Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6788

1. Peukkupaikka Tapaninpäivänä -15

Uusi elämä Room.12:1-2 Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehoitan teitä, veljet:Antakaa koko elämänne pyhäksi ja e
    Helluntailaisuus
    35
    81
  2. Matt.5:29, mitä on haureus?

Jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi, sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi jou
    Helluntailaisuus
    11
    81
  3. Uskovaisen agaberakkaus

Vuosi elämästäni, siitä on jo kyllä aikaa, kun se loppui...kirjoittelin miehen kanssa joka puhui tällä palstalla agabera
    Helluntailaisuus
    13
    79
  4. Pelastus j Hema

Täällä toivotaan joukoittain että nimmari hema pelastuu- On tunteet pinnassa ja monta yhtä vastaan. Eräskin kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    79
  5. Kirkkoreissu

Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa. Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni
    Helluntailaisuus
    16
    74
  6. Peukkupaikat 13.12.15

Ensiksi onnea itselleni, täytän tänään, Lucian päivänä 42vuotta. On kaksi tapaa suhtautua syntymäpäiviin:1. täytyy surr
    Helluntailaisuus
    21
    73
  7. Rehellisesti uskollisuudesta Raamatusta

Jaikal on sitä mieltä minun miehestäni että hän katselee toisia naisia kuten kaikki miehet ja toisessa viestissä hän san
    Helluntailaisuus
    18
    73
  8. 2.peukkupaikka tälle päivälle

Niitä tulee tästä lähtien aina kolme per päivä. No niin. Hepr 3:15 Kirjoituksissa siis sanotaan:-Jos te tänä päivänä
    Helluntailaisuus
    14
    71
  9. Peukkupaikka 21.4.17

Jes.52:1-3 Herää, Siion, herää, pukoeudu voimaasi, pue yllesi loistavat vaatteet, pyhä kaupunki Jerusalem. Koskaan enä
    Helluntailaisuus
    1
    68
  10. Nikin vaihto

Vaihdan takaisin auroraboreallikseen.
    Helluntailaisuus
    4
    67
  11. Agnostismi vs.helluntailaisuus

Katsottiin ihan huumorimielellä TV7:aa. Kerroin miehelleni siinä että olen agnostikko eli mielestäni ei voi tietää onko
    Helluntailaisuus
    13
    67
  12. En onnistu ikinä

En ole kylläkään ennen yksin juonut. Kerran viikossa pitää saada rentoutua. On ollut mun motto. St, harmi että lähdet pa
    Kristinusko
    98
    67
  13. Olen itse

syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin.. Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hä
    Helluntailaisuus
    6
    66
  14. Kristinusko ainoa oikea ?

Mitä "jumalanne"ajattelee muista kuin kristinuskosta? Miten "Hän"suhtautuu Allahiin?
    Helluntailaisuus
    7
    63
  15. Peukkupaikka 9.1.2016

Ristin saarnan hulluus Puhe rististä on hullutus niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pela
    Helluntailaisuus
    4
    62
  16. "Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu

Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti
    Helluntailaisuus
    4
    61
  17. Peukkupaikka, uudenvuoden aaton aatto-15

Ap.t..20.luvusta "Paavali herättää kuolleen Eutykoksen." No niin. Enpä jatkakkaan heti tästä. Sillä nyt jo on noussut
    Helluntailaisuus
    17
    61
  18. Sananlaskujen kirja 26.-27.luku

Huomenta. Minulla oli eilen ja tänäkin aamuna masennusta ja suru sydämessä jostain syystä, ja lohduksi aloin lukemaan
    Helluntailaisuus
    3
    60
  19. Kiukku.. :)

Inhoan uskovaisia joidenka mielestä loot oli Jumalan lellikki.antoi homoille mahdollisuuden raiskata lapsensa ja kun ei
    Helluntailaisuus
    86
    60
  20. M o r a a li

Onko helluntaiusko sopusoinnussa moraalikäsityksiemme kanssa?
    Helluntailaisuus
    4
    59