Vapaa kuvaus

Aloituksia

148

Kommenttia

7810

1. Ahdistuin kaupassa

Joku nainen tuijotti minua ja hymyili. Pullea kaveripoika ahdistuu moisista kiinnostuksen osoituksista. Jättäkää naiset
    Sinkut
    58
    442
  2. Kuinka itsekäs olet?

Tein jotain todella itsekästä. Työpaikkani läheisyydestä on lähes mahdoton löytää autopaikkaa. Kuulin kuitenkin huhun pi
    Sinkut
    29
    435
  3. Perkeleen persut!!!

Meinaavat kuulemma huonontaa työntekijöiden oikeuksia. En saatana äänestä persuja enää koskaan.
    Sinkut
    31
    429
  4. Ei hitto minä olen nero!

Mietin tänään, että jos alkaisin maalaamaan tauluja... Penikselläni. Miksei kukaan ole koskaan tullut ajatelleeksi näin
    Sinkut
    22
    415
  5. Mitä väärää on siinä, jos äiti on tärkeä?

Minä ainakin olen mammanpoika ihan avoimesti. Äiti ei määrää elämääni ja olen itsenäinen. Äiti on minulle silti hyvin tä
    Sinkut
    35
    411
  6. Homo lääkärissä

En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen.
    Sinkut
    16
    396
  7. Nyt on Simppa kateellinen

Kävin ostamassa röökiä. Tai tarkemmin sanottuna pikkusikareita. Kohta sytytän yhden ja mietin miten kateellisena Simppa
    Sinkut
    38
    385
  8. Väistättekö ihmisiä kadulla?

Olen aika leppoisa kaveri. Uskon siihen että sopu sijaa antaa. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, että monet e
    Sinkut
    11
    381
  9. Mitä tapahtui Sudelle?

Ilmeisesti hänen käyttäjänsä on poistettu? Miksi? Mitä tapahtui? Ei palstalta niin vaan voi häipyä ja jättää meitä.
    Sinkut
    29
    372
  10. Halla-aho presidentiksi

Mitä mieltä olette? Vahvasti ilmassa leijuu kaverin pyrkiminen presidenttikisaan käyttäen puhemiehen paikkaa ponnahdusla
    Sinkut
    38
    369
  11. Mitä söit tänään?

Minä tein uunissa extra rapeaa pekonia ja laitoin sitä pekonin rasvassa paistetun leivän väliin. Ai että oli hyvää.
    Sinkut
    35
    363
  12. Olen parantunut henkisestä impotenttiudestani

Koska koen pakonomaista tarvetta avautua asioistani palstalla, niin kerrotaan nyt tämäkin. Jostain syystä minulla oli pi
    Sinkut
    24
    362
  13. Nälän taltuttajia?

Olen huomannut hyväksi nälän siirtäjäksi mustan teen. Jostain syystä kahvilla ei ole samanlaista vaikutusta. Onko muita
    Laihdutus
    7
    332
  14. Salkkarit-tähti on kuollut

Ikävä uutinen näin Minna Canthin päivään. Salkkarit näyttelijä Jasmin Voutilainen on kuollut. Rivien välistä on ymmärret
    Sinkut
    41
    318
  15. Rentouttavaa musiikkia

Millainen musiikki saa olosi rauhalliseksi ja rennoksi? Ite tykkään kuunnella vähän jotain raskaampaa. Siinä hermo lepää
    Sinkut
    16
    307
  16. Puhelinmyyjän piinaama

Minulle on pari päivää yrittänyt soittaa puhelinmyyjä. Tänään se piru herätti minut taas kerran soittamalla. Päätin olla
    Sinkut
    21
    291
  17. Harmis on oikeassa

On ollut Suomen kansantalouden kannalta historiallinen virhe hylätä se tärkein kauppakumppanimme, eli veli-Venäjä. Tähän
    Sinkut
    29
    287
  18. Kesäloma alkoi!

Voi ei. Mitä teen kaikella tällä vapaudella? Aivot eivät voi ymmärtää, mutta minulla alkoi juuri kesäloma!
    Sinkut
    34
    285
  19. Seurustelukumppanin vuokraaminen

Törmäsin Youtubessa tällaiseen mielenkiintoiseen ohjelmaan. https://www.youtube.com/watch?v=UEhYMirs7fk Olisihan se ai
    Sinkut
    24
    279
  20. Postatkaa Youtube-videoita

Tämä tiivistää hyvin ajatukseni siitä, että voivatko nainen ja mies olla puhtaasti kavereita. https://youtu.be/cB17rA26r
    Sinkut
    20
    270