Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Torre12 vastaisitko viimein

    Minun mieheni (joka on biseksuaali)väittää että homot ovat itserakkaita ja itsekkäitä. Mitä mieltä sinä olet? Mitä miel
    Helluntailaisuus
    106
    47
  2. Peukkupaikka, uudenvuoden aaton aatto-15

    Ap.t..20.luvusta "Paavali herättää kuolleen Eutykoksen." No niin. Enpä jatkakkaan heti tästä. Sillä nyt jo on noussut
    Helluntailaisuus
    17
    46
  3. Onko Raamattu totta?

    Ateisti kyssäri sinulle: onkos Raamattusi totta? Ja sinä luulotteleva uskis: mikset myönnä ettet usko kaikkeen?
    Helluntailaisuus
    6
    44
  4. Peukkupaikka 9.1.2016

    Ristin saarnan hulluus Puhe rististä on hullutus niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pela
    Helluntailaisuus
    4
    44
  5. En onnistu ikinä

    En ole kylläkään ennen yksin juonut. Kerran viikossa pitää saada rentoutua. On ollut mun motto. St, harmi että lähdet pa
    Kristinusko
    98
    44
  6. Oivallus

    kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärs
    Helluntailaisuus
    8
    43
  7. "Et ole uskossa"

    Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto
    Helluntailaisuus
    0
    42
  8. Kunnioitan uskovaista, joka

    1. pitää rakkauden kaksoiskäskyä tärkeimpänä ohjeena. Varsinkin sellaista uskovaa joka on ottanut sydämenasiakseen lähim
    Helluntailaisuus
    0
    37
  9. Uusiiko mun leukemia?

    Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit. Nyt en ole juonut vähää
    Helluntailaisuus
    2
    37
  10. Uskovainen, raamattu ja raha ja minä.

    Ostin auton. Halpa mutta hyvä. Ostin 220 e verhot. Ostin satasella tilkkuja rikkinäiseen täkkiini. Ostin kynttiläkoruja
    Helluntailaisuus
    6
    37
  11. Mt-ongelmaiset, ja Jeesus

    MTQ-testissä kysytään mm.koetko että sinua rangaistaan?" Ex-uskovana tiedän, että, huolien tullessa, joitain saatetaan
    Helluntailaisuus
    2
    36
  12. Opetuslapseuspaasto

    Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja
    Helluntailaisuus
    1
    36
  13. Aihe:Onko Jumala olemassa?

    Ateisti vaatii todisteita Jumalasta. Agnostikko uskoo ettei todisteita ole saatavilla koskaan, mutta ei voi tietää onk
    Helluntailaisuus
    17
    34
  14. Tämähän on hyvä uudistus !

    Kaikkein hienointa on kun ei näy nimmaria kun näkee vain otsikon. Ja kelläs muulla ne palstan mielenkiintoisimmat otsiko
    Helluntailaisuus
    4
    34
  15. Apua!!!mitä tää on?

    Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute
    Kristinusko
    8
    33
  16. Kiukku.. :)

    Inhoan uskovaisia joidenka mielestä loot oli Jumalan lellikki.antoi homoille mahdollisuuden raiskata lapsensa ja kun ei
    Helluntailaisuus
    86
    32
  17. Nimmari jtp:"Putoavassa lentokoneessa

    ei ole yhtään ateistia"on tuttu sanonta minulle näiltä palstoilta. Eräs mielenterveyshoitajaksi itseään tituuleeraava ni
    Helluntailaisuus
    1
    32
  18. Peukkupaikka 24.11.2015

    Miten tämä on selitettävissä: "Luuk22:54 Pietari kieltää Jeesuksen. He vangitsivat Jeesuksen ja veivät hänet mukanaan
    Helluntailaisuus
    5
    32
  19. Uskomuksia

    Mitä hellarit mieltä? Onko tällaisiin uskominen synti: enteet, merkki jostain.. Esm.vesihiidet: tarttuvat järvestä,joe
    Helluntailaisuus
    1
    31
  20. Elämä helluntailaisten keskellä

    olen kirjoittanut tälle palstalle 10 vuotta. Aluksi olin uskossa ja se oli syy tulla tälle palstalle. Sittemmin luovuin
    Helluntailaisuus
    42
    31