auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Putoava lentokone
Kirkko kuulolla-palstalla oli aikoinaan aloitus jossa uskovainen uhosi uskonsa puolesta siten että väitti että putoavass086Kiukku.. :)
Inhoan uskovaisia joidenka mielestä loot oli Jumalan lellikki.antoi homoille mahdollisuuden raiskata lapsensa ja kun ei8686Päivä jahvelle!
Niin.jahvehan on ihan raamatullinen juttu. Nautimme alkoholia parhaan ystäväni kanssa.sitten pettymyksekseni sinne tuli1585Agnostismi vs.helluntailaisuus
Katsottiin ihan huumorimielellä TV7:aa. Kerroin miehelleni siinä että olen agnostikko eli mielestäni ei voi tietää onko1385- 484
Elämä helluntailaisten keskellä
olen kirjoittanut tälle palstalle 10 vuotta. Aluksi olin uskossa ja se oli syy tulla tälle palstalle. Sittemmin luovuin4284Peukkupaikka, uudenvuoden aaton aatto-15
Ap.t..20.luvusta "Paavali herättää kuolleen Eutykoksen." No niin. Enpä jatkakkaan heti tästä. Sillä nyt jo on noussut1784Peukkupaikka 21.4.17
Jes.52:1-3 Herää, Siion, herää, pukoeudu voimaasi, pue yllesi loistavat vaatteet, pyhä kaupunki Jerusalem. Koskaan enä184Autsista !
Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle983Uskovainen, raamattu ja raha ja minä.
Ostin auton. Halpa mutta hyvä. Ostin 220 e verhot. Ostin satasella tilkkuja rikkinäiseen täkkiini. Ostin kynttiläkoruja682Olen itse
syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin.. Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hä681Aihe:Onko Jumala olemassa?
Ateisti vaatii todisteita Jumalasta. Agnostikko uskoo ettei todisteita ole saatavilla koskaan, mutta ei voi tietää onk1781Raamattu on
erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan1880Tämähän on hyvä uudistus !
Kaikkein hienointa on kun ei näy nimmaria kun näkee vain otsikon. Ja kelläs muulla ne palstan mielenkiintoisimmat otsiko479Kaikki pilalla
Seinässä oli reikä. Sen päällä oli metallinen kalenteri. Nyt se on otettu pois ja koko alue on kitattu harmaalla kitillä6791.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."079Miten tämä uusi käytäntö palstalla?
Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin678- 477
Onko Raamattu totta?
Ateisti kyssäri sinulle: onkos Raamattusi totta? Ja sinä luulotteleva uskis: mikset myönnä ettet usko kaikkeen?676Sananlaskujen kirja 26.-27.luku
Huomenta. Minulla oli eilen ja tänäkin aamuna masennusta ja suru sydämessä jostain syystä, ja lohduksi aloin lukemaan376