haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Ikkuna luoksesi
En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.28612Freijan suosiossa
kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru20609Kaipaan
Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä22607On tullut moni, on mennyt moni
hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik27607Askel askeleelta ...
Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka20605My name is
Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,20604Hiljaisuus puhuu
on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole33603Salaisuuksia
katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme28602Auki ja niin kiinni
haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v31600Sinä vain
En ole nähnyt hänen itkevän milloinkaan mutta tiedän että hänen silmiensä piilossa asuu mykkien murheiden mantu. Kaip24599Kun maailma pysähtyi
Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive11599Kulumaton
Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru22597täysin suunnittelematon
olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa10597Nautintojen taivas
En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa22596Pysähdytään
Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav22596Pinnan alla myrskyää
Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik24595Lähelläsi
sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem29595kysymys
toisinaan tuntuu että minun pitäisi huutaa tai takoa se ikikiveen että ymmärtäisit läheisyyden äänettömän hellyyden28591Onnen kantamoinen ?
Eilisestä kirjoitan Sinulle ja siitä kun kohtuuni oli istutettu suru. Pitkistä illoista jolloin pilvilaivueiden painun20590Uniikki, särkyvää
Minulla on vain yksi sydän lupaathan hoitaa sitä hellien niin kuin hoivaisit lintua pientä siipiä silittäisit ja autt23590