haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Ikkuna luoksesi
En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.28615Vastaus on Sinulla
Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.38615On tullut moni, on mennyt moni
hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik27615Freijan suosiossa
kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru20615Kaipaan
Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä22610Askel askeleelta ...
Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka20609Salaisuuksia
katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme28609Auki ja niin kiinni
haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v31608My name is
Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,20608Kun maailma pysähtyi
Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive11608Hiljaisuus puhuu
on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole33606Kulumaton
Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru22603Pinnan alla myrskyää
Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik24600Pysähdytään
Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav22600täysin suunnittelematon
olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa10600Lähelläsi
sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem29600Nautintojen taivas
En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa22598Problematiikkaa
Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i18596Näin oli tarkoitettu
Kyynelten sija on syvällä silmissäni ne ovat kuivuneet jo kipeimmille muistoilleni erojen unettomille öille. Joita en16596Välttämättömii tarpeita
kuim montaa vitamiinii pitäs tähä aikaav vuaresta oikee ottaa yks yhrestä purkista toinet toisesta vai mossauttaam mon20596