Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Nainen nauroi minulle
Olimme kaverien kanssa juhlimassa. Menimme ravintolaan syömään ja tutkin hampurilaismenua. Kysyin tarjoilijalta, että mi2092Kuka on juhannusheilasi -testi
Tee testi tästä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/66bffb0c-cd69-4dcf-baa5-c851f5d7d77f "VASTAUSTESI PERUSTEELLA1392Nainen nauroi minulle baarissa
Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv2588Saako nainen pettää?
Kalle Palander on tunnetusti uittanut kikkeliään useammassa vieraassa vaossa vuosien varrella. https://www.is.fi/viihde/2686Palstakamu laihtuu
En ole kuulumisia palstalle vähään aikaan päivittänyt, joten ajattelin välillä tänne poiketa. Minulla on menossa jonkin4886Olen tehnyt rikoksen
Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi2277- 4670
Onko teillä mitään kipuja?
Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o5668Myyjämies yritti iskeä minua?
Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s3865Oletko onnellinen?
Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin5064Asiaa pimppikarvoista
Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan1163Lumihelvetti 2021
Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove4063Ilmaiset sapuskat moukalle.
Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit563Naisten syrjiminen töissä
Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san3257Illan runo
Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain2156Palstahahmoni vetelee viimeisiään
Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink1755Olen lomalla
Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mi3154Naapurin jännämies riehui
Naapurissa asuu uusperhe, joka on vasta saanut perheenlisäystä. Tässä joku aika sitten naapurista kuului omituista pauke4053BLACK FRIDAY 2022 ???
Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju053Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?
Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät4352