rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Aman pienet onnenpipanat!
Näin epävakaisena keväänä,jolloin säätkin ovat kaiketi jo ohjelmoitu soteaikaan ja luin noita omia kannanottojani ja ta28390Kun kaikki kaatuu päälle,
miehen etenevä muistisairaus.Oljenkortta nyt tarvitsen,en sitä että meillä on kattava terveydenhuolto,niin ei kuitenkaan65388Aika entinen ei koskaan palaa,
Ei me voida vaatia menneisyyttä.Minä ainakin elän tulevaisuutta.. Ne keskustelupalsta ylilyönnit päätyivät siihen,että S33383Mitä Sinä haluaisit sen Joulupukin vievän niitä
todella tarvitseville omasta lahjapinostasi? No se lahjojen yltäkylläisyys ei ole vielä tätä päivää,mutta se krääsä jota34381Minkätähden piilotamme oman minämme?
Aikoinaan tavallaan pelasimme avoimin kortein.Kirjoittelijat tunnistivat toisensa,siis nyt toi ama taas ruikuttaa omaish35378Kirjoittakaa hyvät omathoitajat
avatkaa niitä lukkoja. Minä pysyin järjissäni,vain kirjoittamalla.Olin niin yksin täällä korvessa lapset 250km päässä.18377Sähkökatkot,ainainen riesa
Tykkylumi ja myrskyt!Sähkölaitoksien päivitys kasvihuone-ilmiöön,ilmastonmuutokseen laahaa todella pahasti jäljessä.hinn42370Ikärasismi velloo nyt palstalla.
Ensinnäkin on väärin asettaa ihmisiä looseihin iän perusteella. Että kuuskymppinen puskahuutelija olisi oikeutettu huute20363Riite kohta peittää lahdensuut!
Hillei Tokazier kertoo,sen mitä minäkin yritän kertoa teille? Kuinka uskomantonta on nähdä järven peittyvän jääkatteesee21335Surun käsittely!
Me yleensä käsittelemme tunteita,siis iloisia tapahtumia palstalla,mutta surua harvemmin! Me tavallaan sysäämme se surun14323Kiitos sinulle ristiina
toit ne kaikki todellset omaishoitajan kohtaamat karikot ihanassa Seuran elilletullossasi.Olet todella aito ihminen,vaik14321Kuka tätä palstaa oikein hallitsee?
Uusia herjaajia nousee,kuin sieniä sateella.Kauniit keväiset päivät ovat kuin tyhjää näiden sisäsiittoistenviestien muka5317Pätemisentarve saitilla,
näkyy kyllä selvästi saitilla. Se oma elämä jää täysin elämättä,jos tietokone ajatusmaailma hallisee täysin elämää. Elä70311Toteamus palstantilasta!
Todella jokainen olemme huomioineet,että kevät onkin ollut yhtä,kuin kesä! Minulla syreenikin levittää vienoja viimeisi17303Elämä omaishoitajuuden jälkeen?
Olet leski,olet vapaa kahleista ja nyt pitäis koota elämänrippeet ja aloittaa niinsanottu leskenelämä?Minulle Kela lähet4300Kodin merkitys elämän kujanjuoksussa?
Paluu lapsuuteen,tuo muistoja lapsuuskodista,näin se vain menee.Sen lapsuuden muistan,vaikka en porakonettani,minne sen36295Minä en uhraudu,
olemalla pelkkä omaishoitaja,vailla omaa ajattelukykyä,vailla omaa elämää. Mieheni sairaus edennyt vaiheeseen,ettei muis16293Puutiasaivokuume/ Alzheimer
Voisiko todella olla yhteyttä keskenään? Suomessa ei todella osattu hoitaa punkin pistoa aikoinaan ja nyt lääketieteelli16271Yksitoikkoisuus vallannut palstan,
eikö enää uskalleta avautua,kun uudet lakaisuluudat ovat puhuripäällä. Minä en tiedä enää,mikä olisi aihe,joka luudanlak40269Onko Afghanistaninkriisi Suomea koskettava asia?
MOT sitä käsitteli ja tuli kyllä mieleeni,että tulisivatko afghaanisotilaat meitä puolustamaan hädänhetkellä,tuskin?17268