Makriina

Aloituksia
42
Kommenttia
1681
- Noja tuo oli. . . monelle 80 kirjoittajalle ja muutamalle nuoremmallekin. Nojasimme yhteisöllisyyteen, virtuaaliystävyyteen, kerro1401224
- Kotihoito/seniorikotiTällä palstalla kirjoittavat ikääntyneet ovat hyväkuntoisia ja itsenäisesti toimeen tulevia eläkeläisiä. Kaikilla ei ole511053
- LyhytmuistisetAvaan tässä meille lyhytmuistisille oman ketjun, jonka mottona on "Sitä tikulla silmään, joka menneitä muistelee". Ehdot881041
- Vanhat ketjutOnko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu7239
- Rehellinen torikauppiasTänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee11135
- Hyvää ja ravitsevaaLuin netistä artikkelin vuosien takaisista herkkuruuista, jotka ovat jääneet unholaan. Uuniruuat, padat ja puurot. Sella211065
- Yksin jätetytLuin taas artikkelin nuoresta naisesta, joka oli sairastanut monia tauteja 11-vuotiaasta saakka, ja kaikkien murheittens67921
- Suomen kielen ilahduttavia piirteitäLehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on16162
- Huvila ja huussiMukava remonttiohjelma, jota on tehty jo monta vuotta. Monenlaisia tilaratkaisuja on nähty. Vanhan torpan paikalle raken1403348
- NettilehdetNetissä on monien lehtien sivustot luettavissa. Tarkempia tietoja saadakseen voi tilata lehden muutamalla kympillä, ja s6238
- Kultamitali tuli!En ole hiihtoa seurannut Lahden MM-kisojen jälkeen. Tänä aamuna oli telsu vahingossa auki, kun Iivo ja Bolsu kilpailivat6303
- Mitä teen?Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir5179
- Kenian esimerkkiLuin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava0117
- PasianssitTuolla toisessa ketjussa joku iloitsi, kun pasianssi meni läpi. Nuorempana pelasin pasianssia innolla. Viime aikoina on141807
- Kynttilät ikkunallaOnko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.0121
- Kynttilät ikkunallaOnko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.5130
- KierrätystapojaMiten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,2120
- KierrätystapojaMiten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,301178
- Vesipuhveleita Suomeen?No sillai! Vihreiden kansanedustaja Hanna Holopainen ehdottaa, että Suomessa alettaisiin tarhata vesipuhveleita ekologis11334
- Black FridayMahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa33185