auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
Missä soffiina?
Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?21246Herra S.Urge
En löydä mistään enää sitä sun kilpapaastoaloitusta .kun aioit paastota 55h.yrittäisin 56h.onnistuuko?13177Selef urge!
Miten paastosi laita ? Pyysit aikaa, kun aloitan, ja se oli maitohuikka äsken klo 21:55😅viimeinen ruoka oli turkkilain14332Mitäbsanon lapselle/mitä pitäisi sanoa
Mua mietityttää kun kaksoistytöt,kohta 14v,toinen heistä on muuttumassa kesken matkan pojaksi. Muistan miten supersuloi28311Iäkkään helluntailaisrouvan/lesken/eronneen ihmisarvo
Ajattelin tänään tahtomattani Jyrki.hän sanoi että"kaikki"vanhemmat naiset jahtaavat häntä. Ilmeisesti myös seurakunnass154498Ennen kävin keskusteluja
Jumalan kanssa.kunnes kuulin lapsiltani että heidän isänsä oli painokkaasti sanonut heille monta kertaa että äiti on hul71723Parannus..
Minkälainen parannus mun täytyy tehdä? Henkinimmari kirjoitti juuri, että Nooan aikana ihmisille saarnattiin rakkautta j41319Nuoren kysymys
Tyttöni pyysi kysymään palstan uskovilta tätä koska mulla ei äly riitä.. Kaksi kysymystä. 1.miksi naisilla on vieläkin2431888"hengessään köyhät"
Mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan että "autuaita ovat hengessään köyhät?" Autuas sana käsitetään usein myös väärin se ta31530- 71667
Sapatti on sunnuntai
Jos se on sulla lauantaina olet mielestäni hieman tyhmä.mun syntymävuosi oli se jolloin siirryttiin tähän aikaan jolloin70454Parantumisesta
Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoami13223Maailmanloppuoppi
Historian suurin verilöyly.sitä aito Jehovan todistaja odottaa. Minulta kerran kysyi,kun saaliinaan oli kokoukseen vie23363Jumalan laki
On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin3184Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää
Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v1246Kymmenykset ja ananias ja safira
Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai52399Hauskaa sapattia vaan niille
Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk14310Aids ...!au
Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va3309Mikä on....
Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.57133Mitä on pyhällä hengellä täyttyminen
Ja sen kokeneilta kysyn miltä se tuntuu? Mietin kun olen viime aikoina lukenut palstalta että puhutaan ja varoitetaan n83969