rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Päivä jolloin internet saapui elämääsi?
Minullekin tänne korpimaisemaan,lähes tiettömäntien taakse. Olihan se elämys,sain yhteyden ulkopuoliseen maailmaan,olin28473Ilmastonmuutos,kuinka koet,kuinka torjut?
Ostatko sen elintarvikkeen jolla lyhyin hiilijanjälki ruokalautasellesi Ajattelin avata tonnikalapurkin? Missähän sekin45431Kun kaikki kaatuu päälle,
miehen etenevä muistisairaus.Oljenkortta nyt tarvitsen,en sitä että meillä on kattava terveydenhuolto,niin ei kuitenkaan65425Aman pienet onnenpipanat!
Näin epävakaisena keväänä,jolloin säätkin ovat kaiketi jo ohjelmoitu soteaikaan ja luin noita omia kannanottojani ja ta28421Elämä omaishoitajuuden jälkeen?
Olet leski,olet vapaa kahleista ja nyt pitäis koota elämänrippeet ja aloittaa niinsanottu leskenelämä?Minulle Kela lähet4419Minkätähden piilotamme oman minämme?
Aikoinaan tavallaan pelasimme avoimin kortein.Kirjoittelijat tunnistivat toisensa,siis nyt toi ama taas ruikuttaa omaish35413Aika entinen ei koskaan palaa,
Ei me voida vaatia menneisyyttä.Minä ainakin elän tulevaisuutta.. Ne keskustelupalsta ylilyönnit päätyivät siihen,että S33411Mitä Sinä haluaisit sen Joulupukin vievän niitä
todella tarvitseville omasta lahjapinostasi? No se lahjojen yltäkylläisyys ei ole vielä tätä päivää,mutta se krääsä jota34407Kodin merkitys elämän kujanjuoksussa?
Paluu lapsuuteen,tuo muistoja lapsuuskodista,näin se vain menee.Sen lapsuuden muistan,vaikka en porakonettani,minne sen36397Sähkökatkot,ainainen riesa
Tykkylumi ja myrskyt!Sähkölaitoksien päivitys kasvihuone-ilmiöön,ilmastonmuutokseen laahaa todella pahasti jäljessä.hinn42396Ikärasismi velloo nyt palstalla.
Ensinnäkin on väärin asettaa ihmisiä looseihin iän perusteella. Että kuuskymppinen puskahuutelija olisi oikeutettu huute20394Kuka tätä palstaa oikein hallitsee?
Uusia herjaajia nousee,kuin sieniä sateella.Kauniit keväiset päivät ovat kuin tyhjää näiden sisäsiittoistenviestien muka5373Minä en uhraudu,
olemalla pelkkä omaishoitaja,vailla omaa ajattelukykyä,vailla omaa elämää. Mieheni sairaus edennyt vaiheeseen,ettei muis16373Riite kohta peittää lahdensuut!
Hillei Tokazier kertoo,sen mitä minäkin yritän kertoa teille? Kuinka uskomantonta on nähdä järven peittyvän jääkatteesee21372Surun käsittely!
Me yleensä käsittelemme tunteita,siis iloisia tapahtumia palstalla,mutta surua harvemmin! Me tavallaan sysäämme se surun14366Omaishoitajuuteni sai onnellisen lopun,
sain miehelleni kunnallisen kodinomaisen hoitopaikan. Huoneen kalustin viikonloppuna ja tänään hän siirtyy vuodeosastolt16361Hyvät ihmiset kuka meiltä puuttuu?
No tietty ruune! Hänen mielipiteensä kantoivat,hänen aloituksensa kantoivat! Palsta kuivunut lähes kokoon? Anteeksi mork47359Leskenlehti kukki aman pientareilla!
Eikä yhtään leskeä tuonut pihapiiriin! Kasveilla on aivan järkeenkäyviä suomalaisia nimityksiä. Se aika,jolloin piti kas9356Se pitkän tien viimeinen paalupaikka
On ollut Alzheimer sairauden toteaminen,on ollut omaishoitajuuden tuomat haasteet,lähes ilmaista työtä ja nyt vain se la9350Pätemisentarve saitilla,
näkyy kyllä selvästi saitilla. Se oma elämä jää täysin elämättä,jos tietokone ajatusmaailma hallisee täysin elämää. Elä70348