haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Askel askeleelta ...
Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka20599Äidin monologi
Siitä on jo ihmisikä kun olen pitänyt lasta rinnoillani tuntenut pienten sormien puristuksen ja vauvan tuoksun sieraimil30598Freijan suosiossa
kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru20597Ystäväni, rakkaani
ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh28594Nautintojen taivas
En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa22591On tullut moni, on mennyt moni
hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik27590Kun maailma pysähtyi
Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive11589Pysähdytään
Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav22589Ihmeiden tekijälle
Sinä voisit tehdä minut merkitykselliseksi enkä minä kysyisi mitään kuuntelisin vain kunnes olisit rantani kiertänyt.22588täysin suunnittelematon
olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa10588Lähelläsi
sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem29587Kulumaton
Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru22586Pinnan alla myrskyää
Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik24585Satuttaa
Niin paljon muistan hymyileviä silmiä salaisia katseita joista aina häkellyin. Varpaiden kosketusta rantahiekkaan kun21583Uniikki, särkyvää
Minulla on vain yksi sydän lupaathan hoitaa sitä hellien niin kuin hoivaisit lintua pientä siipiä silittäisit ja autt23581Rukous
Anna minulle voimaa jaksaa nämä valveilla olemisen tunnit. Sisimpäni ollessa ääriään myöden täynnä. Anna tuntea j6579Problematiikkaa
Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i18579Sinä vastaan minä
Tälle suojattomalle seisakkeelle olen unohtunut jäisten tuulien tuivertamaksi etkä Sinä tiedä siitä mitään. Sinun kok32577kysymys
toisinaan tuntuu että minun pitäisi huutaa tai takoa se ikikiveen että ymmärtäisit läheisyyden äänettömän hellyyden28577Että tietäisit ...
Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a34576