Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärrä minua silloin, kun sitä vähiten ansaitsen, sillä silloin minä sitä eniten tarvitsen
03.07.2007 13:00
miehiä ihan nätisti, vai minkälaisten naisten kanssa sinä olet ollut tekemisissä.. soo soo.Ei kannata yleistää jos on jonkun kitkerän ja katkeran rouvan kynsissä kärsinyt!!!
02.07.2007 20:55
ihan hyvin. Taitaapi olla siellä päässä vika
01.07.2007 22:02
400€ eikä niin paljoa minulta turhuuteen riitä, vaikka asia minulle tärkeä onkin. Viron hintojen ajattelin olevan paaaaljon halvemmat. Toiveajattelua ehkä!?
29.06.2007 14:41
naapureita niin ajelitpa mihin aikaan tahansa niin aina joku älähtää. Meillä onneksi on naapurisopu hyvä ja nurmikkoa ajellaa sitten kun sopiva aika muilta askareilta löytyy. Ei kauhean aikaisin aamulla eikä yömyöhään.
29.06.2007 10:48
keskustelun avaus. Minä olen sopivan villi virastoon ja pöhköyteni pystyn vielä peittelemään mutta työtä en vain ole löytänyt. Syksymmällä aloitan totisen haku-urakan.
29.06.2007 10:42
tupakoinnin lopettamiselle. Olen itse ollut savuttomana jo viitisen vuotta. Kun löytyy motivaatio, niin kyllä se onnistuu. Olen miettinyt, kun poikani polttaa, että nykyään kun löytyy lääkekin siihen suurimpaan tupakantuskaan, että pitäisikö siitä hänelle jutella,mutta aikuinen ihminen päättää itse asioistaan. Lopettamisen aika tulee kun on tullakseen, eikä siihen ulkopuolisten parane yrittää vaikuttaa.
29.06.2007 10:40
Mieheni on vasta vanhoilla päivillään taipunut tanssimaan, joten kyllä oisi kiva pyörähdellä. Ja odotella että joku vieraskin hakisi.Tutustuttaisiin uusiin ihmisiin... kuten huomaatte, on vieraaksi jääneet nämä lavatanssijutut mutta kiinnostavat kyllä.
29.06.2007 10:36
et sentään väärinpäin kääntänyt. Joten kyllä sinusta vielä kunnon miestä löytyy
28.06.2007 20:53
olen itsekkin ihmetellyt yhtä pariskuntaa joka baarin auettua on jo oven takana, joka ainut päivä...mitäpä heitä tuomitsemaan. Jokaisella on syynsä. Yksinäisyyttä voi paeta monella tavalla
28.06.2007 11:06
jos et niistä aio edes kysyä. Tiedä häntä vaikka olisi osoitetietosi hukassa tai jotain muuta sekaannusta. Tottahan voit tilauksesi perua koska vain. Nyt puhelin kauniiseen käteen ja asiaa hoitamaan, hopi hopi. Sadepäivän hommaa!!
27.06.2007 17:32
alkaa mansikat kypsyä. Nam. Tänään sataa mutta heti kun tulee pouta, rientää tämä mamma maalle ja kutsuu kaikki lasten lapset syömään tuoreita mansikoita.
27.06.2007 17:30
on niitä iloisiakin yllätyksiä tällä elämällä. Olen iloinen puolestasi ja lykkään kateuden orastavan pään syvälle syvälle ja ajattelen että sinä jaat iloa ympärillesi.
27.06.2007 17:28
kun yksi vaihe loppuu ja toinen on vasta alkamassa. Tsemppiä sinulle ja päivän paistetta. Kriisejä tulee ja menee ja niille kannattaa vain iloisesti heiluttaa, että hyvästi sullekkin,kriisi!!:)
27.06.2007 17:25
on hyvä asia, eikä oppiminen ole iästä kiinni vaan motivaatiosta. Minäkin valmistuin datanomiksi viime vuonna ja menen lisää opiskelemaan syksyllä. Pitää vaan ummistaa korvat, kun tulee kommentteja, että nuoret vain voivat opiskella ja nuorille vain työpaikkoja. Tiedän nyt että sain nuorilta opiskelutovereiltani paljon henkistä pääomaa ja he minulta. Nuoret ovat suvaitsevaisia ja heitä on turha mollata ainoastaan. Fiksua porukkaa tämän päivän nuoret, joihin olen saanut tutustua.
27.06.2007 17:23
kun olen nainen, mutta kerron kuitenkin. olen työtön, joten nautin kesästä riemurinnoin. Ja tuskailen työttömyyttä vain yön hiljaisina tunteina unta odotellen.Mieheni istuu olohuoneessa televisiota tuijotellen ja kohta mennään kauppaan. Hänellä on käsi paketissa klapikone onnettomuuden jäljiltä. Joten kyllä tässä passaajaa tarvitaankin. Huh huh
26.06.2007 18:43
voi kukaan mittailla leipäjonossa olevan vatsan ympärystä sillä silmällä, että onko tää nyt varmasti nälässä, vai onko vielä varaa laihtua. Hävetkää. Näillä jonossa olevilla voi olla perhettäkin. Jos siinä jonossa ihminen seisoo, niin siihen on syynsä. Olkoon se vika sitten korvien välissä tai missä vaan niin kyllä myötätunnon pitäisi olla ensimmäinen mikä mieleen tulee eikä ylemmyyden tunto tai tuomitseminen. Ollaan iloisia että siltä ollaan säästytty
26.06.2007 13:08
juoruavat ihmiset ovat kamalia. Kyllä minä olen utelias tietämään mitä minun tutuilleni kuuluu ja olen aidosti kiinnostunut, en siis siksi että niitä juttuja pääsisin kertomaan eteen päin. Joskus kyllä harmittaa kun tapaan ihmisen joka tietää kaiken kaikista ja vieläpä paremmin kuin asianosaiset itse. Sellainen ihminen voi olla tuttavani, mutta ei ystäväni.
24.06.2007 19:29
se eukko ilosena vastaan, jos vielä tulossa on. Siinä sitten ootte kun kyyhkyläiset, ikävä on ollut molemmilla
24.06.2007 19:25
puhutte?
23.06.2007 19:05
24 / 27