Palstakamu

Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Ahdistuin kaupassa
Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset58442Kuinka itsekäs olet?
Tein jotain todella itsekästä. Työpaikkani läheisyydestä on lähes mahdoton löytää autopaikkaa. Kuulin kuitenkin huhun pi29435Perkeleen persut!!!
Meinaavat kuulemma huonontaa työntekijöiden oikeuksia. En saatana äänestä persuja enää koskaan.31429Ei hitto minä olen nero!
Mietin tänään, että jos alkaisin maalaamaan tauluja... Penikselläni. Miksei kukaan ole koskaan tullut ajatelleeksi näin22415Mitä väärää on siinä, jos äiti on tärkeä?
Minä ainakin olen mammanpoika ihan avoimesti. Äiti ei määrää elämääni ja olen itsenäinen. Äiti on minulle silti hyvin tä35411Homo lääkärissä
En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen.16396Nyt on Simppa kateellinen
Kävin ostamassa röökiä. Tai tarkemmin sanottuna pikkusikareita. Kohta sytytän yhden ja mietin miten kateellisena Simppa38385Väistättekö ihmisiä kadulla?
Olen aika leppoisa kaveri. Uskon siihen että sopu sijaa antaa. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, että monet e11381Mitä tapahtui Sudelle?
Ilmeisesti hänen käyttäjänsä on poistettu? Miksi? Mitä tapahtui? Ei palstalta niin vaan voi häipyä ja jättää meitä.29372Halla-aho presidentiksi
Mitä mieltä olette? Vahvasti ilmassa leijuu kaverin pyrkiminen presidenttikisaan käyttäen puhemiehen paikkaa ponnahdusla38369Mitä söit tänään?
Minä tein uunissa extra rapeaa pekonia ja laitoin sitä pekonin rasvassa paistetun leivän väliin. Ai että oli hyvää.35363Olen parantunut henkisestä impotenttiudestani
Koska koen pakonomaista tarvetta avautua asioistani palstalla, niin kerrotaan nyt tämäkin. Jostain syystä minulla oli pi24362Nälän taltuttajia?
Olen huomannut hyväksi nälän siirtäjäksi mustan teen. Jostain syystä kahvilla ei ole samanlaista vaikutusta. Onko muita7332Salkkarit-tähti on kuollut
Ikävä uutinen näin Minna Canthin päivään. Salkkarit näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut. Rivien välistä on ymmärret41318Rentouttavaa musiikkia
Millainen musiikki saa olosi rauhalliseksi ja rennoksi? Ite tykkään kuunnella vähän jotain raskaampaa. Siinä hermo lepää16307Puhelinmyyjän piinaama
Minulle on pari päivää yrittänyt soittaa puhelinmyyjä. Tänään se piru herätti minut taas kerran soittamalla. Päätin olla21291Harmis on oikeassa
On ollut Suomen kansantalouden kannalta historiallinen virhe hylätä se tärkein kauppakumppanimme, eli veli-Venäjä. Tähän29287Kesäloma alkoi!
Voi ei. Mitä teen kaikella tällä vapaudella? Aivot eivät voi ymmärtää, mutta minulla alkoi juuri kesäloma!34285Seurustelukumppanin vuokraaminen
Törmäsin Youtubessa tällaiseen mielenkiintoiseen ohjelmaan. https://www.youtube.com/watch?v=UEhYMirs7fk Olisihan se ai24279Postatkaa Youtube-videoita
Tämä tiivistää hyvin ajatukseni siitä, että voivatko nainen ja mies olla puhtaasti kavereita. https://youtu.be/cB17rA26r20270