Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Aman pienet onnenpipanat!

Näin epävakaisena keväänä,jolloin säätkin ovat kaiketi jo ohjelmoitu soteaikaan ja luin noita omia kannanottojani ja ta
    Ikäryhmät
    28
    390
  2. Kun kaikki kaatuu päälle,

miehen etenevä muistisairaus.Oljenkortta nyt tarvitsen,en sitä että meillä on kattava terveydenhuolto,niin ei kuitenkaan
    Ikäryhmät
    65
    388
  3. Aika entinen ei koskaan palaa,

Ei me voida vaatia menneisyyttä.Minä ainakin elän tulevaisuutta.. Ne keskustelupalsta ylilyönnit päätyivät siihen,että S
    70 plus
    33
    383
  4. Mitä Sinä haluaisit sen Joulupukin vievän niitä

todella tarvitseville omasta lahjapinostasi? No se lahjojen yltäkylläisyys ei ole vielä tätä päivää,mutta se krääsä jota
    Ikäryhmät
    34
    381
  5. Minkätähden piilotamme oman minämme?

Aikoinaan tavallaan pelasimme avoimin kortein.Kirjoittelijat tunnistivat toisensa,siis nyt toi ama taas ruikuttaa omaish
    70 plus
    35
    378
  6. Kirjoittakaa hyvät omathoitajat

avatkaa niitä lukkoja. Minä pysyin järjissäni,vain kirjoittamalla.Olin niin yksin täällä korvessa lapset 250km päässä.
    Terveyden hoito
    18
    377
  7. Sähkökatkot,ainainen riesa

Tykkylumi ja myrskyt!Sähkölaitoksien päivitys kasvihuone-ilmiöön,ilmastonmuutokseen laahaa todella pahasti jäljessä.hinn
    70 plus
    42
    370
  8. Ikärasismi velloo nyt palstalla.

Ensinnäkin on väärin asettaa ihmisiä looseihin iän perusteella. Että kuuskymppinen puskahuutelija olisi oikeutettu huute
    70 plus
    20
    363
  9. Riite kohta peittää lahdensuut!

Hillei Tokazier kertoo,sen mitä minäkin yritän kertoa teille? Kuinka uskomantonta on nähdä järven peittyvän jääkatteesee
    70 plus
    21
    335
  10. Surun käsittely!

Me yleensä käsittelemme tunteita,siis iloisia tapahtumia palstalla,mutta surua harvemmin! Me tavallaan sysäämme se surun
    80 plus
    14
    323
  11. Kiitos sinulle ristiina

toit ne kaikki todellset omaishoitajan kohtaamat karikot ihanassa Seuran elilletullossasi.Olet todella aito ihminen,vaik
    Omaishoitajat
    14
    321
  12. Kuka tätä palstaa oikein hallitsee?

Uusia herjaajia nousee,kuin sieniä sateella.Kauniit keväiset päivät ovat kuin tyhjää näiden sisäsiittoistenviestien muka
    70 plus
    5
    317
  13. Pätemisentarve saitilla,

näkyy kyllä selvästi saitilla. Se oma elämä jää täysin elämättä,jos tietokone ajatusmaailma hallisee täysin elämää. Elä
    Ikäryhmät
    70
    311
  14. Toteamus palstantilasta!

Todella jokainen olemme huomioineet,että kevät onkin ollut yhtä,kuin kesä! Minulla syreenikin levittää vienoja viimeisi
    70 plus
    17
    303
  15. Elämä omaishoitajuuden jälkeen?

Olet leski,olet vapaa kahleista ja nyt pitäis koota elämänrippeet ja aloittaa niinsanottu leskenelämä?Minulle Kela lähet
    Omaishoitajat
    4
    300
  16. Kodin merkitys elämän kujanjuoksussa?

Paluu lapsuuteen,tuo muistoja lapsuuskodista,näin se vain menee.Sen lapsuuden muistan,vaikka en porakonettani,minne sen
    70 plus
    36
    295
  17. Minä en uhraudu,

olemalla pelkkä omaishoitaja,vailla omaa ajattelukykyä,vailla omaa elämää. Mieheni sairaus edennyt vaiheeseen,ettei muis
    Omaishoitajat
    16
    293
  18. Puutiasaivokuume/ Alzheimer

Voisiko todella olla yhteyttä keskenään? Suomessa ei todella osattu hoitaa punkin pistoa aikoinaan ja nyt lääketieteelli
    70 plus
    16
    271
  19. Yksitoikkoisuus vallannut palstan,

eikö enää uskalleta avautua,kun uudet lakaisuluudat ovat puhuripäällä. Minä en tiedä enää,mikä olisi aihe,joka luudanlak
    70 plus
    40
    269
  20. Onko Afghanistaninkriisi Suomea koskettava asia?

MOT sitä käsitteli ja tuli kyllä mieleeni,että tulisivatko afghaanisotilaat meitä puolustamaan hädänhetkellä,tuskin?
    70 plus
    17
    268