Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

  1. Nainen nauroi minulle

    Olimme kaverien kanssa juhlimassa. Menimme ravintolaan syömään ja tutkin hampurilaismenua. Kysyin tarjoilijalta, että mi
    Sinkut
    20
    73
  2. Saako nainen pettää?

    Kalle Palander on tunnetusti uittanut kikkeliään useammassa vieraassa vaossa vuosien varrella. https://www.is.fi/viihde/
    Sinkut
    26
    70
  3. Uusi iso tatuointi :)

    Piti ihan tulla palstalle raportoimaan, kun täällä niin parjataan meitä tatuoituja. Nyt on koko vasen käsivarsi täynnä t
    Sinkut
    36
    63
  4. Olen tehnyt rikoksen

    Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi
    Sinkut
    22
    63
  5. Nainen nauroi minulle baarissa

    Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv
    Sinkut
    25
    61
  6. Lumihelvetti 2021

    Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove
    Sinkut
    40
    53
  7. Myyjämies yritti iskeä minua?

    Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s
    Sinkut
    38
    52
  8. Asiaa pimppikarvoista

    Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan
    Sinkut
    11
    51
  9. Onko teillä mitään kipuja?

    Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o
    Sinkut
    56
    51
  10. Oletko onnellinen?

    Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin
    Sinkut
    50
    50
  11. Ilmaiset sapuskat moukalle.

    Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit
    Sinkut
    5
    50
  12. BLACK FRIDAY 2022 ???

    Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju
    Sinkut
    0
    46
  13. Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?

    Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät
    Sinkut
    43
    45
  14. Naapurin jännämies riehui

    Naapurissa asuu uusperhe, joka on vasta saanut perheenlisäystä. Tässä joku aika sitten naapurista kuului omituista pauke
    Sinkut
    40
    44
  15. Olen lomalla

    Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mi
    Sinkut
    31
    43
  16. Palstahahmoni vetelee viimeisiään

    Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink
    Sinkut
    17
    42
  17. Palstakamun vedensäästövinkit

    Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi
    Sinkut
    29
    39
  18. Kätteleekö kukaan enää?

    Aloin tässä miettimään tuota hassua vanhan ajan tapaa. Kättelyä siis. Korona pandemian alettua näkyi kylttejä, joissa ke
    Sinkut
    21
    39
  19. Ei kestä tätä kuumuutta

    Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit
    Sinkut
    39
    37
  20. Videoita jotka saavat sinut nauramaan

    Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO
    Sinkut
    22
    37