Yksi_usko

![]()
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Kertokaa maailmalle
Viimeisessä Nykyaika-lehdessä (10/2018) oli hyvä kirjoitus Whitestä. Siinä kerrottiin siitä väärästä White-kuvasta, joka20243Syöttekö vitamiineja purkista?
Turhaa ja hyödytöntä. Näin suorat sävelet on uudessa tutkimuksessa. Niasiini ja antioksidanttivalmisteiden popsiminen ka34241Tiede ja usko?
Miten asia onkaan? Kannattaa kuunnella näitä messiaanisten juutalaisten tiedemiesten videoita. Näissä sielu lepää...10238Miksi Jeesus sanoi: Isä on suurempi kuin Minä.
Miksi Jeesus sanoi, että Isä on suurempi kun Minä?13237Voivatko homot olla kristittyjä ja seurata Jeesusta?
Kyllä voivat. Mutta homosuhteessa elävä kristitty ei voi pyhittyä.301234Loppuuko ateismi, kun tulee vaikeat ajat?
Mitä luulette onko lopun ajat ateismin loppu? Yleensä vaikeudet vahvistavat uskoa. Tämä on vain faktaa.22232Muistattehan laskea pääsiäisestä helluntaihin
Siis lasketaan 50 päivää pääsiäisestä helluntaihin = Omerin laskeminen. Eikö olekin ihmeellistä, että juutalaisten juhla99230Pääsiäinen: Vietätkö? Miten?
Kevään juhlat lähestyvät. Miten vietät pääsiäistä? (lähde: https://www.youtube.com/watch?v=1GlgIuGT7Cs)25222Jumala pelastaa juutalaiset!
On niin mieluista, kun niin moni juutalainen on löytänyt Jeshua Messiaan omana vapahtajanaan. Jeshua tuli juuri juutalai16216Syksyn juhlat tulossa, oletko valmistautunut?
Muistutan, että syksyn juhlat lähestyvät. Pasuunansoiton juhla, Suuri sovituspäivä ja Lehtimajan juhla. Kerrataan viel3216Mitä Aatamin ja Eevan nimet tarkoittavat?
Tiesitkö, että Aadam-nimi tarkoittaa "tomuinen", joka kuvaa sitä, että Jumala teki Aatamin maasta. ja Eevan nimi on "el3210Loiko Jumala pahan? Jos loi, niin miksi?
Jumala loi siis maailman. Jumalaa ei kukaan luonut, sillä Jumalalla ei ole alkua. 1. Moos. 1:1 "Alussa Jumala loi taiv21207Katsotteko linnan juhlia?
Mitä linnan juhlista katsotte? Pukuja, henkilöitä, vauvamasua....16204Jeshua on MINÄ OLEN
Mitä tarkoittaa se, että Jeshua sanoi olevansa Minä olen? Tuossa on siis meidän Raamatussamme käännösvirhe. Pitäisi olla11203Jeshua EI kuollut ristiinnaulitsemiseen vaan maailman SYNTEIHIN!
Kuuntelin juuri erinomaisen juutalaisen rabbi Baruch Kormanin videon, jossa hän avasi Luuk. 23:32-47. Jeshua ei todellak21201Mikä on paras englanninkielinen Raamatun käännös?
Onko teillä tietoa, mikä olisi paras englanninkielinen Raamatun käännös? Onko se KJV = King James Version vain joku muu?2200Enkelit: Oletteko nähneet? Ovatko he auttaneet?
Ovatko enkelit auttaneet teitä? Oletteko nähneet enkeleitä? Ps. 91:9-12 9 Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Kor8199Siunattua helluntaita!
Tänään on helluntai, ja tämä juhla kuuluu Herran juhliin, jotka mainitaan 3. Moos. 23:4:ssä. Eli tämä juhla ei ole pakan8198Alkaako Israelin elpyminen?
Mitä mielestänne merkitsee se, että Trump tunnusti Jerusalemin viime vuonna (6.12.2017), joka oli Shmitan vuosi?16197Mikä paastopäivä oli ohitse? Apt. 27:9
Rabbi Zav Porat opettaa seuraavaa Raamatun kohtaa: Apt. 27:9 "9 Olimme olleet matkalla jo pitkän aikaa, paastopäiväkin10196