Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Miten toimit?
Jos sinulla on ketsuppi loppu ja ehdottomasti tarvitset sitä johonkin, mitä teet? Useimmat menevät kauppaan, kävelevät k138112Molempien suostumus...
On kyllä aika humoristista kuunnella tätä raiskauskeskustelua. Vaikka aihe onkin rankka, kyllä pistää hymyilemään irvist287415Lokeroon...
Kun ihmisiä sullotaan lokeroon ja joillakin on voimakas tarve tehdä niin, ihminen määritellään ulkoa päin . Tässä loke247103Vertaistukea
Internet on pullollaan vertaistukea erilaisille ryhmille. Eri keskutelualustat toimivat kovin monenlaisten tunteiden tul10462Jos ei saa naista/miestä
Jos ei saa kumppania, ei löydy ketään vaikka kuinka etsii, mitä sitten? Sehän on hyvin turhauttavaa, kun haluaa kumppan5890Vuodenkierto
On taas se hetki vuodenkierrossa, jolloin syksyn aktiviteetit alkavat. Opiston kurssiesite on kolahtanut eteisen lattia4046Demiseksuaalisuus
Täälläkin paljon pohditaan sitä, mikä merkitys ulkonäöllä on kumppanin etsinnässä. Ja millaiset ihmiset kumppanin saava7386Iltamietteitä
Olen lapsenvahtina tyttären luona, että hän pääsi treffeille. Tuo nuorin nappula aloittaa eka luokan. Kertoi siitä inno7958Uhka vai mahdollisuus
Kun uusi jäsen tulee ryhmään, ryhmän dynamiikka muuttuu. Joka ryhmässä on nokkimisjärjestyksensä ja tapansa ja niitä uu86112Häpeäkulttuuri
Kun minä olin nuori, pariutumisiässä, elämä oli paljon helpompaa kuin nykyisin. Vaikka olin ja olen kamalan ujo, siinä k44193Nukkumatti meni ohi...
Tämä on sarjassa tyhmät aloitukset se tyhmin. Kello on 4.56 ja mietin, että vieläkö kokeilisi sitä unta etsiä. Makkarin1980Koska olen...
ruma, lihava, 40 v nainen, en koskaan saa miestä. Ja samasta syystä koko maailma , maailmankaikkeus , rinnakkaistodell230109Jännämiehet, rumat miehet, naiset...
Olen tässä muutaman päivän tutustunut tähän sinkkukeskusteluun ja törmännyt "ammattisanastoon", joka on minulle entuudes450Jännämiehet, rumat miehet, naiset...
Olen tässä muutaman päivän tutustunut tähän sinkkukeskusteluun ja törmännyt "ammattisanastoon", joka on minulle entuudes9946Ei ole todellista!
Niin se sitten lensi bittiavaruuteen se keskustelumme näemmä. Tässä sinulle Abris vastaus, jota sinulle kirjoitin No hyv200102