Yksi_usko

Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Syöttekö vitamiineja purkista?
Turhaa ja hyödytöntä. Näin suorat sävelet on uudessa tutkimuksessa. Niasiini ja antioksidanttivalmisteiden popsiminen ka34232Tuomioja ja Suomen ja Ruotsin puolustusliitto?
Mitähän se Tuomioja nyt oikein ajattelee? Eikait Suomen ja Ruotsin puolustusliitto ole lähimainkaan sitä mitä Naton. Eik18231Voivatko homot olla kristittyjä ja seurata Jeesusta?
Kyllä voivat. Mutta homosuhteessa elävä kristitty ei voi pyhittyä.301228Miksi Jeesus sanoi: Isä on suurempi kuin Minä.
Miksi Jeesus sanoi, että Isä on suurempi kun Minä?13227Loppuuko ateismi, kun tulee vaikeat ajat?
Mitä luulette onko lopun ajat ateismin loppu? Yleensä vaikeudet vahvistavat uskoa. Tämä on vain faktaa.22225Muistattehan laskea pääsiäisestä helluntaihin
Siis lasketaan 50 päivää pääsiäisestä helluntaihin = Omerin laskeminen. Eikö olekin ihmeellistä, että juutalaisten juhla99225Mitä tarkoittaa Mark. 10:9? Onko Jeesus Jehova?
"Jos suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pe33221Mitä Aatamin ja Eevan nimet tarkoittavat?
Tiesitkö, että Aadam-nimi tarkoittaa "tomuinen", joka kuvaa sitä, että Jumala teki Aatamin maasta. ja Eevan nimi on "el3203Jumala pelastaa juutalaiset!
On niin mieluista, kun niin moni juutalainen on löytänyt Jeshua Messiaan omana vapahtajanaan. Jeshua tuli juuri juutalai16203Katsotteko linnan juhlia?
Mitä linnan juhlista katsotte? Pukuja, henkilöitä, vauvamasua....16199Jeshua on MINÄ OLEN
Mitä tarkoittaa se, että Jeshua sanoi olevansa Minä olen? Tuossa on siis meidän Raamatussamme käännösvirhe. Pitäisi olla11195Enkelit: Oletteko nähneet? Ovatko he auttaneet?
Ovatko enkelit auttaneet teitä? Oletteko nähneet enkeleitä? Ps. 91:9-12 9 Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Kor8195Alkaako Israelin elpyminen?
Mitä mielestänne merkitsee se, että Trump tunnusti Jerusalemin viime vuonna (6.12.2017), joka oli Shmitan vuosi?16194Mikä paastopäivä oli ohitse? Apt. 27:9
Rabbi Zav Porat opettaa seuraavaa Raamatun kohtaa: Apt. 27:9 "9 Olimme olleet matkalla jo pitkän aikaa, paastopäiväkin10193Pääsiäinen: Vietätkö? Miten?
Kevään juhlat lähestyvät. Miten vietät pääsiäistä? (lähde: https://www.youtube.com/watch?v=1GlgIuGT7Cs)25193Herran juhlien tärkeys * valmistautuminen
Miksi on tärkeää valmistautua Jeesuksen toiseen tulemukseen ja miten voimme valmistautua siihen. Tiedämme vuodenajan, m17192Mikä on paras englanninkielinen Raamatun käännös?
Onko teillä tietoa, mikä olisi paras englanninkielinen Raamatun käännös? Onko se KJV = King James Version vain joku muu?2188Siunattua helluntaita!
Tänään on helluntai, ja tämä juhla kuuluu Herran juhliin, jotka mainitaan 3. Moos. 23:4:ssä. Eli tämä juhla ei ole pakan8187Loiko Jumala pahan? Jos loi, niin miksi?
Jumala loi siis maailman. Jumalaa ei kukaan luonut, sillä Jumalalla ei ole alkua. 1. Moos. 1:1 "Alussa Jumala loi taiv21187Kuolinkellot soivat aksioomalle
Evoluutiouskovaisten aksiooma eli se, että ihminen on vain satunnaisten mutaatioiden ja luonnonvalinnan tuote, ei voi pi8180