jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Lahkokin, ennen kuin sunilahko
Ei normaalit lahkotkaan ole lainkaan pahoja verrattuna sunilaisuuteen, jota kait ei enää ole kuin yksin Teuvon hallussa.26486Vl-papin synninpäästö seurakunnalle
Kun vl-pappi saarnaa kirkossa "ei lestadiolaisiile" ja julistaa synninpäästön Jumalanpalveluskaavan mukaisesti, niin mik28485Ehkäistä saa.
Nyt minä sen hokasin. Ollihan oli aikanaan armeijapappi, minunkin aikanani Hiukkavaarassa. Kun menin armeijaan, joku ka4483Onko paavi vl???
Voittonen vetäisi paavi-kortin jälleen esiin vl-opillisten asioiden auktoriteettina ja näyttää tulevan jo joka toinen al13477TEUVO
Nyt sinun läheiseesi liittyvälle tarinalle on tilausta vl-palstalla. Toivon että minuun liittyvät henkilökohtaiset kauna44476Rippi sallii rikoksen
Tein koko Raamatun kattavan haun sanalla "Rippi". Onko kenellekään yllätys, että vl-opissa on Raamattuun kuulumaton usko26475Vl ja politiikka
***weha! miksi erotettiin Kirjoittanut: herätysliikkeestä 14.3.2009 klo 07.59 jos ei suostunut tekemään v10469Paavi on antikristus
Luther sanoi paavin olevan perkele. Miten siis olli voi vedota paavin mielipiteeseen?14464Rakastakaa lähimmäisiänne
Gal. 5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." 5:1511462Kaiken pahan alkujuuri: Raha
Valistetaanpa ulkopuolisia (Melperi mukaanlukien) Ja nuoria jotka ihmettelevät mistä oikein on kysymys. H. Saarilaisten35461JEESUS hoitomiehenä
Lukekaa ja verratkaa Jeesuksen käytäntöä vl-hoitomiehen käytäntöön. http://hakomaja.net/keskustelu?func=view&catid=27&i14455V-lestadiolainen peilipoika Tyrnävällä
Löydätte asiasta lisää tietoa googlettamalla. Se mietityttää miksi v-lestadiolaisuus ei poistanut hänestä paholaisen v3455Jeesuksen "lihaan tulo" käsitetty vakavasti väärin
Ei henkienkoettelu-ohjeessa mainittu Jeesuksen "lihaan tulo" tarkoita sitä että Jeesus olisi tullut jonkun yltiöuskovais45454Yrittäkääpä eläytyä
Pinnistelkää myötätuntokykyjänne ja yrittäkää asettua pienen lapsen osaan, joka oli maailamnlopulla peloteltu valmiiksi10453Poliisille kiitos
Vainoni jatkui vielä pitkään, hoitokokousten jälkeen. Minut yritettiin lavastaa syylliseksi varkausrikokseen. Olin syytt5452Onko "Weha-vl-doktriini" rehellinen?
****En tiedä Kirjoittanut: weha 19.4.2009 klo 08.17 togolaisten ja venäläisten televisio ohjelmien laadus15451Luin Päivämiestä
Ja sieltä eväsreppu,nimisen kolumnin Matti Vainikaisen kirjoittamana. "Anteeksiantoa ei koskaan evätä, sitä pyytävältä"4450Jeesus tulee portin läpi luoksemme!
Ilm 3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä44449Eksytyksen hengen tunnistaminen
Eksyksen henki ei koskaan, korostan:EI KOSKAAN tunnusta Jeesusta lihaantulleeksi Messiaaksi, joka kuoli syntiemme takia13448Metaskeema-ilmiö laajenee
Eikä se ole paha-asia. Sillä entinen vl-rikkavilja on kitkettävä juurineen, ennenkuin uusi pääsee syntymään sijallensa.10446