rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kilpailukyky palsta parenmuudesta.
Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o779Kun suru jää asumaan sydämmeen
Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav378Olemmeko luomassa uutta erooppaa,vai uppoavassa laivassa?
Kuka uskoo,hän näkee tämän laivan haaksirikon.Että suomelle ei riitänyt riisto,sotakorvaukset nyt me hyväuskoiset maksa1576Suurajojen historiaa
Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä. En muista koko suurajoist476Aamulla rakkani näin,
nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma975Kuinka tätä uusittua järjestelmää taas käytetään??
Mistä löydän entiset kirjoitelmani,neuvoisitteko?Omille sivuilleni pääsin,mutta en entisiin teksteihin,siishyvät neuvot275Nyt on annettu kuormaa,
ja hartiat eivät riitä,te vainoojat joiden oleellinen kapasiteeti ylittää lujuuslaskelmien toleranssin775Sähköt palasivat vaikka pätkiikin?
Voi meitä myrskynmurjomia. Kaikesta huolimatta Hyvää Tapania! Onneksi oli noita pattereita ja sain edes radion toimimaan674Kesä kauneimmillaan ja keskustelijat yrmeimmillään,
mikä teillä oikein on? Enää en uskalla kertoa amaa koskevista elämänkiemuroista,koska toi uusi sukupolvi ei ymmärrä pilk573Tuliko teille tämä ilmastonmuutos yllätyksenä?
Siitähän on paasattu jo vuosiensaatossa vaikka kuinka paljon. Minä kalaahne uitin verkkoni jäänalle ja nyt niiden koku j2473Yksinäisyys tappava tauti !
Kuinka moni meistä vanhuksista sairastaa tietämättään tätä tautia? Lukeuduin joskus joukkioon omaishoitajana. Omaishoita6871Koiramaisia ajatuksia kevään kynnyksellä
yleisönosastot pursuavat niitä jätöksiä joita valveutumattomat koiranomistajat jättävät jälkeensä. Mielestäni on edesvas269Tili lähes miinuksella,
ja joku kehuu,että lähtiskö sinne vai tänne rahoineen Voisinhan minäkin lähteä omishoitaja kiitämään,vaikka hevonkuuseen1568Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!
Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama5768Hyökyaalto alasajaa palstaa.
Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää? Vain puoluepoliittinen keskustelu. Muistan sen ajan,kuinka Kahvipi6967Viivähdys palstalla ei luonut kuvaa yhteenkuuluvuudesta.
Skillan on luonut ja suonut sopua palstalle. Hänen nojatuoliinsa on helppoa istahtaa ja kertoa päivän kohokohdat, ja luk7865Olisiko se ihan mukavaa,jos minä
alkaisin palsta häiriköksi? Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin? Se riittää,että vastailen teidän aloit1064Se pieni häivähdys,että mieheni
ei tunnistanut minua,kun hain häntä kasvimaalta,oli järkytys. Senjälkeen,kun kerroin,että kakkukahvit ovat nyt paikallaa263Turha tehdä sitä tänään,jonka voi jättää huomennakin tekemättä!
Onko sinulla päiviä,jolloin vain nautit elämästä ilman painolastia ympärilläsi hyppelevistä pölyhiukkasista ja sängynall2363Täytyy sanoa,kuin lyhytaikainen kepulainen
pääministeri,en ole tilannut,en ole saanut minulle osoitettua tietoa,joka ei olisi ...miten se nyt menikään. Jollekin on1257