Vapaa kuvaus

Aloituksia

148

Kommenttia

7810

1. Ihastunut työkaveriin

Minua ärsyttää suunnattomasti. Työtäni tehdään paljon pareittain. Ja menin sitten ihastumaan työpariini. Joudun työskent
    Sinkut
    21
    697
  2. Jee, viikonloppu!

Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!
    Sinkut
    50
    658
  3. Nolasin totaalisesti itseni naisen silmissä

Nainen pyysi auttamaan rintaliivien kanssa. Kohta tuli syvä hiljaisuus. Hän totesi lakonisesti liivien olevan väärin päi
    Sinkut
    76
    652
  4. Mitä häpeätte itsessänne?

Minä häpesin omia tummuneita hampaitani. Antipsykootit kun kuivattavat suuta ja kerryttää hammaskiveä ja kahvi aiheuttan
    Sinkut
    101
    649
  5. Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?

Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka
    Sinkut
    43
    642
  6. Päivän kokkailut

Tein tänään mac and cheese tyylistä makaronilaatikkoa chilillä höystettynä. Jälkiruuaksi paistoin räiskäleitä, jonka sis
    Sinkut
    92
    627
  7. Mikä on ensimmäinen sana millä ihmiset kuvaavat teitä?

Minua yleensä sanotaan rauhalliseksi. Luon kuulemma rauhallisen tunnelman ympäristööni ja erityisesti töissä sanotaan, e
    Sinkut
    78
    608
  8. Parisuhde palstalta

Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?
    Sinkut
    27
    604
  9. Apua, nainen yritti lähestyä minua

Apua se tulee tänne päin, mietin kun nainen kääntyi kohti. Yritin paniiksissa katsella kaikkea muuta ja poispäin tai iha
    Sinkut
    45
    604
  10. Onko teillä jotain typeriä harrastuksia?

En ole viime aikoina kerennyt palstailemaan. Olen nimittäin pitkästä aikaa sortunut pelailemaan videopelejä. Tällä hetke
    Sinkut
    46
    595
  11. Kevätpanetus

Nolo vaiva. Mutta miksi keväisin panettaa niin saakelisti? Varmaan jotain tekemistä hormoonitoiminnan kanssa. Eikös se e
    Sinkut
    41
    590
  12. Ikäkriisiä pukkaa

Minulla on tällä hetkellä ulkoinen habitus ihan hakusessa. Ensin ukkouduin ja en välittänyt vaatetuksesta ollenkaan. Sit
    Sinkut
    64
    548
  13. Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?

Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius
    Sinkut
    39
    521
  14. Päivän jännittävä tilanne

Olin tulossa töistä kotiin. Siinä kaikessa rauhassa ajelin ja näin pyörän lähestyvän vimmattua vauhtia kohti suojatietä.
    Sinkut
    37
    471
  15. Uskotteko kummituksiin?

En ole taipuvainen uskomaan yliluonnollisiin juttuihin. Viime yönä oli pakko käydä vähän rakkoa helpottamassa. Naksautin
    Sinkut
    37
    468
  16. Juotteko kahvia?

Ite olen aikamoinen kahvinjuoja. Yleensäkin kaikki missä on kofeiinia menee. Kotona juon halvinta kahvia mitä kaupasta a
    Sinkut
    45
    463
  17. Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo: "Tarjoa juoma"

Baarissa nuori tyttö tuli luokseni ja sanoi, että tarjoa juoma. Olen tarpeeksi vanha ollakseni hänen isänsä. Sanoin vain
    Sinkut
    37
    462
  18. Naapurini on sekaisin

Huomasin tänään, että ikkunani ohi kulkee sama mies noin puolen tunnin välein. Aluksi en kiinnittänyt asiaan mitään huom
    Sinkut
    36
    452
  19. Similälle artikkeli

Entiedä oletko jo kerennyt lukemaan tämän, mutta iltalehdessä oli artikkeli, jossa kohtalotoveri kertoo omasta kohtelust
    Sinkut
    32
    449
  20. Miesflunssa iski palstalaiseen

Minulla on päällä aivan karsea miesflunssa päällä. Nolotti soittaa töihin että olen sairaana. Ja nyt on ihan pirun tylsä
    Sinkut
    47
    445