Vapaa kuvaus

Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

924

Kommenttia

2500

  1. Ohjeita esiintyville taiteilijoille

    Nyt on niin, että annan hieman osviittaa esiintyville taiteilijoille. Kohta 1. Aloita esiintyminen heti kun saavut lav
    6
    887
  2. NAINEN VANKILASSA

    Sattumalta tunnen-aika etäisesti tosin-muutaman naisen, jotka ovat olleet istumassa. Tehän tiedätte tyypin: tatuointeja,
    Naisen logiikka
    13
    885
  3. Haloo!

    Saadaanko täällä edes yhtä (1) riitaa aikaiseksi ilman allekirjoittaneen myötävaikutusta? Huomenna on Viikon kohokohdat
    Miehen logiikka
    20
    883
  4. Kettumaisin piirre naisessa

    Kun ollaan jonnin joutavien tuttujen luona kyläsillä ja olen saanut kehuttua itseäni vähän joka alan mestariksi, niin pa
    Naisen logiikka
    8
    879
  5. Huumausaineet

    Ensiksi haluisin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen siitä että Kukkomies on päättänyt lopettaa palstailun. (tervetulo
    Miehen logiikka
    40
    875
  6. TAPASIN PALSTALAISEN!!!

    Olen elämäni aikana uinut Mustalla merellä, syönyt pilaantunutta kaviaaria Harkovassa, ajanut Volvolla, tavannut nykyise
    Miehen logiikka
    16
    873
  7. VIITUUN JYTINÄÄ

    Oh, there they come...taas muutama nainen on ottanut mallia macho-miehistä ja hommannut itselleen Harley Davidsonit. Mah
    Naisen logiikka
    35
    871
  8. Haen seriffiksi

    Eihän minulla ole joka päivä aikaa käydä täällä teitä vahtimassa, mutta silloin kun olen läsnä niin voisin ajan kuluksi
    Miehen logiikka
    33
    869
  9. Galleria-sivullani on vierailtu 100 000-kertaa!!!

    Mitä se kertoo minun kirjoitusteni tasosta??? "Kiitos, olette olleet ihana yleisö" MarttyyriMallari-TTt
    Miehen logiikka
    13
    867
  10. SUOMALAISET MALLIFOORUMIT

    Aikoinaan pistin kovat keskustelut pystyyn IPMS-Finlandin ja Pienoismallit.net sivuilla ja kiitokseksi siitä sain ikuise
    Pienoismallit
    2
    866
  11. *Miksi rekkauduin*

    Syy siihen oli minun kohdallani sellainen, että kun ennen vanhaan kirjoittelin kuuluisalla-mutta vielä rekisteröimättömä
    Miehen logiikka
    13
    865
  12. Viikon kohokohdat

    Petexzr: "Musiikkia" (amispojat eivät verbaliikalla pääse pätemään) Mr.Kalluppi: "Palaanko takaisin-gallub" (su
    Miehen logiikka
    31
    860
  13. Nightwishin ongelma

    On sellanen, että ihmisiä kiinnostaa ainoastaan Tarja Turusen ero bändistä ja tämä uusi laulajatar. Ketä on kiinnostunut
    Nightwish
    7
    860
  14. MAAHANMUUTTAJAT OVAT SUOMELLE RIKKAUS

    On hienoa, että Suomeen tulee lähitulevaisuudessa paljon maahanmuuttajia Afrikan ja Aasian-maista. Me suomalaiset olemme
    Isänmaallisuus
    13
    859
  15. Kuka panee ketäkin

    Ei minua liikuta ketä te panette, mutta toivoisin ettei minua ja gek-koa yhdistettäisi sillä tavalla toisiimme, kiitos.
    Miehen logiikka
    13
    853
  16. Turhat keskustelunavaukset

    Vähänkö se on siistiä, kun joku tulee selostamaan palstalle rikkinäisestä jääkaapistaan, kyselemään, että mitä kannattai
    Miehen logiikka
    30
    849
  17. Palstan naiset vanhoillisia

    Palstalla on kyselty lukemattomia kertoja seksiin liittyvistä asioista ja naisten vastauksista päätellen huora-madonna s
    Miehen logiikka
    18
    848
  18. Naiset kuumenevat tästä

    Iltaa naiset, Eli mistä? No, sellaisista miehistä jotka ovat kuuluisia. Esimerkiksi minullakin riitti ennen vanhaan nai
    Naisen logiikka
    6
    845
  19. Kuinka paljon painat

    Huh...Tulin justiinsa lenkiltä ja puntari näyttää painokseni 78 kg. "Urheilu kannattaa usein" MarttyyriMallari-Ttt
    Miehen logiikka
    117
    840
  20. Kenen palstalaisen kanssa haluaisit rakastella

    Jos olisin vapaa niin haluaisin olla silleen oonan kanssa ja jos taas olisin homomies, niin kai se yrmiö-vastenmielisyyd
    Miehen logiikka
    14
    839