auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Raamatun mukaan
elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal357Missä hän on?
Riitta oli hänen nimensä. Hänen äitinsä työskenteli luterilaisessa seurakunnassa, ja Jumalan hän tiesi. Mutta mitä hän057Putoava lentokone
Kirkko kuulolla-palstalla oli aikoinaan aloitus jossa uskovainen uhosi uskonsa puolesta siten että väitti että putoavass056Sananlaskujen kirja 26.-27.luku
Huomenta. Minulla oli eilen ja tänäkin aamuna masennusta ja suru sydämessä jostain syystä, ja lohduksi aloin lukemaan356Peukkupaikka, uudenvuoden aaton aatto-15
Ap.t..20.luvusta "Paavali herättää kuolleen Eutykoksen." No niin. Enpä jatkakkaan heti tästä. Sillä nyt jo on noussut1755Torre12 vastaisitko viimein
Minun mieheni (joka on biseksuaali)väittää että homot ovat itserakkaita ja itsekkäitä. Mitä mieltä sinä olet? Mitä miel10654Onko Raamattu totta?
Ateisti kyssäri sinulle: onkos Raamattusi totta? Ja sinä luulotteleva uskis: mikset myönnä ettet usko kaikkeen?652Oivallus
kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärs849Tämähän on hyvä uudistus !
Kaikkein hienointa on kun ei näy nimmaria kun näkee vain otsikon. Ja kelläs muulla ne palstan mielenkiintoisimmat otsiko448En onnistu ikinä
En ole kylläkään ennen yksin juonut. Kerran viikossa pitää saada rentoutua. On ollut mun motto. St, harmi että lähdet pa9848- 3647
"Et ole uskossa"
Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto047Aihe:Onko Jumala olemassa?
Ateisti vaatii todisteita Jumalasta. Agnostikko uskoo ettei todisteita ole saatavilla koskaan, mutta ei voi tietää onk1746Radio Dei..
Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan1446Uskovainen, raamattu ja raha ja minä.
Ostin auton. Halpa mutta hyvä. Ostin 220 e verhot. Ostin satasella tilkkuja rikkinäiseen täkkiini. Ostin kynttiläkoruja645Kunnioitan uskovaista, joka
1. pitää rakkauden kaksoiskäskyä tärkeimpänä ohjeena. Varsinkin sellaista uskovaa joka on ottanut sydämenasiakseen lähim044Elämä helluntailaisten keskellä
olen kirjoittanut tälle palstalle 10 vuotta. Aluksi olin uskossa ja se oli syy tulla tälle palstalle. Sittemmin luovuin4244Uusiiko mun leukemia?
Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit. Nyt en ole juonut vähää244Mt-ongelmaiset, ja Jeesus
MTQ-testissä kysytään mm.koetko että sinua rangaistaan?" Ex-uskovana tiedän, että, huolien tullessa, joitain saatetaan243Apua!!!mitä tää on?
Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute843