RakkausrunotVastattu 18v

TAIVAANHEVONEN

♥~○○~♥♥~○○~♥ Taivaalla pilvi Kuin villihevonen Minä makasin nurmella ja tahdoin niin sen jalon ratsun selkään Tahdoin koskettaa jaloillani sen kauniita kylkiä Lisätä vauhtia - Sinisellä taivaalla Tuulissa tuntea itseni …
RakkausrunotVastattu 20v

menenkö pois

Hiljaa käteni kulkee kasvoillasi Pehmeän nukan syleily kämmeneelläni Silmin suljetuin tunnen sinun epävarmuuden Surun pehmeät siivet koskettavat sydäntäni Nosta kätesi ja pyyhi muurit pois Vierelläsi olen minä ja minä o…
RakkausrunotVastattu 18v

AJATUKSIA @--)---

♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥ ~ Elämäni tässä kohdassa ~ ¨¨en tiedä parempaa¨¨ ~~ kuin katseesi ~~ ¨¨joka saa hiuksenikin¨¨ ~~~~ sekaisin ~~~~ ♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

MISSÄ OLETKIN

******************************** ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Vetenä virtaavana nauru padot eteen kasautueet kaatoi Kuin oksina suuren tammen - kädet kurottaa suojaa keinuttaa Askeleet melkein eksyneet nyt valoon ta…
RakkausrunotVastattu 19v

EN OLE SURULLINEN

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ******************** Joskus ihmiset koskettavat toisiaan syvältä Niin meille kävi Vaikka kuljemme nyt eri teitä en ole surullinen Miksi olisin Sinä herätit rakkauteni Se on yhä minussa Kaunist…
KirjallisuusVastattu 18v

HUILUN JA VIULUN IKÄVÄ

♥ ¨¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨¨ ♥ Soinnut - kuin hohtavat helmet Huilun ja viulun ikävä sieluun jäi soimaan Tunteet jokena sisälläni Lumpeenkukat ja keinuvat kaislat Virta meren saavuttaa ja kuun sillan Isku rumpujen aallo…
RakkausrunotVastattu 18v

KESKIYÖN KATSEET

♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥ Huone täynnä valkoisia hetkiä Pöydällä unohdetut pikarit ~ Katseet ~ jotka vain keskiyö sytyttää ~ Kosketus ~ Portti paratiisiin auki Ja lootuksenkukat kukkii ♥♥¤¤00¤¤♥♥¤ ~~Q~~ ¤♥♥¤¤00¤¤♥♥
RakkausrunotVastattu 19v

HERÄÄMISEN AIKA

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Minuuteni istuu jossain vuorenrinteellä ja odottaa Se kuulostelee jo Se tietää minun tulevan Ja minä menen Olemisestani on tullut raskas taakka Eikä tietoisuus anna minulle rauhaa…
RakkausrunotVastattu 19v

LENTÄVIÄ MAAPALLOJA

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO Minä puhallan saippuakuplia Isoja ja pieniä Sateenkaarenvärisiä maapalloja Tuulen kieputeltavaksi Kissan ihmeteltäväksi Lapsen nauru - Ajatus sinusta Miten onnellinen olenkaan OoOoOoOoOoOoOoOoOoO…
RakkausrunotVastattu 18v

HÄN HERÄÄ

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥ Kultalinnun keveydellä Hellyyden ehdoilla Pakottamatta - Vain antamalla Rakkauden säihkyvä hiljainen tuli Unessa - vain unessa ja sitten pois Hän herää kultaa ripsissään ♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥
RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwww On aikaa puhua On aikaa olla hiljaa Kuunnella nuotiopuiden räsähtelyä ja tuulin huminaa muuten niin hiljaisissa - lumisissa puissa Kaikki tiivistyy tähän hetkeen Miten voisin ha…
RakkausrunotVastattu 19v

AAMUTUNNELMIA

Herätessä aamu tuntui kutsumattomalta vieraalta Nouseminen vuoteesta ja eläminen kohtuuttomalta pyynnöltä Aamutoimet unissakävelyä ja istuminen pöydän ääreen epätodelliselta, luonnonvastaiselta Kaadat minulle kahvia -En…
RakkausrunotVastattu 19v

PISARA MERESSÄ

[o][o][o][o][o][o][o][o][o] Näkymätöntä - Äänetöntä - Ei voi seurata Jos ei ole osa kantajan sydäntä - Hävitä - Mereen pudonnut pisara ~ Kädessäsi vain vettä Nosta huulille ~ Eihän sitä koskaan tiedä [o][o][o][o][o][o][…
RakkausrunotVastattu 20v

AINO JA REINO

Saanko luvan; kysyy Reino Nyökkää Aino, joka on hieman kaino. Sulaa sinisilmiin Aino vastaa siihen Reino; Sinua katsellut olen, nyt sinut löysin tanssiin elämän ethän karkaa enään? Mieleen ei tulisi luotas lähteä,kuiska…
RakkausrunotVastattu 20v

TUNTEIDEN SALPA

Yhtä äkkiä minulla ei tullutkaan sanoja sinulle Sydämmen kohdalla salpa oli kiinni - lukossa Sieltä olisi halunnut tulla hellyyden ja ikävän tunteita - sanoja Vyöryen olisi tullut Kuitenkin totuuden edessä tahdonkin on …
RakkausrunotVastattu 19v

SAMASSA KUPISSA

==================== U u U u U u U u U u U u U Aamukahvi täynnä kyyneleitä ja lohtua Täynnä vihaa ja rakkautta Luopumista ja taisteluja Täynnä sinua ja minua ~ Täynnä elämää ~ U u U u U u U u U u U u U =================…
RakkausrunotVastattu 17v

~~*MATKALLA _ _ _

♥*´´``*♥/♥*´´``*♥/♥*´´``*♥ Kuin jotain tuntematonta kulki ohitseni Et se ollut sinä - jonka näin ovensuussa Se oli vain jokin rakkauden hylätty talo Ei minun sydämeni lyönyt voimakkaammin Viilein sormin minä käsiäni pur…
RakkausrunotVastattu 17v

´´*´*VAISTON VARASSA

♥oo♥oo♥oo♥oo♥oo♥ . Niin kuin vastasyntynyt hapuilee äitinsä rintaa periksi antamattomalla vaistollaan Samalla pettämättömällä tahdolla minäkin kuljen sinua kohden Kivisiä polkuja pimeitä solia Uskon ja epäuskon välissä …
RakkausrunotVastattu 17v

*´´*PIENEN PIENI RUNONEN*``*

♥¨¨o♥o¨o♥o¨o♥♥o¨o♥o¨o♥o¨¨♥ Pienen pienen runosen Sydämestä sydämeen sen sinulle näin teen Sillä pienen pieni sydämen Tuntee sen - Rakkauden- Jonka mulle lähetit Se pieni hellä ajatus tavoitti näin minut ja sai kirjoitta…