Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Kaikki pilalla

    Seinässä oli reikä. Sen päällä oli metallinen kalenteri. Nyt se on otettu pois ja koko alue on kitattu harmaalla kitillä
    Helluntailaisuus
    6
    30
  2. Peukkupaikka

    Luuk18:9-14 Muuamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän vertauks
    Helluntailaisuus
    3
    30
  3. Autsista !

    Paha tuska on hiipinyt rintaan pelon seuraksi.mitäihmettä sanon 21v tyttärelle jos huomenna silmälääkäri kertoo hänelle
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    30
  4. Mitä Raamattuopettaa

    Kuolemanjölkeisestä elämästä helluntailasiten mukaan?
    Yhteiskunta
    36
    30
  5. Ihmisarvo

    Moraali ja ihmisarvo. Miksi ihmisarvosta pitää keskustella? Jokaisella ihmisellä se on. Miksi on olemassa sana"ihmisar
    Helluntailaisuus
    1
    29
  6. Ei ole pakko

    Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.
    Helluntailaisuus
    2
    29
  7. Jumala on raukkaus ?

    ^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .
    Helluntailaisuus
    0
    28
  8. Ympyrä sulkeutuu.

    Tulin tälle palstalle noin 10 vuotta sitten ja olin uskossa. Tälle palstalle tullessa nimmari ritaliolevainen alias moh
    Helluntailaisuus
    56
    28
  9. Raamattua tällekin päivälle ts peukkupaikka

    "Paavali(vai Sari)Jumalan työtoverina Minä en ole voinut puhua teille, veljet, niinkuin hengellisille ihmisille puhutaa
    Helluntailaisuus
    0
    27
  10. 1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15

    "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
    Helluntailaisuus
    0
    27
  11. Peukkupaikka 16.11.2015

    Room 14:1 Hyväksykää joukkoonne sekin joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä. Jatko(omie
    Helluntailaisuus
    5
    27
  12. Uskovaisten taka-ajatukset

    Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    64
    27
  13. Mites teidän,ateistien,mielestä

    Tiede..siis tässätapauksessa,se kun tieteessä vannotaan ihmisen ja maapallon syntyneen alkuräjähdyksen ja evoluution ja
    Ateismi
    73
    27
  14. "Mies vallitsee sinua"sanoo raamattu

    Tapio tämän minulle laittoi kun kysyin miten menetellä jos mies haluaakin että nainen vallitsee häntä. Mm seksuaalisesti
    Helluntailaisuus
    4
    25
  15. Haukotus !!

    Voi että tätä palstaa.
    Uskonnot ja uskomukset
    44
    25
  16. 3.peukkupaikka 6.10.15

    Heprea 1.7 Enkeleistä hän sanoo näin-hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekeiksi.
    Helluntailaisuus
    0
    25
  17. Miltä tämä kuulostaisi

    Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    23
    24
  18. Uskovaisten taka-ajatukset

    Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    0
    24
  19. Miten Jeesus sanoisi

    Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jost
    Helluntailaisuus
    54
    23
  20. Ei tule mitään...

    Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost
    Helluntailaisuus
    14
    23