Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Sinä teet sen kauniimmin

On hetkiä jolloin satuttaa lumenhiljaisuus vastavirran karheat pyörteet ja vuosien varjot silmieni ympärillä syksyiste
    Rakkausrunot
    26
    623
  2. Hiljaisuudessa syntynyt

Kuu roikkuu pakastuneista kynsistään vaienneiden luotojen yllä kuurapartainen ikimetsä aavistaa jo liukuvan aamun. Yö
    Rakkausrunot
    20
    622
  3. Vastaus on Sinulla

Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.
    Rakkausrunot
    38
    621
  4. Freijan suosiossa

kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru
    Rakkausrunot
    20
    621
  5. Satuttavaa

Uutiset suoltavat sotaa saastepäästöjä, nälkää laivojen uppoamisiakin eikä mikään hätkähdytä. Kaiken tuon kuuntelen
    Rakkausrunot
    23
    618
  6. Kaipaan

Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä
    Rakkausrunot
    22
    618
  7. Ikkuna luoksesi

En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.
    Rakkausrunot
    28
    616
  8. My name is

Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,
    Rakkausrunot
    20
    614
  9. Kun maailma pysähtyi

Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive
    Kirjallisuus
    11
    614
  10. Askel askeleelta ...

Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka
    Rakkausrunot
    20
    612
  11. Hiljaisuus puhuu

on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole
    Rakkausrunot
    33
    608
  12. Välttämättömii tarpeita

kuim montaa vitamiinii pitäs tähä aikaav vuaresta oikee ottaa yks yhrestä purkista toinet toisesta vai mossauttaam mon
    Rakkausrunot
    20
    607
  13. Nautintojen taivas

En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa
    Rakkausrunot
    22
    605
  14. Pinnan alla myrskyää

Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik
    Rakkausrunot
    24
    605
  15. Kulumaton

Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru
    Rakkausrunot
    22
    605
  16. Problematiikkaa

Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i
    Rakkausrunot
    18
    604
  17. Lähelläsi

sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem
    Rakkausrunot
    29
    604
  18. Pysähdytään

Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav
    Rakkausrunot
    22
    603
  19. Että tietäisit ...

Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a
    Rakkausrunot
    34
    601
  20. täysin suunnittelematon

olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa
    Runot
    10
    601