Palstakamu

Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Ihastunut työkaveriin
Minua ärsyttää suunnattomasti. Työtäni tehdään paljon pareittain. Ja menin sitten ihastumaan työpariini. Joudun työskent21697Jee, viikonloppu!
Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!50658Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä
Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päi76652Mitä häpeätte itsessänne?
Minä häpesin omia tummuneita hampaitani. Antipsykootit kun kuivattavat suuta ja kerryttää hammaskiveä ja kahvi aiheuttan101649Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?
Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka43642Päivän kokkailut
Tein tänään mac and cheese tyylistä makaronilaatikkoa chilillä höystettynä. Jälkiruuaksi paistoin räiskäleitä, jonka sis92627Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?
Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, e78608Parisuhde palstalta
Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?27604Apua, nainen yritti lähestyä minua
Apua se tulee tänne päin, mietin kun nainen kääntyi kohti. Yritin paniiksissa katsella kaikkea muuta ja poispäin tai iha45604Onko teillä jotain typeriä harrastuksia?
En ole viime aikoina kerennyt palstailemaan. Olen nimittäin pitkästä aikaa sortunut pelailemaan videopelejä. Tällä hetke46595Kevätpanetus
Nolo vaiva. Mutta miksi keväisin panettaa niin saakelisti? Varmaan jotain tekemistä hormoonitoiminnan kanssa. Eikös se e41590Ikäkriisiä pukkaa
Minulla on tällä hetkellä ulkoinen habitus ihan hakusessa. Ensin ukkouduin ja en välittänyt vaatetuksesta ollenkaan. Sit64548Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?
Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius39521Päivän jännittävä tilanne
Olin tulossa töistä kotiin. Siinä kaikessa rauhassa ajelin ja näin pyörän lähestyvän vimmattua vauhtia kohti suojatietä.37471Uskotteko kummituksiin?
En ole taipuvainen uskomaan yliluonnollisiin juttuihin. Viime yönä oli pakko käydä vähän rakkoa helpottamassa. Naksautin37468Juotteko kahvia?
Ite olen aikamoinen kahvinjuoja. Yleensäkin kaikki missä on kofeiinia menee. Kotona juon halvinta kahvia mitä kaupasta a45463Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo: "Tarjoa juoma"
Baarissa nuori tyttö tuli luokseni ja sanoi, että tarjoa juoma. Olen tarpeeksi vanha ollakseni hänen isänsä. Sanoin vain37462Naapurini on sekaisin
Huomasin tänään, että ikkunani ohi kulkee sama mies noin puolen tunnin välein. Aluksi en kiinnittänyt asiaan mitään huom36452Similälle artikkeli
Entiedä oletko jo kerennyt lukemaan tämän, mutta iltalehdessä oli artikkeli, jossa kohtalotoveri kertoo omasta kohtelust32449Miesflunssa iski palstalaiseen
Minulla on päällä aivan karsea miesflunssa päällä. Nolotti soittaa töihin että olen sairaana. Ja nyt on ihan pirun tylsä47445