Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Ole vain lapsi, mutta viisas sellainen

Ei ole kuin yksi välimies: Jeesus kristus. Jotka väittää ihmisen omaavan jotain jumalallista valtaa, valehtelevat. Vai t
    10
    310
  2. Luonto Jumalana?

Olen pyrkinyt välttämään evoluutio/kreationismi keskusteluja, kunnes ensimmäisen kerran haksahdin hakomajassa, n. viikko
    11
    309
  3. Vl-bluffit

Tämän otsikon alle voisimme muistella kaikki vl-bluffit, asiat jotka jokainen tietää olevan vain silmänlumetta. Voisin l
    7
    308
  4. Siunattua adventin aikaa lukijat

***Adventti (lat. adventus Domini, "Herran saapuminen / tuleminen") tarkoittaa joulua edeltävää vajaan neljän viikon jak
    Raamattu
    13
    308
  5. """Uskot väärin"""

Olen huomannut että maailma on täynnä niitä jotka sanovat että uskot väärin, kun uskot niin kuin Raamattu edellyttää. Tä
    17
    307
  6. Palstalle apulaissefuja

Admata antoi usealle hakomajalaiselle sefun oikeudet. Täälläkin saisi olla sama käytäntö, kun bergen poissaollessa hiire
    18
    304
  7. Sirkka-iita

Kysyit pääsenkö galleriaasi, kun itse et pääse. Kyllä, pääsin kuin pääsinkin.
    Raamattu
    5
    303
  8. Taivastenvaltakunnanavain

Tämä ilta olkoon pitkien yhdyssanojen. Pohditaanpa oikein kunnolla, mitä olivat ne avaimet jotka Jeesus jätti opetuslap
    12
    302
  9. Lapsenteolla kuoleman uhmaaminen

Kun tuolla hyssin ketjussa nimim Delilah sanoi minun maininneen asiasta Jumalan kiusaamisena. Niin olen tehnyt ja tuon s
    19
    302
  10. Onneksi SRK oppi mediapelin

Muistan ajan 70-luvun puolivälistä eteenpäin, kun outo takapajuinen lahko pohjanperukoilta nousi yleiseen tietoisuuteen.
    16
    300
  11. Näin rukoilet oikein

Käsien asennolla ei ole väliä, eikä silläkään vaikkei käsiä olisikaan. Sillä rukoilethan salaa kammiossasi. 6:5   Ja ku
    5
    299
  12. LLL uskoi maahisiin..

Kuka nyky vanhoillislestadiolaisista uskoo maahisiin?
    8
    297
  13. Onko katsastajat KesitasJussille sukua?

Jos on, alan äänestämään jaloillani katsastus asioissa
    Uskonnot ja uskomukset
    44
    297
  14. Teuvoko reissussa?

Ei siltä näytä.
    Kristinusko
    6
    296
  15. Puheen viisaudella tehdään täällä risti mitättömäksi

1.Korinttolaiskirje: 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viis
    Raamattu
    9
    295
  16. Raamattu = "kosonen"

Kertokaapas tästä mystisestä kososesta, joka sai antaa nimensä eräälle yleisimmin "esiintyvälle" "väärälle hengelle". T
    6
    291
  17. Tätä eivät vl-sukulaiseni ymmärtäneet

***Kun viet uhriltasi vain osan, hän on vankisi. Mutta kun viet uhriltasi kaiken, hän on jälleen vapaa*** (kiinalaista,
    4
    286
  18. Poistin itse viestini

Koska yritän olla kiltti, nyt Joulun ajan :)
    3
    285
  19. Vl-rakkausvammaiset

Iloksenne ilmoitan, etten ole kuollut enkä kuopattu, enkä ole edes bannissa ollut. Korrektiin tyyliini otan erään keske
    2
    283
  20. Porvoon piispa, paavia moikkaamassa.

Näin tekee osuuskauppaväki. Olen todella iloinen etten osallistu piispan syntiin olemalla kirkon jäsen. Miten on vl:t,m
    6
    282