rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Ihmisen osuus luonnon kierokulussa
Täällä maalla sitä tuntee olevansa osa tätä luonnon kiertokulkua. Tintti veijarilta olivat siemenet loppuneet rantasauna6108Mikä sinun eläämääsi vie eteenpäin?
Tärkeitä minulle kännykkä,facepook ja tietenkin teidän ihanat kommentit täällä keskustelupalstalla. Voi kuinka uskomaton13107Olemmeko luomassa uutta erooppaa,vai uppoavassa laivassa?
Kuka uskoo,hän näkee tämän laivan haaksirikon.Että suomelle ei riitänyt riisto,sotakorvaukset nyt me hyväuskoiset maksa15105Avataan ketju,kun ei ole muuta tekemistä,
niinkuin allaotsikoissa, voi hyvin nähdä Voihan tätä kilpalaulantaa jatkaa teemalla kuka ei kuulu joukkoon ja sitten s0104Eihän se näin voi mennä,
että tolle päällejääneelle levylle ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,12104Suurajojen historiaa
Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä. En muista koko suurajoist4104Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,
kun vanhoja juttuja kaivelemme esille? Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia. Jollain kirjo13103Pitääkö elää nykyisyyttä,vai menneisyyttä?
Olemme saavuttaneet elämässämme etaapin,jolloin meidät katekorioidaan vanhuksiksi! No mitä se vanhuus sana oikein tarkoi47103Se ensi suudelma,
Luin Regina ja luulin että se ensimmäinen vie jalat alta.no ei vienyt. Seiskan ratikka hyppäsi ja hän rakkautei teinira5103Häirikömme palstalla,
hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla. Olen saanut osan14102Keväiset tervehdykset aman rantamaisemista!
Kirjoitin pitkän aloituksen ja aivan turhaan bittiavaruuteen häippäs. Kaiketi toi viirus iski siihenkin? Voin kalastaa j7101Tuliko teille tämä ilmastonmuutos yllätyksenä?
Siitähän on paasattu jo vuosiensaatossa vaikka kuinka paljon. Minä kalaahne uitin verkkoni jäänalle ja nyt niiden koku j2496Kesä kauneimmillaan ja keskustelijat yrmeimmillään,
mikä teillä oikein on? Enää en uskalla kertoa amaa koskevista elämänkiemuroista,koska toi uusi sukupolvi ei ymmärrä pilk595Turha tehdä sitä tänään,jonka voi jättää huomennakin tekemättä!
Onko sinulla päiviä,jolloin vain nautit elämästä ilman painolastia ympärilläsi hyppelevistä pölyhiukkasista ja sängynall2395Tili lähes miinuksella,
ja joku kehuu,että lähtiskö sinne vai tänne rahoineen Voisinhan minäkin lähteä omishoitaja kiitämään,vaikka hevonkuuseen1594Sähköt palasivat vaikka pätkiikin?
Voi meitä myrskynmurjomia. Kaikesta huolimatta Hyvää Tapania! Onneksi oli noita pattereita ja sain edes radion toimimaan694Nyt on annettu kuormaa,
ja hartiat eivät riitä,te vainoojat joiden oleellinen kapasiteeti ylittää lujuuslaskelmien toleranssin794Koiramaisia ajatuksia kevään kynnyksellä
yleisönosastot pursuavat niitä jätöksiä joita valveutumattomat koiranomistajat jättävät jälkeensä. Mielestäni on edesvas290Viivähdys palstalla ei luonut kuvaa yhteenkuuluvuudesta.
Skillan on luonut ja suonut sopua palstalle. Hänen nojatuoliinsa on helppoa istahtaa ja kertoa päivän kohokohdat, ja luk7890Se pieni häivähdys,että mieheni
ei tunnistanut minua,kun hain häntä kasvimaalta,oli järkytys. Senjälkeen,kun kerroin,että kakkukahvit ovat nyt paikallaa288