jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
- 5292
Lapsenteolla kuoleman uhmaaminen
Kun tuolla hyssin ketjussa nimim Delilah sanoi minun maininneen asiasta Jumalan kiusaamisena. Niin olen tehnyt ja tuon s19290Palstalle apulaissefuja
Admata antoi usealle hakomajalaiselle sefun oikeudet. Täälläkin saisi olla sama käytäntö, kun bergen poissaollessa hiire18290Vl turvaa ihmiseen
Jeremia 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän6289Näin rukoilet oikein
Käsien asennolla ei ole väliä, eikä silläkään vaikkei käsiä olisikaan. Sillä rukoilethan salaa kammiossasi. 6:5 Ja ku5288Luonto Jumalana?
Olen pyrkinyt välttämään evoluutio/kreationismi keskusteluja, kunnes ensimmäisen kerran haksahdin hakomajassa, n. viikko11288- 6287
- 8286
Taivastenvaltakunnanavain
Tämä ilta olkoon pitkien yhdyssanojen. Pohditaanpa oikein kunnolla, mitä olivat ne avaimet jotka Jeesus jätti opetuslap12285Siunattua adventin aikaa lukijat
***Adventti (lat. adventus Domini, "Herran saapuminen / tuleminen") tarkoittaa joulua edeltävää vajaan neljän viikon jak13282Onneksi SRK oppi mediapelin
Muistan ajan 70-luvun puolivälistä eteenpäin, kun outo takapajuinen lahko pohjanperukoilta nousi yleiseen tietoisuuteen.16282Vl-bluffit
Tämän otsikon alle voisimme muistella kaikki vl-bluffit, asiat jotka jokainen tietää olevan vain silmänlumetta. Voisin l7276- 3275
Tätä eivät vl-sukulaiseni ymmärtäneet
***Kun viet uhriltasi vain osan, hän on vankisi. Mutta kun viet uhriltasi kaiken, hän on jälleen vapaa*** (kiinalaista,4275Lahko iloitsee Kauhajoen tragediasta
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pieni amerikkalaislahko iloitsee Kauhajoen koulusurmista/11352396708834274Puheen viisaudella tehdään täällä risti mitättömäksi
1.Korinttolaiskirje: 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viis9270Porvoon piispa, paavia moikkaamassa.
Näin tekee osuuskauppaväki. Olen todella iloinen etten osallistu piispan syntiin olemalla kirkon jäsen. Miten on vl:t,m6270Raamattu = "kosonen"
Kertokaapas tästä mystisestä kososesta, joka sai antaa nimensä eräälle yleisimmin "esiintyvälle" "väärälle hengelle". T6266Täysin fiasko palstauudistus
Saapa nähdä tottuuko tähän, vai pitäisikö lopettaa tällä palstalla vierailu..15266Kättenpäällepanemisella saatu profetian armolahja
"1.Tim. 4:14 Älä laiminlyö armolahjaa, joka sinussa on ja joka sinulle annettiin profetian kautta, vanhinten pannessa5264