auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Apua!!!mitä tää on?
Pitkät hiukset ja pitkä parta..tekee kuopan jätöksilleen koska toora käskee niin tehdä.kysyy johdattavia kysymyksiä kute842Uskomuksia
Mitä hellarit mieltä? Onko tällaisiin uskominen synti: enteet, merkki jostain.. Esm.vesihiidet: tarttuvat järvestä,joe139Kaikki pilalla
Seinässä oli reikä. Sen päällä oli metallinen kalenteri. Nyt se on otettu pois ja koko alue on kitattu harmaalla kitillä639- 2938
Ympyrä sulkeutuu.
Tulin tälle palstalle noin 10 vuotta sitten ja olin uskossa. Tälle palstalle tullessa nimmari ritaliolevainen alias moh5638Peukkupaikka 24.11.2015
Miten tämä on selitettävissä: "Luuk22:54 Pietari kieltää Jeesuksen. He vangitsivat Jeesuksen ja veivät hänet mukanaan538Autsista !
Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle938Kiukku.. :)
Inhoan uskovaisia joidenka mielestä loot oli Jumalan lellikki.antoi homoille mahdollisuuden raiskata lapsensa ja kun ei8637Ei ole pakko
Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.237"Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu
Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti436Peukkupaikka
Luuk18:9-14 Muuamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän vertauks336Mites teidän,ateistien,mielestä
Tiede..siis tässätapauksessa,se kun tieteessä vannotaan ihmisen ja maapallon syntyneen alkuräjähdyksen ja evoluution ja73363.peukkupaikka 6.10.15
Heprea 1.7 Enkeleistä hän sanoo näin-hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekeiksi.035Ihmisarvo
Moraali ja ihmisarvo. Miksi ihmisarvosta pitää keskustella? Jokaisella ihmisellä se on. Miksi on olemassa sana"ihmisar134Uskovaiset vastustavat toisten onnea.
Vain äärimmäisen pahantahtoinen ja täten paha ihminen voi vastustaa toisten onnea ts homojen rakkausavioliittoa.9834Raamattua tällekin päivälle ts peukkupaikka
"Paavali(vai Sari)Jumalan työtoverina Minä en ole voinut puhua teille, veljet, niinkuin hengellisille ihmisille puhutaa034Miten Jeesus sanoisi
Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jost5434Uskovaisten taka-ajatukset
Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse033Jumala on raukkaus ?
^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .033- 4433