Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

1. Nainen nauroi minulle

Olimme kaverien kanssa juhlimassa. Menimme ravintolaan syömään ja tutkin hampurilaismenua. Kysyin tarjoilijalta, että mi
    Sinkut
    20
    92
  2. Kuka on juhannusheilasi -testi

Tee testi tästä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66bffb0c-cd69-4dcf-baa5-c851f5d7d77f "VASTAUSTESI PERUSTEELLA
    Sinkut
    13
    92
  3. Nainen nauroi minulle baarissa

Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv
    Sinkut
    25
    88
  4. Saako nainen pettää?

Kalle Palander on tunnetusti uittanut kikkeliään useammassa vieraassa vaossa vuosien varrella. https://www.is.fi/viihde/
    Sinkut
    26
    86
  5. Palstakamu laihtuu

En ole kuulumisia palstalle vähään aikaan päivittänyt, joten ajattelin välillä tänne poiketa. Minulla on menossa jonkin
    Sinkut
    48
    86
  6. Olen tehnyt rikoksen

Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi
    Sinkut
    22
    77
  7. Voiko käydä niin...

että kun juttelet naisen kanssa, vilkuilet samalla sen tissejä?
    Sinkut
    46
    70
  8. Onko teillä mitään kipuja?

Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o
    Sinkut
    56
    68
  9. Myyjämies yritti iskeä minua?

Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s
    Sinkut
    38
    65
  10. Oletko onnellinen?

Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin
    Sinkut
    50
    64
  11. Asiaa pimppikarvoista

Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan
    Sinkut
    11
    63
  12. Lumihelvetti 2021

Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove
    Sinkut
    40
    63
  13. Ilmaiset sapuskat moukalle.

Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit
    Sinkut
    5
    63
  14. Naisten syrjiminen töissä

Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san
    Sinkut
    32
    57
  15. Illan runo

Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain
    Sinkut
    21
    56
  16. Palstahahmoni vetelee viimeisiään

Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink
    Sinkut
    17
    55
  17. Olen lomalla

Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mi
    Sinkut
    31
    54
  18. Naapurin jännämies riehui

Naapurissa asuu uusperhe, joka on vasta saanut perheenlisäystä. Tässä joku aika sitten naapurista kuului omituista pauke
    Sinkut
    40
    53
  19. BLACK FRIDAY 2022 ???

Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju
    Sinkut
    0
    53
  20. Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?

Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät
    Sinkut
    43
    52