Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kilpailukyky palsta parenmuudesta.

Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o
    80 plus
    7
    79
  2. Kun suru jää asumaan sydämmeen

Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav
    70 plus
    3
    78
  3. Olemmeko luomassa uutta erooppaa,vai uppoavassa laivassa?

Kuka uskoo,hän näkee tämän laivan haaksirikon.Että suomelle ei riitänyt riisto,sotakorvaukset nyt me hyväuskoiset maksa
    70 plus
    15
    76
  4. Suurajojen historiaa

Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä. En muista koko suurajoist
    70 plus
    4
    76
  5. Aamulla rakkani näin,

nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma
    70 plus
    9
    75
  6. Kuinka tätä uusittua järjestelmää taas käytetään??

Mistä löydän entiset kirjoitelmani,neuvoisitteko?Omille sivuilleni pääsin,mutta en entisiin teksteihin,siishyvät neuvot
    70 plus
    2
    75
  7. Nyt on annettu kuormaa,

ja hartiat eivät riitä,te vainoojat joiden oleellinen kapasiteeti ylittää lujuuslaskelmien toleranssin
    70 plus
    7
    75
  8. Sähköt palasivat vaikka pätkiikin?

Voi meitä myrskynmurjomia. Kaikesta huolimatta Hyvää Tapania! Onneksi oli noita pattereita ja sain edes radion toimimaan
    70 plus
    6
    74
  9. Kesä kauneimmillaan ja keskustelijat yrmeimmillään,

mikä teillä oikein on? Enää en uskalla kertoa amaa koskevista elämänkiemuroista,koska toi uusi sukupolvi ei ymmärrä pilk
    70 plus
    5
    73
  10. Tuliko teille tämä ilmastonmuutos yllätyksenä?

Siitähän on paasattu jo vuosiensaatossa vaikka kuinka paljon. Minä kalaahne uitin verkkoni jäänalle ja nyt niiden koku j
    70 plus
    24
    73
  11. Yksinäisyys tappava tauti !

Kuinka moni meistä vanhuksista sairastaa tietämättään tätä tautia? Lukeuduin joskus joukkioon omaishoitajana. Omaishoita
    Ikäryhmät
    68
    71
  12. Koiramaisia ajatuksia kevään kynnyksellä

yleisönosastot pursuavat niitä jätöksiä joita valveutumattomat koiranomistajat jättävät jälkeensä. Mielestäni on edesvas
    70 plus
    2
    69
  13. Tili lähes miinuksella,

ja joku kehuu,että lähtiskö sinne vai tänne rahoineen Voisinhan minäkin lähteä omishoitaja kiitämään,vaikka hevonkuuseen
    70 plus
    15
    68
  14. Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!

Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama
    80 plus
    57
    68
  15. Hyökyaalto alasajaa palstaa.

Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää? Vain puoluepoliittinen keskustelu. Muistan sen ajan,kuinka Kahvipi
    70 plus
    69
    67
  16. Viivähdys palstalla ei luonut kuvaa yhteenkuuluvuudesta.

Skillan on luonut ja suonut sopua palstalle. Hänen nojatuoliinsa on helppoa istahtaa ja kertoa päivän kohokohdat, ja luk
    80 plus
    78
    65
  17. Olisiko se ihan mukavaa,jos minä

alkaisin palsta häiriköksi? Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin? Se riittää,että vastailen teidän aloit
    70 plus
    10
    64
  18. Se pieni häivähdys,että mieheni

ei tunnistanut minua,kun hain häntä kasvimaalta,oli järkytys. Senjälkeen,kun kerroin,että kakkukahvit ovat nyt paikallaa
    70 plus
    2
    63
  19. Turha tehdä sitä tänään,jonka voi jättää huomennakin tekemättä!

Onko sinulla päiviä,jolloin vain nautit elämästä ilman painolastia ympärilläsi hyppelevistä pölyhiukkasista ja sängynall
    70 plus
    23
    63
  20. Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen

pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään. Jollekin on
    70 plus
    12
    57