marttyyrimallari-ttt
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
MIESIHANTEESI???
Tämähän on naistenpalsta, joten heitetään kehiin klassinen kysymys: Millainen on ihannemiehesi, onko hän kuin tämä lyhye15898Ohjeita esiintyville taiteilijoille
Nyt on niin, että annan hieman osviittaa esiintyville taiteilijoille. Kohta 1. Aloita esiintyminen heti kun saavut lav6896NAINEN VANKILASSA
Sattumalta tunnen-aika etäisesti tosin-muutaman naisen, jotka ovat olleet istumassa. Tehän tiedätte tyypin: tatuointeja,13896Haloo!
Saadaanko täällä edes yhtä (1) riitaa aikaiseksi ilman allekirjoittaneen myötävaikutusta? Huomenna on Viikon kohokohdat20895Kettumaisin piirre naisessa
Kun ollaan jonnin joutavien tuttujen luona kyläsillä ja olen saanut kehuttua itseäni vähän joka alan mestariksi, niin pa8887SUOMALAISET MALLIFOORUMIT
Aikoinaan pistin kovat keskustelut pystyyn IPMS-Finlandin ja Pienoismallit.net sivuilla ja kiitokseksi siitä sain ikuise2883VIITUUN JYTINÄÄ
Oh, there they come...taas muutama nainen on ottanut mallia macho-miehistä ja hommannut itselleen Harley Davidsonit. Mah35882Olen samaa mieltä
Siis siitä että vain stadilaisilla on jotain tietoa ja ajatuksia aiheesta kuin aiheesta. Tosin onhan näissä junteissakin33882Huumausaineet
Ensiksi haluisin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen siitä että Kukkomies on päättänyt lopettaa palstailun. (tervetulo40881TAPASIN PALSTALAISEN!!!
Olen elämäni aikana uinut Mustalla merellä, syönyt pilaantunutta kaviaaria Harkovassa, ajanut Volvolla, tavannut nykyise16880Galleria-sivullani on vierailtu 100 000-kertaa!!!
Mitä se kertoo minun kirjoitusteni tasosta??? "Kiitos, olette olleet ihana yleisö" MarttyyriMallari-TTt13877Haen seriffiksi
Eihän minulla ole joka päivä aikaa käydä täällä teitä vahtimassa, mutta silloin kun olen läsnä niin voisin ajan kuluksi33877*Miksi rekkauduin*
Syy siihen oli minun kohdallani sellainen, että kun ennen vanhaan kirjoittelin kuuluisalla-mutta vielä rekisteröimättömä13873MAAHANMUUTTAJAT OVAT SUOMELLE RIKKAUS
On hienoa, että Suomeen tulee lähitulevaisuudessa paljon maahanmuuttajia Afrikan ja Aasian-maista. Me suomalaiset olemme13872Viikon kohokohdat
Petexzr: "Musiikkia" (amispojat eivät verbaliikalla pääse pätemään) Mr.Kalluppi: "Palaanko takaisin-gallub" (su31871Nightwishin ongelma
On sellanen, että ihmisiä kiinnostaa ainoastaan Tarja Turusen ero bändistä ja tämä uusi laulajatar. Ketä on kiinnostunut7870Kuka panee ketäkin
Ei minua liikuta ketä te panette, mutta toivoisin ettei minua ja gek-koa yhdistettäisi sillä tavalla toisiimme, kiitos.13861Turhat keskustelunavaukset
Vähänkö se on siistiä, kun joku tulee selostamaan palstalle rikkinäisestä jääkaapistaan, kyselemään, että mitä kannattai30856Palstan naiset vanhoillisia
Palstalla on kyselty lukemattomia kertoja seksiin liittyvistä asioista ja naisten vastauksista päätellen huora-madonna s18855Naiset kuumenevat tästä
Iltaa naiset, Eli mistä? No, sellaisista miehistä jotka ovat kuuluisia. Esimerkiksi minullakin riitti ennen vanhaan nai6855