Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Oon vissiin kysyny tätä ennenkin,

mutta saatko ostaa naisellesi hiusvärin ominpäin? Antaisitko nainen miehesi ostaa tai edes valita hiusvärin itsellesi?
    Miehen logiikka
    19
    220
  2. Aika vähän

Näin paljon harrastat seksiä elämäsi aikana, katso yllättävä tulos Tarkaksi luvuksi Lloydsin apteekin tekemässä kyselys
    Miehen logiikka
    4
    220
  3. Nyt

on kyllä kieltämättä aika miähinen olo.
    Miehen logiikka
    9
    220
  4. ressi

Joko teillä on kauhiasti keskusteltu joululahjoista?
    Miehen logiikka
    36
    219
  5. Onko naisilla homojen aivot?

Vai homoilla naisten aivot?
    Miehen logiikka
    22
    219
  6. Voiko tyhmään kysymykseen

saada viisasta vastausta?
    Miehen logiikka
    10
    216
  7. Naiset on kauhian sotkuusia.

Täs on nyt koko päivä siivottu roskiskaappia myöten. Vaihdettu petivaatteita yms. Ja vielä pitää monta päivää siivota en
    Miehen logiikka
    23
    216
  8. Käännäkin takkini ja perun puheeni,

olenkin ammattiyhdistysliikkeen kannattaja. On sekin näköjään muuttumassa. Perusteita tässä: http://www.tatsi.org/proje
    Miehen logiikka
    2
    214
  9. 6
    214
  10. Pitääskähän sitä ottaa vähä kuppia,

teki ootta niin s a a t a n a n aneemisia.
    Miehen logiikka
    18
    214
  11. Naiset miehiä rikkaampia?

Kymmenen vuoden kuluttua naisten varallisuus kasvaa miesten varallisuutta suuremmaksi. http://www.kauppalehti.fi/5/i/ta
    Miehen logiikka
    29
    213
  12. Näinkö?

Pelon seuraava aste on viha. Kun vihaat, niin myös pelkäät. Opi hyväksymään ja rakastamaan.
    Miehen logiikka
    25
    213
  13. Nuoret miehet.

Voi meitä, tai nykyään teitä. Alle 35-vuotiaista miehistä joka viides on joskus ryypännyt niin kovasti, että päihdehäir
    Miehen logiikka
    8
    212
  14. Piääskö sitä vetää lättyhy?

Ei mul ny muuta, mut exmies alkaa lirkutella mun raskaana olevalle avovaimolle, niin kyllä se ny vähä vituttaa. Enkä asi
    Miehen logiikka
    34
    212
  15. Ootteko päissänne?

Häh? Vai ihanko selvästä päästä täällä nöräätte?
    Miehen logiikka
    19
    212
  16. Pieni ja nopee(sinkut edition)

1. Kuka tai mikä pistää nukkumaan? 2. Kenen kanssa käyt kävelyllä? Jos käyt, ni voiks sen tehdä tuulipuvussa vai pitääk
    Miehen logiikka
    4
    210
  17. Joskus elämä on vaan

niin perseestä. Ei vittu voi olla enää todellistakaan.
    Miehen logiikka
    41
    210
  18. Seksin harrastamiselle promilleraja?

Pitäiskö se olla sitten ihan nollatoleranssi, vai riittäiskö rattijuopumusrajat? http://www.iltalehti.fi/uutiset/201004
    Miehen logiikka
    18
    208
  19. Eikookki kumma juttu,

ettäku näkee tai kuulee jotain ja siihen päälle ku tuumaa, että nyt mä oon nähny ja/tai kuullu kaiken, ni eipä mee kauaa
    Miehen logiikka
    6
    207
  20. Kävin eilen syömässä lammasta

ja jotain kalanmätejä, sekä sienikeittoa Ravintola Sipulissa. Sitten oltiin Pressassa bailaamassa. Jos haluatte tietää,
    Miehen logiikka
    17
    207