin puolustusliitto ole lähimainkaan sitä mitä Naton. Eik
    NATO
    18
    231
  3. Voivatko homot olla kristittyjä ja seurata Jeesusta?

Kyllä voivat. Mutta homosuhteessa elävä kristitty ei voi pyhittyä.
    Luterilaisuus
    301
    228
  4. Miksi Jeesus sanoi: Isä on suurempi kuin Minä.

Miksi Jeesus sanoi, että Isä on suurempi kun Minä?
    Kristinusko
    13
    227
  5. Loppuuko ateismi, kun tulee vaikeat ajat?

Mitä luulette onko lopun ajat ateismin loppu? Yleensä vaikeudet vahvistavat uskoa. Tämä on vain faktaa.
    Adventismi
    22
    225
  6. Muistattehan laskea pääsiäisestä helluntaihin

Siis lasketaan 50 päivää pääsiäisestä helluntaihin = Omerin laskeminen. Eikö olekin ihmeellistä, että juutalaisten juhla
    Uskonnot ja uskomukset
    99
    225
  7. Mitä tarkoittaa Mark. 10:9? Onko Jeesus Jehova?

"Jos suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pe
    Jehovan todistajat
    33
    221
  8. Mitä Aatamin ja Eevan nimet tarkoittavat?

Tiesitkö, että Aadam-nimi tarkoittaa "tomuinen", joka kuvaa sitä, että Jumala teki Aatamin maasta. ja Eevan nimi on "el
    Adventismi
    3
    203
  9. Jumala pelastaa juutalaiset!

On niin mieluista, kun niin moni juutalainen on löytänyt Jeshua Messiaan omana vapahtajanaan. Jeshua tuli juuri juutalai
    Kristinusko
    16
    203
  10. Katsotteko linnan juhlia?

Mitä linnan juhlista katsotte? Pukuja, henkilöitä, vauvamasua....
    Adventismi
    16
    199
  11. Jeshua on MINÄ OLEN

Mitä tarkoittaa se, että Jeshua sanoi olevansa Minä olen? Tuossa on siis meidän Raamatussamme käännösvirhe. Pitäisi olla
    Adventismi
    11
    195
  12. Enkelit: Oletteko nähneet? Ovatko he auttaneet?

Ovatko enkelit auttaneet teitä? Oletteko nähneet enkeleitä? Ps. 91:9-12 9 Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Kor
    Adventismi
    8
    195
  13. Alkaako Israelin elpyminen?

Mitä mielestänne merkitsee se, että Trump tunnusti Jerusalemin viime vuonna (6.12.2017), joka oli Shmitan vuosi?
    Adventismi
    16
    194
  14. Mikä paastopäivä oli ohitse? Apt. 27:9

Rabbi Zav Porat opettaa seuraavaa Raamatun kohtaa: Apt. 27:9 "9 Olimme olleet matkalla jo pitkän aikaa, paastopäiväkin
    Adventismi
    10
    193
  15. Pääsiäinen: Vietätkö? Miten?

Kevään juhlat lähestyvät. Miten vietät pääsiäistä? (lähde: https://www.youtube.com/watch?v=1GlgIuGT7Cs)
    Luterilaisuus
    25
    193
  16. Herran juhlien tärkeys * valmistautuminen

Miksi on tärkeää valmistautua Jeesuksen toiseen tulemukseen ja miten voimme valmistautua siihen. Tiedämme vuodenajan, m
    Adventismi
    17
    192
  17. Mikä on paras englanninkielinen Raamatun käännös?

Onko teillä tietoa, mikä olisi paras englanninkielinen Raamatun käännös? Onko se KJV = King James Version vain joku muu?
    Adventismi
    2
    188
  18. Siunattua helluntaita!

Tänään on helluntai, ja tämä juhla kuuluu Herran juhliin, jotka mainitaan 3. Moos. 23:4:ssä. Eli tämä juhla ei ole pakan
    Adventismi
    8
    187
  19. Loiko Jumala pahan? Jos loi, niin miksi?

Jumala loi siis maailman. Jumalaa ei kukaan luonut, sillä Jumalalla ei ole alkua. 1. Moos. 1:1 "Alussa Jumala loi taiv
    Adventismi
    21
    187
  20. Kuolinkellot soivat aksioomalle

Evoluutiouskovaisten aksiooma eli se, että ihminen on vain satunnaisten mutaatioiden ja luonnonvalinnan tuote, ei voi pi
    Adventismi
    8
    180