Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpsistä töppöseen nyt ihminen, ei kannata tuommosia miettiä ku vuoden kauneimmat ilmatkin on vasta eessä!Katohan nyt vielä yhet vihreet ja mieti vielä uudestaan ONKO SIINÄ MITÄÄN JÄRKEE?!
No ei tietenkään ole ja luulen sinunkin ymmärtävän sen, käyppäs sen miespuolisen ihmisen puheilla niin saat vastaukset kysymyksiin:)
En tietenkään neuvo sinua toistamaan noita kysymyksiä mitä olet täällä kirjoittanut, vois äijä olla aikasen huuli pyöreenä..
19.04.2010 21:56
Se vaan ei aina riitä vaikka olis kuinka taviksen oloinen ja ei nirppanokka, alkoholilla meidän miesten itsetunto nousee huippuunsa:DEi nyt ihan kuitenkaan, mutta madaltaa kynnystä mennä juttelemaan.
Muutenkin sosiaalisesta minusta tulee hypersosiaalinen kun saa vähän ilolientä ihon alle..
Mutta palatakseni tuohon dilemmaan mikä on aiheena niin vaikka olisin kuinka kiinnostunut naisesta niin ikinä en löydä sellaista tilannetta missä voisin kertoa muutakin kuin joutavan päiväisiä asioita hänelle, se on vaan tietoista tai alitajuista pidättäytymistä lähestyä naista niissä merkeissä.
Humalassa nämä estot lievenee tai poistuvat valitettavasti kokonaan, sitä kun saisi harjoitusta enemmän ja oppisi selvin päin tekemään nuo ratkaisevat askeleet:)
Niin ja ei minunkaan silmissä liian humalainen nainen näytä kovin kiinnostavalta, mitä kovempi humala tila on sitä vähemmän nainen kiinnostaa, vaikka olisi minkälainen missi tahansa!
Toivottavasti sait jotain käsitystä meidän miesten sielun maailmasta ei se elämä meillä ole sen helpompaa kuin teilläkään.
18.04.2010 15:09
Mitä sä itsestään selvyyksiä laitat tänne, etkö ole tajunnut vielä tilannetta?Totta kai teillä hyvänen aika on jotain välillänne kun jaksoitte palata yhteen vielä väkevämmin.
Eiköhän tuo sinun tsemppaus laittanut miekkoseen vauhtia, näin minä asian ymmärsin:)
Ja kyllä ne masennukset ja huonot itsetunnot häviää kun hän tietää, että sinulle hän kelpaa kuitenkin ja sinä välität hänestä!
Elä murehi joutavia vaan elä nyt elämääs täysillä kun siihen on mahdollisuus.
07.04.2010 21:18
Vaimollas pokkaa vielä tulla sinua syyttämään omista virheistään, täysin itsekkäästi ja epäkunnioittavastihan hän sinua kohtaan on toiminut!On näköjään vaimollas seikkailun nälkä kun ei enää oma liitto kiinnosta, minä kyllä laittaisin tuon kävelemään niin saa ihan rauhassa juosta "ystävättärien" luona kahveilla ja miettiä psykiatrilla et miten tähän pisteeseen on jouduttu...
Jumalauta, että voi olla nainen noin täynnä itseään ja ei omia vikojaan ja töppäilyjään halua tunnustaa, pudota vaimos vähäks aikaa maanpinnalle niin oppii näkemään asiat niitten oikeassa valossa.
Ja jos päätät lähteä nostelemaan niin siitä sinun vähiten pitää itseäs syyttää, ei paljon puolustus puheita voi vaimos antaa.
Kummallista toimintaa et jos suhteessa menee omasta mielestä huonosti niin vähiten siitä sitten puolisolle puhutaan vaan hypätään heti vieraan kaulaan, siellä ne ongelmat ratkeaa.No kuitenkin puhtaalla omallatunnolla on paljon mukavampi elää kuin jo ryvettyneellä.
Tsemppiä sulle, kyllä me miehet pidetään yhtä vaikka maailma yrittää meitä lannistaa.
07.04.2010 20:04
Ihan hyvä aloitus, mutta suomessa on aika monta lomalaista ja työssä käyvää.Olet näköjään yksi tietovisan pitäjistä näillä palstoilla, mutta eihän tätä kannata tosissaan ottaa!Piristää vaan päivää tällaiset salamyhkäiset viestin laittajat:)Ja olen minäkin nähny nyt jo päättyneellä lomalla vaikka ja ketä, numeroa en oo vielä saanu..
06.04.2010 21:27
Se olisi mahtavaa jos se olisi yksi tietty, saisin ison valon pilkahduksen elämääni!Mutta koskaan ei voi olla varma, ellei sanota suoraan asioita toiselle.Kuitenkin on aina erehtymisen mahdollisuus olemassa ja se tekee siitä pelistä vielä vaikeampaa.Olisihan se hienoa jos kahden ihmisen tunteet kohtaisi, ettei toinen joutuisi loppujen lopuksi pettymään, ei se torjujan osa ole sen parempi kuin torjuttavan..
Niin ja hän on minun mielestä ihan mukava ja viehättävä kaikin puolin mitä olen huomannut jos olen aavistellut ihan oikein hänen tunteet:D
Mutta entäs ap. mikä tilanne sinulla on?
14.03.2010 20:52
Jos itse kykenee siihen niin varmasti joskus tulee saamaan sitä myös moninkertaisesti takaisin, ei tässä kannata vielä kirvestä kaivoon heittää!Rakkautta on maailma tulvillaan sinun pitää vain onnistua löytämään se..
09.03.2010 20:47
Niitä on kuule maailma pullollaan, kyllä se vielä siltä tieltä palaa..
25.02.2010 21:43
Mullakin oli pari vuotta sitten 380 se, oli nahkaa sisällä ja vaikka mitä sähkö härpäkkeitä!Vm 81 ja katastusukko ihaili ku ei ollu pohjaa hitsattu pätkääkään ja voi julmettu ku laitto L asennon laatikosta ja lonttas monon tiskiin niin ei kyselty et millon mennään:)
Kyllä on jääny kaivelemaan myyminen, mutta kun ei omista kahta lompakkoa niin huono sillä kruisailla sillon on.Mutta jos haluat edustus kyytiä niin ilman muuta v8 ja nahkajakkaroilla, kaikki kehu penkkejä, kommentit oli jotain:"Niin kuin olis sohvalle istunu".
25.02.2010 19:23
Ei taida sun työpaikalla järin fiksua sakkia olla kun takertuvat tuommoisiin asioihin, voit ainakin olla ylpee itsestäs kun et alennu niitten tasolle.Kyllä varmasti löydät vielä arvostas seuraa, et ehkä tänään, mutta kuitenkin sillon kun sitä vähiten osaat oottaa:)Kyllä meille kaikille on olemassa se sielunpuolikas, joillakin se on vaan vielä vapaana.
Älä masennu vaan yritä näyttää, että pärjää sitä muullakin kuin ulkonäöllä.Näytä muille vahvuutesi ja kauneus on kuitenkin katoavaista, ei me ihmiset olla hehkeinä koko ikää kaikille se tulee ennemmin tai myöhemmin.
Kyllä mä tietenkin ymmärrän ettei ole helppoo itsetuntoo nostaa kun ei ole vielä sitä miestä ollu mittarina elämässäs, mutta kyllä sinä osaat.Olethan sinä jo päässyt näinkin pitkälle!
04.02.2010 21:10
Jos huonosti käy niin siinä jää yksi onneton ihminen miettimään kohtaloaan tai sitten jos hyvin käy niin kaksi onnellista ihmistä alkaa miettimään tulevaisuuttaan.Mietippäs rauhassa minkä sinä valitsisit noista vaihtoehdoista:)Kannattaa sinun kuitenkin yrittää ja jos aina käännät katseesi pois niin annat aivan väärän kuvan kiinnostuksesi asteesta.Täällä ei kannata tunnustuksia tehdä ne kaikuu seinille ja väärille korville.
Mene ja tee selväksi sille miehelle mikä on pelin henki jos ei miestä kiinnosta niin tee selväksi mitä hän menettää!
Toivotan sinulle onnea, toivottavasti käy hyvin.
30.12.2009 00:19
Lakiesitystä puuhaamaan, kiusaajat vastuuseen ja psykologin puheille!Minä ainakin kannatan sitä, että kiusaaja on se joka sitä koulua vaihtaa ei kiusattu!Minä ilmottaudun heti panemaan nimen vetoomukseen jos semmonen minun nenän eteen tuodaan, on ne päättäjät sen verran munatonta sakkia et kansalaisten pitää alkaa niitten puolesta hommia tekemään, NII!
10.12.2009 13:24
Onko lie kasvatus muuttanut vai mikä sitten naisten käyttäytymistä kun ei osata pitää jalkoja ristissä siihen asti kunnes sen aika oikeasti olisi?Varmaan nämä nykyajan leffat ja suoritus paineet ovat muuttaneet käyttäytymistä, en minä ainakaan halua heti ensimmäisenä olla sängyssä ja vasta sen jälkeen alkaa tutkimaan naista lähemmin.Voi olla, että olen pieni muotoinen poikkeus vai miten sen sanoisi ja on kaatunu ainakin yks juttu siihen kun en kuulemma ollut halunnu "panna" häntä, jonka kuulin kommenttina toisen suusta, en kyseisen naisen.Mutta asiaan palatakseni voisin sanoa, että se merkitsee miten huomioit miestä, kyllä me miehetkin välillä ollaan huomion kipeitä ei se ole pelkästään naisten oikeus..
Yhteyttä kannattaa pitää puolin ja toisin sille ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä vaikka cosmopolitanin hömppä palstalla muuta väitettäisiin;)Yritä saada mies tuntemaan itsensä tärkeäksi ja että hän olisi ainut mies maailmassa sinua varten, toteutuksesta saat vastata ihan itse ja miten nyt loppujen lopuksi asiat hoidat niin oletpa ainakin kokemuksen viisaampi!
03.12.2009 19:04
Tekstistä olin lukevinaan pientä sarkasmin tapaista, aina se jaksaa huvittaa:)Kaikkien miesten puolesta kiitän tuostakin kommentista.Päivä on pelastettu!
27.11.2009 23:49
Humpalla ei hävitä, eläkeläiset on rautaa!Niillä on niin mukaansa tempaava musiikki et ei sitä eurohumppa voita.
03.10.2009 02:06
Aika paljon ihmisiltä tulee tuollaista katkeraa ja syyttelevää kommenttia..Mikä siinä niin pistää silmään jos joku niin poikkeavan miesihanteen tänne kirjoittaa?Saahan tänne oman näkemyksen laittaa, sitä en kiellä ja onhan se suotavaakin.Mutta ihmetyttää vaan silti vastaukset, ollaanko me niin itsetunnottomia ettei kestetä jos toinen haluaa aivan ääripäätä olevan miehen?Kyllä minä ole oppinut hyväksymään sen seikan ettei kaikille voi kelvata eikä tarvitsekkaan, en minä muitten takia täällä elämääni elä vaan itseni:)
19.09.2009 14:17
Mut tuolla tiivillä tehdään joskus niinkin kapealla karmilla olevia ikkunoita joissa on 95 karmi ja on ulko ja sisäpokat.Ja ainahan ne voi muuttaa pelkästään ulkopokallisiksi ja saa ihan minkä värisenä tahansa!En ole myyjä vaan tehtaassa töissä...
09.09.2009 17:23
Minun mielestä hostel 2 oli pahempi, 1 en oo vielä nähny..Ei meinannu ryyppäämisestä tulla sillon mitään ku katoin sen hostellin 2:sen:D
19.08.2009 12:04
Munaton mies, meni loppumetreillä pupu pöksyyn..Anna sen kasvaa vielä pari vuotta niin jospa sieltä erottuis jo vähän rohkeuttakin, lasten leikkien sijaan.
11.08.2009 20:14
Minä valkkaisin ton C:n pois, tyhmyys pilaa muuten hyvän ensivaikutelman.B ja E vaikuttaa hyviltä vaihtoehdoilta minusta, mutta en ole se mies ketä haet joten nämä on aina vaikeita asioita mietittäväksi.
06.08.2009 12:25
4 / 12