haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Freijan suosiossa
kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru20593Nautintojen taivas
En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa22590Usko, toivo, rakkaus
Ethän ohita minua nyt vaan muistuta siitä kuinka puhutaan, rakastetaan ja rytmitetään epävireiset sydämet yhteen.16588Kun maailma pysähtyi
Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive11587Pysähdytään
Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav22587On tullut moni, on mennyt moni
hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik27587täysin suunnittelematon
olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa10586Ystäväni, rakkaani
ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh28586Ihmeiden tekijälle
Sinä voisit tehdä minut merkitykselliseksi enkä minä kysyisi mitään kuuntelisin vain kunnes olisit rantani kiertänyt.22583Valossa syntynyt
on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivi22583Pinnan alla myrskyää
Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik24582Kulumaton
Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru22582Lähelläsi
sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem29582Satuttaa
Niin paljon muistan hymyileviä silmiä salaisia katseita joista aina häkellyin. Varpaiden kosketusta rantahiekkaan kun21581Uniikki, särkyvää
Minulla on vain yksi sydän lupaathan hoitaa sitä hellien niin kuin hoivaisit lintua pientä siipiä silittäisit ja autt23579Rukous
Anna minulle voimaa jaksaa nämä valveilla olemisen tunnit. Sisimpäni ollessa ääriään myöden täynnä. Anna tuntea j6578Problematiikkaa
Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i18577Sinä vastaan minä
Tälle suojattomalle seisakkeelle olen unohtunut jäisten tuulien tuivertamaksi etkä Sinä tiedä siitä mitään. Sinun kok32576Enkelille
Olin kuin itkevä ikääntynyt kaarnainen runko huojuvana alastomalla kalliolla. Nyt olen rakentanut siltaa kasvattanut ki29574Tuntematon sinä
Sinua on joskus vaikea ymmärtää ainakin toisinaan lukea kirjaasi tuntemattomilla aakkosilla kirjoitettua. Löytää kät12572