Vapaa kuvaus

Aloituksia

177

Kommenttia

8966

1. Ameriikka on suurin turvallisuusuhka

Harmis oli oikeassa. Ameriikka on paskavaltio. Ovat aloittaneet sotilaallisen maailmanvalloituksen. Toisin kuin Venäjäll
    Sinkut
    58
    349
  2. Vellikello taas aivan rikki

Vellikelloon ei näytä taas tulevan viestit ollenkaan. Muilla sama juttu?
    Sinkut
    32
    298
  3. Kun on hyvä päivä

Vapaata, kahvia, tupakkaa. Nukuin 3:n saakka päivällä. Ei tarvitse nähdä ketään ihmisiä. Olla vaan täysin yksin ja nautt
    Sinkut
    8
    144
  4. Kalsarikännit

Minulla on pakonomainen tarve ilmoittaa joka kerta palstalle, kun olen humalassa. Ja nyt on se yö. Juon yksin siideriä s
    Sinkut
    34
    319
  5. Minulla on keski-iän kriisi?

Google AI: "Keski-iän kriisi on perinteinen käsite, joka viittaa keski-ikään sijoittuvaan elämänmuutosvaiheeseen, jolloi
    Sinkut
    29
    369
  6. Kun kaveri pettää

Miten reagoisitte, jos kaveri ottaa yhteyttä, että hengaillaan. Todellisuudessa olikin vain palvelusta vailla. Näin käv
    Sinkut
    22
    342
  7. Huomenna alkaa tupakkalakko

Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vie
    Sinkut
    37
    352
  8. Haisen pahalta!

Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän
    Sinkut
    10
    125
  9. En olekaan "homo"

Minua on palstalla tituleerattu puolihomoksi. Vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin ollut. Seksuaalisuus kasva
    Sinkut
    39
    448
  10. Kuinka monta läheistä ihmistä teillä on elämässä?

Mietin tätä kysymystä tänään. Laskin että minulla on elämässäni 8 ihmistä, jotka lasken kuuluvaksi omaan laumaani. Siis
    Sinkut
    28
    356
  11. Ostin pehmolelun

Sellainen suloinen norsu. Sen nimi on Timo. Timo nukkui koko viime yön kainalossani, ja ai että oli suloiset unet. Onko
    Sinkut
    67
    655
  12. Ihana päivä!

Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma. Nukuin puoleen päivään ja vetäisin naamaan kahvikupin. Taustalla soi hillittömän
    Sinkut
    10
    206
  13. Vasemmistolla on ruuvit löysällä

Olen poliittisesti sitoutumaton. Jotkut mielipiteeni joku voisi tulkita vasemmistolaiseksi ajatteluksi tai jotkut sitten
    Sinkut
    103
    844
  14. Olen alkanut katupummiksi

Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel
    Sinkut
    4
    131
  15. Miten toimia agressiivisen koiran kanssa?

Istuin tänään lammenrannalla nauttimassa maisemista ja aurinkoisesta säätä. Olin täysin uppoutunut omiin ajatuksiini, Ku
    Sinkut
    13
    230
  16. Kun toista kohtelee kauniisti

Russell Westbrook pelaa NBA seurassa koripalloa. Hänelle jää kentällä paljon vastuuta ja hän joutuu pelaamaan montaa roo
    Sinkut
    2
    92
  17. Takaisin todellisuuteen

Nyt se sitten meni ohi. Tuo kamala olotila. Tänään on ollut ihan normaali olo :)
    Sinkut
    14
    253
  18. Naiset pähkinänkuoressa

Monesti mietin, että en ymmärrä yhtään mitä naiset ajattelevat. Tämä video tiivistää täydellisesti sen kun mies yrittää
    Sinkut
    1
    103
  19. Lisää runkkumatskua

Meinaatteko katsoa? https://www.youtube.com/watch?v=nbVNhIzAITg
    Sinkut
    4
    148
  20. Montako välilehteä teillä on auki?

Minulla on paha tapa aukoa aivan tuhottomasti välilehtiä. Nytkin on auki 24 yhtä aikaa. Hyvin tämä kone sen kestää, mutt
    Sinkut
    24
    317