lapinleuku
![]()
En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1393
Kommenttia
10579
Osattiin sitä ennenkin, kissanrasvaa leivälle
http://yle.fi/uutiset/mirrista_suvikultaa_-_60-luvun_kuvottava_margariinisota/6504391 Jotkut ovat pitäneet tuotakin muk211412Aina lähes täysiä
Uskokaa, tai älkää, mutta melkein noin se aikoinaan neuvottiin joskus 60-70-lukujen vaihteessa. Tarkennan kuitenkin sen211392Kameravalvonta lisääntyy
Nyt niitä tolppia ryhdytään pystyttämään jo Lappiinkin, vaikka vähän aikaa sitten mainittiin, että kiinteälle kameravalv291389S24
Tätä on ollut koko historianne ajan: Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your r21388Uudistus epäonnistui
Johan myönsivät eilen uutisissa poliisitkin, että koventuneista rangaistuksista ei ollutkaan toivottua hyötyä. Yksi puhu25137820 kysymystä
Eräässä vanhassa keskustelussa huomasin hiukan yllättäen, että on ehkä vielä henkilöitä, joille joidenkin liikenteeseen121371Venepaikkoja?
Ohoi! Savonlinnan lähettyvillä muistelen olevan jotain vesistöäkin, vai olenko muka väärässä? No, vene pitää tuoda josku161338Hupireissun kokemuksia (to/pe)
Olipa tuossa kuluneen viikon loppupuolella joutoaikaa ja alkoi tekemään mieli muikkukukkoa, joten päätin lähteä hakeman,111335Putin uhoaa!
"Putin sanoi Volgan autotehtaalla Togliattissa olevansa ehdottoman varma siitä, että Venäjä tekee vielä maailman parhaat71334Kehitys (pätkä nelostietä)
Oulun ohitustietä ryhdyttiin rakentamaan joskus 60-luvulla, kun nelostien liikenne oli jo silloin aika kova. Etelästä tu211326Lääninpoliisineuvos jäi kiinni
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=557632 Tuossa jutussa ei vaan kerrota ylinopeuden suuruutta, eikä rajoitusta, mut171319Venäjästä supervaltio?
Otsikko ei tarkoita aseellista supervaltiutta, vaan jotain muuta. Medvedev on nimittäin luvannut jo tuplata eläkkeet ja391298Motarien nopeimmat
Viimeisten n. 10 vuoden aikana olen havainnut, että moottoriteillä muita nopeammin ajavat ovat yleensä tientukkoja moott161297Pressan puhe
Kyllä oli taas lässynlässyä, otti kylläkin puheeksi yrittäjyyden, kuten ennen valintaansakin, mutta mitään parannusta ei241295Tutkanpaljastin pakolliseksi!?
Miksi ei? Jos kerran Englannissa tehty "Mori Poll" -tutkimus on osoittanut, että paljastimen käyttäjät ajavat keskimäärä111282Kertomuksia liikenteestä?
Tuli tollanen otsikko mieleen, kun muistelin lähes parin vuosikymmenen takaista. Tein siihen aikaan monenlaista kauppa101280Fredrikinkadulla ammuttiin
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsingin Fredrikinkadulla ammuskeltiin yöllä/1135220771379 Nyt ammuskeltiin Freder661279Diagnoosi iskias, olikin syöpä
Samassa Etelä-Suomen terveyskeskuksessa on jo kaksi iskiakseksi todettua tapausta osoittautunutkin syöväksi. http://ww81266Natsitervehdys???
Voi hellanlettas, mikä helvetin natsitervehdys? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8df29843-9376-46d6-93a3-11a24916739c881264Ei auta aikaisempi lähtö
Täällä monet hokevat tuota samaa, että lähde aikaisemmin, niin ei tarvi pitää niin kiirettä. Ei se siitä miksikään muutu201242