haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Sinä teet sen kauniimmin
On hetkiä jolloin satuttaa lumenhiljaisuus vastavirran karheat pyörteet ja vuosien varjot silmieni ympärillä syksyiste26623Hiljaisuudessa syntynyt
Kuu roikkuu pakastuneista kynsistään vaienneiden luotojen yllä kuurapartainen ikimetsä aavistaa jo liukuvan aamun. Yö20622Vastaus on Sinulla
Eilen oli vesi tummaa tunsin kyllä tuulen taivaan viileät helmet kasvoillain mutta huulet ne eivät taipuneet hymyyn.38621Freijan suosiossa
kunpa olisi vielä aikaa aikaa elää ja rakastaa kehrätä vaikka kyyneltyvin silmin kultaista vuosieni lankaa en minä ru20621Satuttavaa
Uutiset suoltavat sotaa saastepäästöjä, nälkää laivojen uppoamisiakin eikä mikään hätkähdytä. Kaiken tuon kuuntelen23618Kaipaan
Paras kun et sano sanaakaan tai ota askelta ainoatakaan ettet joutuisi katumaan tai minä. Lähestymättäkin pelkästä22618Ikkuna luoksesi
En tiedä kumpi on tuskallisempaa salamoivat rajuilmat jotka kanssasi lävitseni lyövät vaiko odotukseni tuhatöinen.28616My name is
Umpilampi, Impi Lempi Umpilampi ja tiedä en miks tuon nimen sain. Enää en impi oo lain kas kun sen yhden kerran sain,20614Kun maailma pysähtyi
Taivaan Isä missä olit silloin kun musta enkeli laskeutui niitti vasta orastavaa viljaa katkaisi heiltä huomisen toive11614Askel askeleelta ...
Oli opittava avaamaan itkuista saenneet silmät vapauttaa sieluni syrjää painaneet pahkat. Havahtua huomaamaan kuinka20612Hiljaisuus puhuu
on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole33608Välttämättömii tarpeita
kuim montaa vitamiinii pitäs tähä aikaav vuaresta oikee ottaa yks yhrestä purkista toinet toisesta vai mossauttaam mon20607Nautintojen taivas
En ymmärtänyt kuinka silmäsi voisivat nähdä hiusteni hopeassa materiattomana sädehtivän kruunun. Rintojeni muodossa22605Pinnan alla myrskyää
Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuonik24605Kulumaton
Talvi kulkee pois niin kuin ohikiitävät hetket mikään ei ole pysyvää et Sinä, en minä ei lehmusten nyt jo nukahtaneet ru22605Problematiikkaa
Pidän kaarituetuista rintaliiveistä, kohottavat sillai mukavasti ei sitten mitään problematiikkaa. Haluaisin verhota i18604Lähelläsi
sormien välistä kämmeniltä kämmenille parkkiintuneidenkin ihojen alla puhuu ääneti ihmisen kieli lähellä olo ja erkanem29604Pysähdytään
Tässä minä olen ohenevan hämärän sylissä avaan silmäni näkemään varoen niin kuin vastasyntynyt lapsi. On totuteltav22603Että tietäisit ...
Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a34601täysin suunnittelematon
olen tässä yhtä paljaana kuin kohdusta ulosvedettynä syntymäni hetkellä mutta paljon, paljon enemmän kokeneena vuosisa10601