Jeesuksen väitetään täyttäneen lain ja otaksutaan tämän pitävän paikkansa. Jeesus siis täytti lain, mutta miten? Onko enää yksikään laki voimassa vai sovittiko Jeesus lain kohdista eläinten uhraukset? Vaiko sovittiko Je…
Jeesuksen väitetään pelastaneen ihmiset ja sovittaneen synnit. Jeesus oli kuitenkin juutalainen ja heidän mielestä ei sellaiseen pelastukseen ollut tarvetta. Mooseksen laki koski vain juutalaisia, joten muita kansoja ei…
Eilen taisi uutisissa tulla pätkä paavin tulevasta vierailusta Espanjaan. Siinä kerrottiin, että kaupungissa oli tehty suurempi paikka, missä ihmiset saivat ripittäytyä. Paavin vierailua oli päätetty sitten kunnioittaa …
Tietomurto siellä..Onks kirkon työntekijät jo vaihtanut salasanansa, kun ihmiset käyttää niitä usein useammalla palvelulla..Ajattelein vain, kun teillä oli siellä NIIN aktiivinen keskustelu-palsta ja teitä oli siellä su…
Seurakunnat arpoo kelle myönnetään lähetysrahoja. Entäpä valtio, joka rahoittaa myöskin lähetysjärjestöjä. Ensin kirkon ulkomaanavusta yksi pätkä. Siinä kirkko myöntää viimeinkin, että se toiminta on lähetystyötä. Paljo…
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kulttuuri/5834-rappiopaavista-tv-sarja-britanniassa Paavin tytär Lucrezia Borgia on jäänyt historiaan lukuisten miessuhteidensa ja niihin kytkeytyvien murhien vuoksi. Tyttären miessuhteis…
Uskovaiset väittää täällä, että ei-kristityillä ei ole käsitystä oikeasta ja väärästä..Moraali puuttuu ja se vähäinenkin mitä on, niin on peräisin kristinuskosta.... Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: h…
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2010-04-29/uusateismin-maailma-on-mustavalkoinen Artikkelin alalaidassa on nimiä, joista yksi on päätoimittajan ja hänellä on voimakkaita kytköksiä kirkkoon. Se selittää miksi tuo arti…
Miettinyt paria asiaa tässä. Mies käyttää lasta seksuaalisesti hyväkseen ja siitä nousee pirunmoinen meteli. Mies käyttää naista seksuaalisesti hyväkseen ja siitä nousee pirunmoinen meteli. Kirkko muuttelee oppejaan ja …
Missä muualla kirkon väki päivystää, kun tämä suoli24 on nyt totaalisesti ja auttamattomasti valunut perseehin, niin missä muualla voisi saada kysymyksiin vastauksia papeilta? Missä meidän palkatut verkkokeskustelijat m…
Irrationaalinen kristinusko lupaa hyvää siihen uskoville. Siihen uskovia ei haittaa se, että siihen uskomattomia ihmsiä tullaan kiduttamaan kuoleman jälkeen ja vieläpä ikuisesti. Omia sukulaisiakin kidutetaan, mutta se …
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/12041-kirkkoherra-avasi-keskustelun-uskontoverosta Minä en ymmärrä miten papit aina pystyy tekemään ehdotuksia, joissa on NIIN paljon väärin. Mitä se muille kuuluu, jos kristityt …
Jeesus sanoi heille: "Minä olen teidän nähtenne tehnyt monta hyvää tekoa, jotka ovat lähtöisin Isästä. Mikä niistä antaa teille aiheen kivittää minut?" 33 Juutalaiset vastasivat: "Emme me sinua minkään hyvän teon tähden…
Määritteleekö luterilaisen kirkon opin mukaisesti tunnustuskirjat Mooseksen lain osoittavan synnit? Onko Luterilaisen opin mukaan Mooseksen lait tässä tehtävässä? Mikäli ei ole, niin voitteko antaa linkin päätökseen, jo…
"Olen huolissani keskusteluista, joissa vaaditaan uskonnonvapauden perusteella vapautta kaikista uskonnoista. Uskonnonvapaus Suomessa sallii jokaiselle oman uskon ja oikeuden sen harjoittamiseen. Mielestäni uskonnottomu…
Paavali saapuu Jerusalemiin ja tapaa Jaakobin 15 Oltuamme Kesareassa jonkin aikaa varustauduimme matkaan ja lähdimme Jerusalemiin. 16 Muutamat opetuslapset lähtivät mukaan ja saattoivat meidät majapaikkaan Mnason-nimise…
"Eiköhän Raamatun ajan ruokiin liittyvästä syömäkiellosta ole jo tarpeeksi aikaa kulunut, että tietäisimme, että mikään ulkoapäin tuleva ei voi ihmistä saastuttaa. Tämä kait oli se sen ajan käsitys puhtaista tai epäpuht…
"Tulin kerrassaan surulliseksi ja jopa vihaiseksi siitä, että jossain rippikouluissa voidaan tuolla tavalla toimia!!! HUH!! Itse olen vetänyt rippikouluja 22 vuotta. Nuoret ovat omassa kehityksessään hyvin herkässä ja h…
"Ei ole olemassa ev.lut. kirkon virallista kantaa, jonka mukaan sinkut olisivat sairaita. Tähän löytyy sieltä kaivatusta Raamatustakin tukea. Osalle itsenäisesti eläminen on oma valinta, osalle helpotus onnettoman suhte…
http://voice.fi/index.php?mw=Sairaanhoitajat alusvaatekalenteri &option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=27742&cat=26&r=2 - Ihmiset ovat kokeneet, että kun potilaat ovat sairaita ja taistelevat hengestään, tuollainen ei ole…