auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
368
Kommenttia
7117
Tänään
käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen11107Peukkupaikka 23.1.2016
Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul17105Peukkupaikka Tapaninpäivänä -15
Uusi elämä Room.12:1-2 Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehoitan teitä, veljet:Antakaa koko elämänne pyhäksi ja e35102Löysin
tuolta toiselta palstalta tällaisen linkin... Täältä pääset kyllä varmuudella heti poies. Sopii hyvin helluntailaisuutee1101Uskovaisen agaberakkaus
Vuosi elämästäni, siitä on jo kyllä aikaa, kun se loppui...kirjoittelin miehen kanssa joka puhui tällä palstalla agabera13100- 198
Peukkupaikka 27.11.2015
Room.13:1-4 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, hän3498Peukkupaikka 3.11.2015
1.Kor.1:15-25 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme se397Pelastus j Hema
Täällä toivotaan joukoittain että nimmari hema pelastuu- On tunteet pinnassa ja monta yhtä vastaan. Eräskin kirjoitti094Apua!!!mitä tää on?
Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute894- 093
Kirkkoreissu
Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa. Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni1693Peukkupaikat 13.12.15
Ensiksi onnea itselleni, täytän tänään, Lucian päivänä 42vuotta. On kaksi tapaa suhtautua syntymäpäiviin:1. täytyy surr2192Mites teidän,ateistien,mielestä
Tiede..siis tässätapauksessa,se kun tieteessä vannotaan ihmisen ja maapallon syntyneen alkuräjähdyksen ja evoluution ja7392"Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu
Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti4852.peukkupaikka tälle päivälle
Niitä tulee tästä lähtien aina kolme per päivä. No niin. Hepr 3:15 Kirjoituksissa siis sanotaan:-Jos te tänä päivänä1484Rehellisesti uskollisuudesta Raamatusta
Jaikal on sitä mieltä minun miehestäni että hän katselee toisia naisia kuten kaikki miehet ja toisessa viestissä hän san1884Radio Dei..
Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan1483Kristinusko ainoa oikea ?
Mitä "jumalanne"ajattelee muista kuin kristinuskosta? Miten "Hän"suhtautuu Allahiin?781- 481