Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Sirkka-iita

Kysyit pääsenkö galleriaasi, kun itse et pääse. Kyllä, pääsin kuin pääsinkin.
    Raamattu
    5
    292
  2. Lapsenteolla kuoleman uhmaaminen

Kun tuolla hyssin ketjussa nimim Delilah sanoi minun maininneen asiasta Jumalan kiusaamisena. Niin olen tehnyt ja tuon s
    19
    290
  3. Palstalle apulaissefuja

Admata antoi usealle hakomajalaiselle sefun oikeudet. Täälläkin saisi olla sama käytäntö, kun bergen poissaollessa hiire
    18
    290
  4. Vl turvaa ihmiseen

Jeremia 17:5   Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän
    6
    289
  5. Näin rukoilet oikein

Käsien asennolla ei ole väliä, eikä silläkään vaikkei käsiä olisikaan. Sillä rukoilethan salaa kammiossasi. 6:5   Ja ku
    5
    288
  6. Luonto Jumalana?

Olen pyrkinyt välttämään evoluutio/kreationismi keskusteluja, kunnes ensimmäisen kerran haksahdin hakomajassa, n. viikko
    11
    288
  7. Teuvoko reissussa?

Ei siltä näytä.
    Kristinusko
    6
    287
  8. LLL uskoi maahisiin..

Kuka nyky vanhoillislestadiolaisista uskoo maahisiin?
    8
    286
  9. Taivastenvaltakunnanavain

Tämä ilta olkoon pitkien yhdyssanojen. Pohditaanpa oikein kunnolla, mitä olivat ne avaimet jotka Jeesus jätti opetuslap
    12
    285
  10. Siunattua adventin aikaa lukijat

***Adventti (lat. adventus Domini, "Herran saapuminen / tuleminen") tarkoittaa joulua edeltävää vajaan neljän viikon jak
    Raamattu
    13
    282
  11. Onneksi SRK oppi mediapelin

Muistan ajan 70-luvun puolivälistä eteenpäin, kun outo takapajuinen lahko pohjanperukoilta nousi yleiseen tietoisuuteen.
    16
    282
  12. Vl-bluffit

Tämän otsikon alle voisimme muistella kaikki vl-bluffit, asiat jotka jokainen tietää olevan vain silmänlumetta. Voisin l
    7
    276
  13. Poistin itse viestini

Koska yritän olla kiltti, nyt Joulun ajan :)
    3
    275
  14. Tätä eivät vl-sukulaiseni ymmärtäneet

***Kun viet uhriltasi vain osan, hän on vankisi. Mutta kun viet uhriltasi kaiken, hän on jälleen vapaa*** (kiinalaista,
    4
    275
  15. Lahko iloitsee Kauhajoen tragediasta

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pieni amerikkalaislahko iloitsee Kauhajoen koulusurmista/1135239670883
    Raamattu
    4
    274
  16. Puheen viisaudella tehdään täällä risti mitättömäksi

1.Korinttolaiskirje: 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viis
    Raamattu
    9
    270
  17. Porvoon piispa, paavia moikkaamassa.

Näin tekee osuuskauppaväki. Olen todella iloinen etten osallistu piispan syntiin olemalla kirkon jäsen. Miten on vl:t,m
    6
    270
  18. Raamattu = "kosonen"

Kertokaapas tästä mystisestä kososesta, joka sai antaa nimensä eräälle yleisimmin "esiintyvälle" "väärälle hengelle". T
    6
    266
  19. Täysin fiasko palstauudistus

Saapa nähdä tottuuko tähän, vai pitäisikö lopettaa tällä palstalla vierailu..
    15
    266
  20. Kättenpäällepanemisella saatu profetian armolahja

"1.Tim. 4:14   Älä laiminlyö armolahjaa, joka sinussa on ja joka sinulle annettiin profetian kautta, vanhinten pannessa
    Raamattu
    5
    264