Vapaa kuvaus

Aloituksia

155

Kommenttia

7976

1. Millaiset hiukset teillä on?

Pohdiskelin tänään hiusten sielunelämää. Aamulla tuli kiire, enkä kerennyt suoristamaan hiuksiani muotovaahdon ja geelin
    Sinkut
    80
    713
  2. Kävin äänestämässä

Joko muut palstalaiset ovat muistaneet kantaa kortensa kekoon?
    Sinkut
    93
    705
  3. Jee, viikonloppu!

Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!
    Sinkut
    50
    699
  4. Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä

Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päi
    Sinkut
    76
    659
  5. Kevätpanetus

Nolo vaiva. Mutta miksi keväisin panettaa niin saakelisti? Varmaan jotain tekemistä hormoonitoiminnan kanssa. Eikös se e
    Sinkut
    41
    658
  6. Mitä häpeätte itsessänne?

Minä häpesin omia tummuneita hampaitani. Antipsykootit kun kuivattavat suuta ja kerryttää hammaskiveä ja kahvi aiheuttan
    Sinkut
    101
    653
  7. Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?

Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka
    Sinkut
    43
    648
  8. Ikäkriisiä pukkaa

Minulla on tällä hetkellä ulkoinen habitus ihan hakusessa. Ensin ukkouduin ja en välittänyt vaatetuksesta ollenkaan. Sit
    Sinkut
    64
    638
  9. Päivän kokkailut

Tein tänään mac and cheese tyylistä makaronilaatikkoa chilillä höystettynä. Jälkiruuaksi paistoin räiskäleitä, jonka sis
    Sinkut
    92
    633
  10. Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?

Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, e
    Sinkut
    78
    613
  11. Parisuhde palstalta

Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?
    Sinkut
    27
    611
  12. Onko teillä jotain typeriä harrastuksia?

En ole viime aikoina kerennyt palstailemaan. Olen nimittäin pitkästä aikaa sortunut pelailemaan videopelejä. Tällä hetke
    Sinkut
    46
    607
  13. Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?

Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius
    Sinkut
    39
    525
  14. Naapurini on sekaisin

Huomasin tänään, että ikkunani ohi kulkee sama mies noin puolen tunnin välein. Aluksi en kiinnittänyt asiaan mitään huom
    Sinkut
    36
    524
  15. Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo: "Tarjoa juoma"

Baarissa nuori tyttö tuli luokseni ja sanoi, että tarjoa juoma. Olen tarpeeksi vanha ollakseni hänen isänsä. Sanoin vain
    Sinkut
    37
    520
  16. Olen pettynyt itseeni

Olin tekemässä reissua tien päällä. Päätin napata jotain evästä ja kävin Pancho Villassa syömässä. Onnekseni huomasin, e
    Sinkut
    71
    520
  17. Päivän jännittävä tilanne

Olin tulossa töistä kotiin. Siinä kaikessa rauhassa ajelin ja näin pyörän lähestyvän vimmattua vauhtia kohti suojatietä.
    Sinkut
    37
    518
  18. Uskotteko kummituksiin?

En ole taipuvainen uskomaan yliluonnollisiin juttuihin. Viime yönä oli pakko käydä vähän rakkoa helpottamassa. Naksautin
    Sinkut
    37
    518
  19. Minulla on akuutti kriisi

Kuten olen aikaisemmin kertonut palstalla, minulla on autisminkirjon häiriö sekä vakava mielisairaus. Perusongelmani on
    Sinkut
    62
    492
  20. Viikonlopun musaketju

Tykkäsin kovasti lapsena Bablon kappaleesta "Sätkäpaperia, tupakkaa ja viinaa". En ymmärtänyt yhtään mistä kappaleessa l
    Sinkut
    67
    486