Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Raamatun mukaan

elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal
    Helluntailaisuus
    3
    57
  2. Missä hän on?

Riitta oli hänen nimensä. Hänen äitinsä työskenteli luterilaisessa seurakunnassa, ja Jumalan hän tiesi. Mutta mitä hän
    Helluntailaisuus
    0
    57
  3. Putoava lentokone

Kirkko kuulolla-palstalla oli aikoinaan aloitus jossa uskovainen uhosi uskonsa puolesta siten että väitti että putoavass
    Helluntailaisuus
    0
    56
  4. Sananlaskujen kirja 26.-27.luku

Huomenta. Minulla oli eilen ja tänäkin aamuna masennusta ja suru sydämessä jostain syystä, ja lohduksi aloin lukemaan
    Helluntailaisuus
    3
    56
  5. Peukkupaikka, uudenvuoden aaton aatto-15

Ap.t..20.luvusta "Paavali herättää kuolleen Eutykoksen." No niin. Enpä jatkakkaan heti tästä. Sillä nyt jo on noussut
    Helluntailaisuus
    17
    55
  6. Torre12 vastaisitko viimein

Minun mieheni (joka on biseksuaali)väittää että homot ovat itserakkaita ja itsekkäitä. Mitä mieltä sinä olet? Mitä miel
    Helluntailaisuus
    106
    54
  7. Onko Raamattu totta?

Ateisti kyssäri sinulle: onkos Raamattusi totta? Ja sinä luulotteleva uskis: mikset myönnä ettet usko kaikkeen?
    Helluntailaisuus
    6
    52
  8. Oivallus

kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärs
    Helluntailaisuus
    8
    49
  9. Tämähän on hyvä uudistus !

Kaikkein hienointa on kun ei näy nimmaria kun näkee vain otsikon. Ja kelläs muulla ne palstan mielenkiintoisimmat otsiko
    Helluntailaisuus
    4
    48
  10. En onnistu ikinä

En ole kylläkään ennen yksin juonut. Kerran viikossa pitää saada rentoutua. On ollut mun motto. St, harmi että lähdet pa
    Kristinusko
    98
    48
  11. Mitä Raamattuopettaa

Kuolemanjölkeisestä elämästä helluntailasiten mukaan?
    Yhteiskunta
    36
    47
  12. "Et ole uskossa"

Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto
    Helluntailaisuus
    0
    47
  13. Aihe:Onko Jumala olemassa?

Ateisti vaatii todisteita Jumalasta. Agnostikko uskoo ettei todisteita ole saatavilla koskaan, mutta ei voi tietää onk
    Helluntailaisuus
    17
    46
  14. Radio Dei..

Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan
    Kristinusko
    14
    46
  15. Uskovainen, raamattu ja raha ja minä.

Ostin auton. Halpa mutta hyvä. Ostin 220 e verhot. Ostin satasella tilkkuja rikkinäiseen täkkiini. Ostin kynttiläkoruja
    Helluntailaisuus
    6
    45
  16. Kunnioitan uskovaista, joka

1. pitää rakkauden kaksoiskäskyä tärkeimpänä ohjeena. Varsinkin sellaista uskovaa joka on ottanut sydämenasiakseen lähim
    Helluntailaisuus
    0
    44
  17. Elämä helluntailaisten keskellä

olen kirjoittanut tälle palstalle 10 vuotta. Aluksi olin uskossa ja se oli syy tulla tälle palstalle. Sittemmin luovuin
    Helluntailaisuus
    42
    44
  18. Uusiiko mun leukemia?

Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit. Nyt en ole juonut vähää
    Helluntailaisuus
    2
    44
  19. Mt-ongelmaiset, ja Jeesus

MTQ-testissä kysytään mm.koetko että sinua rangaistaan?" Ex-uskovana tiedän, että, huolien tullessa, joitain saatetaan
    Helluntailaisuus
    2
    43
  20. Apua!!!mitä tää on?

Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute
    Kristinusko
    8
    43