rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,
vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma162Kuinka alas tässä kirjoutuksellisessa kujanjuoksussa voidaan mennä?
Alasajetaan omilla niceilään esiintyvät kirjoittelijat. No tietty sen kujanjuoksun olen läpikäynyt tälläkin palstalla. K6061Vanhuuden höperyys
Mittataan juuri täällä. Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neuro1761Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.
Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki461Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun
kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa461Koiramaisia ajatuksia kevään kynnyksellä
yleisönosastot pursuavat niitä jätöksiä joita valveutumattomat koiranomistajat jättävät jälkeensä. Mielestäni on edesvas260Hyökyaalto alasajaa palstaa.
Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää? Vain puoluepoliittinen keskustelu. Muistan sen ajan,kuinka Kahvipi6960Olisiko se ihan mukavaa,jos minä
alkaisin palsta häiriköksi? Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin? Se riittää,että vastailen teidän aloit1059Ylös elävän mieli!
Se aika,jonka meille luoja suo,käytetään se positiiviseenajatteluun! Käytetään se mieluummin tukea antaen,ei sitä pois v2659Yksinäisyys tappava tauti !
Kuinka moni meistä vanhuksista sairastaa tietämättään tätä tautia? Lukeuduin joskus joukkioon omaishoitajana. Omaishoita6859Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!
Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama5759Se pieni häivähdys,että mieheni
ei tunnistanut minua,kun hain häntä kasvimaalta,oli järkytys. Senjälkeen,kun kerroin,että kakkukahvit ovat nyt paikallaa257Uusi lehti uudet kujeet!
Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm355Viivähdys palstalla ei luonut kuvaa yhteenkuuluvuudesta.
Skillan on luonut ja suonut sopua palstalle. Hänen nojatuoliinsa on helppoa istahtaa ja kertoa päivän kohokohdat, ja luk7854Nettikirjoittelun alasajo?
Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta1154- 452
Pitääko aloitus aina kuitata?
Olis mukaavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edell751Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen
pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään. Jollekin on1251Turha tehdä sitä tänään,jonka voi jättää huomennakin tekemättä!
Onko sinulla päiviä,jolloin vain nautit elämästä ilman painolastia ympärilläsi hyppelevistä pölyhiukkasista ja sängynall2351Kilpailukyky palsta parenmuudesta.
Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o751