Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. En kyllä rupeisi kasvissyöjäksi mistään hinnasta :) Tietyssä määrin olisi kyllä hyvä että naisen ruokavalio olisi samankaltainen kuin itsellä on, koska esim. yhdessä kokkaaminen tulee halvemmaksi jos molemmat syö samaa. Lisäksi on aika epäkäytännöllistä kokata kaksi erilaista ruokaa joka aterialle.
    Et ite ainakin kierrän kasvissyöjät kauempaa koska tästä ruoka-asiasta tulee vaan erimielisyyttä jne.
  2. Kakkonen tietenkin :)