Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Lahkokin, ennen kuin sunilahko

Ei normaalit lahkotkaan ole lainkaan pahoja verrattuna sunilaisuuteen, jota kait ei enää ole kuin yksin Teuvon hallussa.
    Raamattu
    26
    486
  2. Vl-papin synninpäästö seurakunnalle

Kun vl-pappi saarnaa kirkossa "ei lestadiolaisiile" ja julistaa synninpäästön Jumalanpalveluskaavan mukaisesti, niin mik
    28
    485
  3. Ehkäistä saa.

Nyt minä sen hokasin. Ollihan oli aikanaan armeijapappi, minunkin aikanani Hiukkavaarassa. Kun menin armeijaan, joku ka
    4
    483
  4. Onko paavi vl???

Voittonen vetäisi paavi-kortin jälleen esiin vl-opillisten asioiden auktoriteettina ja näyttää tulevan jo joka toinen al
    13
    477
  5. TEUVO

Nyt sinun läheiseesi liittyvälle tarinalle on tilausta vl-palstalla. Toivon että minuun liittyvät henkilökohtaiset kauna
    Raamattu
    44
    476
  6. Rippi sallii rikoksen

Tein koko Raamatun kattavan haun sanalla "Rippi". Onko kenellekään yllätys, että vl-opissa on Raamattuun kuulumaton usko
    Lestadiolaisuus
    26
    475
  7. Vl ja politiikka

***weha! miksi erotettiin Kirjoittanut: herätysliikkeestä 14.3.2009 klo 07.59 jos ei suostunut tekemään v
    10
    469
  8. Paavi on antikristus

Luther sanoi paavin olevan perkele. Miten siis olli voi vedota paavin mielipiteeseen?
    14
    464
  9. Rakastakaa lähimmäisiänne

Gal. 5:14   Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." 5:15   
    Raamattu
    11
    462
  10. Kaiken pahan alkujuuri: Raha

Valistetaanpa ulkopuolisia (Melperi mukaanlukien) Ja nuoria jotka ihmettelevät mistä oikein on kysymys. H. Saarilaisten
    35
    461
  11. JEESUS hoitomiehenä

Lukekaa ja verratkaa Jeesuksen käytäntöä vl-hoitomiehen käytäntöön. http://hakomaja.net/keskustelu?func=view&catid=27&i
    14
    455
  12. V-lestadiolainen peilipoika Tyrnävällä

Löydätte asiasta lisää tietoa googlettamalla. Se mietityttää miksi v-lestadiolaisuus ei poistanut hänestä paholaisen v
    3
    455
  13. Jeesuksen "lihaan tulo" käsitetty vakavasti väärin

Ei henkienkoettelu-ohjeessa mainittu Jeesuksen "lihaan tulo" tarkoita sitä että Jeesus olisi tullut jonkun yltiöuskovais
    Raamattu
    45
    454
  14. Yrittäkääpä eläytyä

Pinnistelkää myötätuntokykyjänne ja yrittäkää asettua pienen lapsen osaan, joka oli maailamnlopulla peloteltu valmiiksi
    10
    453
  15. Poliisille kiitos

Vainoni jatkui vielä pitkään, hoitokokousten jälkeen. Minut yritettiin lavastaa syylliseksi varkausrikokseen. Olin syytt
    5
    452
  16. Onko "Weha-vl-doktriini" rehellinen?

****En tiedä Kirjoittanut: weha 19.4.2009 klo 08.17 togolaisten ja venäläisten televisio ohjelmien laadus
    15
    451
  17. Luin Päivämiestä

Ja sieltä eväsreppu,nimisen kolumnin Matti Vainikaisen kirjoittamana. "Anteeksiantoa ei koskaan evätä, sitä pyytävältä"
    4
    450
  18. Jeesus tulee portin läpi luoksemme!

Ilm 3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä
    Raamattu
    44
    449
  19. Eksytyksen hengen tunnistaminen

Eksyksen henki ei koskaan, korostan:EI KOSKAAN tunnusta Jeesusta lihaantulleeksi Messiaaksi, joka kuoli syntiemme takia
    Raamattu
    13
    448
  20. Metaskeema-ilmiö laajenee

Eikä se ole paha-asia. Sillä entinen vl-rikkavilja on kitkettävä juurineen, ennenkuin uusi pääsee syntymään sijallensa.
    10
    446