Palstakamu

![]()
Aloituksia
177
Kommenttia
8966
Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?
Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius39545Päivän jännittävä tilanne
Olin tulossa töistä kotiin. Siinä kaikessa rauhassa ajelin ja näin pyörän lähestyvän vimmattua vauhtia kohti suojatietä.37539Kuinka itsekäs olet?
Tein jotain todella itsekästä. Työpaikkani läheisyydestä on lähes mahdoton löytää autopaikkaa. Kuulin kuitenkin huhun pi29513Mitä väärää on siinä, jos äiti on tärkeä?
Minä ainakin olen mammanpoika ihan avoimesti. Äiti ei määrää elämääni ja olen itsenäinen. Äiti on minulle silti hyvin tä35504Juotteko kahvia?
Ite olen aikamoinen kahvinjuoja. Yleensäkin kaikki missä on kofeiinia menee. Kotona juon halvinta kahvia mitä kaupasta a44501Miesflunssa iski palstalaiseen
Minulla on päällä aivan karsea miesflunssa päällä. Nolotti soittaa töihin että olen sairaana. Ja nyt on ihan pirun tylsä47488Ahdistuin kaupassa
Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset58472Similälle artikkeli
Entiedä oletko jo kerennyt lukemaan tämän, mutta iltalehdessä oli artikkeli, jossa kohtalotoveri kertoo omasta kohtelust32472Nälän taltuttajia?
Olen huomannut hyväksi nälän siirtäjäksi mustan teen. Jostain syystä kahvilla ei ole samanlaista vaikutusta. Onko muita7462Perkeleen persut!!!
Meinaavat kuulemma huonontaa työntekijöiden oikeuksia. En saatana äänestä persuja enää koskaan.31458Mitä tapahtui Sudelle?
Ilmeisesti hänen käyttäjänsä on poistettu? Miksi? Mitä tapahtui? Ei palstalta niin vaan voi häipyä ja jättää meitä.29448En olekaan "homo"
Minua on palstalla tituleerattu puolihomoksi. Vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin ollut. Seksuaalisuus kasva39448Nyt on Simppa kateellinen
Kävin ostamassa röökiä. Tai tarkemmin sanottuna pikkusikareita. Kohta sytytän yhden ja mietin miten kateellisena Simppa38444Ei hitto minä olen nero!
Mietin tänään, että jos alkaisin maalaamaan tauluja... Penikselläni. Miksei kukaan ole koskaan tullut ajatelleeksi näin22443Häpeän Suomen puolesta
Lasten suosima striimaajajulkkis iShowSpeed on ensimmäistä kertaa käymässä Suomessa. Videolla näkyy kuinka maahanmuuttaj46436Homo lääkärissä
En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen.16428Kesäloma alkoi!
Voi ei. Mitä teen kaikella tällä vapaudella? Aivot eivät voi ymmärtää, mutta minulla alkoi juuri kesäloma!34427Paluu absolutistiksi
En ole oikein koskaan osannut käyttää alkoholia. Yritin harjoitella sen juomista, mutta eihän siitä mitään tullut. Tässä44420Väistättekö ihmisiä kadulla?
Olen aika leppoisa kaveri. Uskon siihen että sopu sijaa antaa. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, että monet e11404Olen parantunut henkisestä impotenttiudestani
Koska koen pakonomaista tarvetta avautua asioistani palstalla, niin kerrotaan nyt tämäkin. Jostain syystä minulla oli pi24397