Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Freijan suosiossa

kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru
    Rakkausrunot
    20
    593
  2. Nautintojen taivas

En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa
    Rakkausrunot
    22
    590
  3. Usko, toivo, rakkaus

Ethän ohita minua nyt vaan muistuta siitä kuinka puhutaan, rakastetaan ja rytmitetään epävireiset sydämet yhteen.
    Rakkausrunot
    16
    588
  4. Kun maailma pysähtyi

Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive
    Kirjallisuus
    11
    587
  5. Pysähdytään

Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav
    Rakkausrunot
    22
    587
  6. On tullut moni, on mennyt moni

hämärä harteillani istun muistellen hetkiä jolloin olin äärettömän onnellinen aikaa jolloin pelkkä katse riitti sanoik
    Rakkausrunot
    27
    587
  7. täysin suunnittelematon

olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa
    Runot
    10
    586
  8. Ystäväni, rakkaani

ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh
    Rakkausrunot
    28
    586
  9. Ihmeiden tekijälle

Sinä voisit tehdä minut merkitykselliseksi enkä minä kysyisi mitään kuuntelisin vain kunnes olisit rantani kiertänyt.
    Rakkausrunot
    22
    583
  10. Valossa syntynyt

on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivi
    Rakkausrunot
    22
    583
  11. Pinnan alla myrskyää

Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik
    Rakkausrunot
    24
    582
  12. Kulumaton

Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru
    Rakkausrunot
    22
    582
  13. Lähelläsi

sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem
    Rakkausrunot
    29
    582
  14. Satuttaa

Niin paljon muistan hymyileviä silmiä salaisia katseita joista aina häkellyin. Varpaiden kosketusta rantahiekkaan kun
    Rakkausrunot
    21
    581
  15. Uniikki, särkyvää

Minulla on vain yksi sydän lupaathan hoitaa sitä hellien niin kuin hoivaisit lintua pientä siipiä silittäisit ja autt
    Rakkausrunot
    23
    579
  16. Rukous

Anna minulle voimaa jaksaa nämä valveilla olemisen tunnit. Sisimpäni ollessa ääriään myöden täynnä. Anna tuntea j
    Runot
    6
    578
  17. Problematiikkaa

Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i
    Rakkausrunot
    18
    577
  18. Sinä vastaan minä

Tälle suojattomalle seisakkeelle olen unohtunut jäisten tuulien tuivertamaksi etkä Sinä tiedä siitä mitään. Sinun kok
    Rakkausrunot
    32
    576
  19. Enkelille

Olin kuin itkevä ikääntynyt kaarnainen runko huojuvana alastomalla kalliolla. Nyt olen rakentanut siltaa kasvattanut ki
    Rakkausrunot
    29
    574
  20. Tuntematon sinä

Sinua on joskus vaikea ymmärtää ainakin toisinaan lukea kirjaasi tuntemattomilla aakkosilla kirjoitettua. Löytää kät
    Rakkausrunot
    12
    572