Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Apua!!!mitä tää on?

Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute
    Kristinusko
    8
    42
  2. Uskomuksia

Mitä hellarit mieltä? Onko tällaisiin uskominen synti: enteet, merkki jostain.. Esm.vesihiidet: tarttuvat järvestä,joe
    Helluntailaisuus
    1
    39
  3. Kaikki pilalla

Seinässä oli reikä. Sen päällä oli metallinen kalenteri. Nyt se on otettu pois ja koko alue on kitattu harmaalla kitillä
    Helluntailaisuus
    6
    39
  4. Mitä eroa on

raamatulla ja jumalalla? hih.
    Helluntailaisuus
    29
    38
  5. Ympyrä sulkeutuu.

Tulin tälle palstalle noin 10 vuotta sitten ja olin uskossa. Tälle palstalle tullessa nimmari ritaliolevainen alias moh
    Helluntailaisuus
    56
    38
  6. Peukkupaikka 24.11.2015

Miten tämä on selitettävissä: "Luuk22:54 Pietari kieltää Jeesuksen. He vangitsivat Jeesuksen ja veivät hänet mukanaan
    Helluntailaisuus
    5
    38
  7. Autsista !

Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    38
  8. Kiukku.. :)

Inhoan uskovaisia joidenka mielestä loot oli Jumalan lellikki.antoi homoille mahdollisuuden raiskata lapsensa ja kun ei
    Helluntailaisuus
    86
    37
  9. Ei ole pakko

Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.
    Helluntailaisuus
    2
    37
  10. "Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu

Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti
    Helluntailaisuus
    4
    36
  11. Peukkupaikka

Luuk18:9-14 Muuamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän vertauks
    Helluntailaisuus
    3
    36
  12. Mites teidän,ateistien,mielestä

Tiede..siis tässätapauksessa,se kun tieteessä vannotaan ihmisen ja maapallon syntyneen alkuräjähdyksen ja evoluution ja
    Ateismi
    73
    36
  13. 3.peukkupaikka 6.10.15

Heprea 1.7 Enkeleistä hän sanoo näin-hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekeiksi.
    Helluntailaisuus
    0
    35
  14. Ihmisarvo

Moraali ja ihmisarvo. Miksi ihmisarvosta pitää keskustella? Jokaisella ihmisellä se on. Miksi on olemassa sana"ihmisar
    Helluntailaisuus
    1
    34
  15. Uskovaiset vastustavat toisten onnea.

Vain äärimmäisen pahantahtoinen ja täten paha ihminen voi vastustaa toisten onnea ts homojen rakkausavioliittoa.
    Helluntailaisuus
    98
    34
  16. Raamattua tällekin päivälle ts peukkupaikka

"Paavali(vai Sari)Jumalan työtoverina Minä en ole voinut puhua teille, veljet, niinkuin hengellisille ihmisille puhutaa
    Helluntailaisuus
    0
    34
  17. Miten Jeesus sanoisi

Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jost
    Helluntailaisuus
    54
    34
  18. Uskovaisten taka-ajatukset

Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    0
    33
  19. Jumala on raukkaus ?

^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .
    Helluntailaisuus
    0
    33
  20. Haukotus !!

Voi että tätä palstaa.
    Uskonnot ja uskomukset
    44
    33