rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Ama täysin pihalla!
Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en11231Uusi lehti uudet kujeet!
Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm3229Oppia olemaan ihmiseksi!
Olla ihminen omilla mielipiteillään,loukaamatta toisten mielipiteitä on psykologiaa ja sen olen unohtanut täysin. Tänne28228Hajulukko vuotaa nyt todella
pahemmankerran palstalla.Eletään tuoksusta huolimatta ja tehdään aloituksia12225Se aman tähdenlento osoittautui
torsoksi.Se uusi kämppä ja mieheni muutto sinne,täydellisenpalvelun majataloon osoittautui niinsanotuksi "vikatikiksi"45220Kuinka Joulu puhuttelee?
Jotenkin vain se lapsuuden Joulu,se Joulu,jolloin uskoin sen Joulupukin ehtivän jokaisen lapsen luokse,jotka olivat kilt41219Sieluni taustapeli
etsivivä-amadeus,jatkumo,kuljimme kappaleen matkaa,olin avoin maaseudunkasvati. Siihen elämänkaareen mahtuivat hyasintin14218Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?
Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia? Minulle tuli hurlumhei päivä tänään? Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla p7214Voi pientä juhlijaa,
aamu alkaa sarastaa.. Ihminen menettää paljon,nukkuessaan kesäyönä.Voi nukkua onnensa ohi,mitähän sekin tarkoittaa? Mi27211- 5211
Joulunaika Jouluntaika!
On se vain niin ihmeellistä,että jotenkin toi Joulu muuttaa ihmistä! En ole hössöttävä jouluihminen,mutta oletettavasti12210Tämän päivän Jouluevankeliumi.
Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren2208Kyllä se Amakin vielä jaksaa mukana kulkea!
Jotenkin tuli mieleeni tuppautua saitille,olisinko harhautunut yksinkulkija,sen olin huomaavinani. Palsta jäänyt mielipi10205Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!
Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes155205Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.
Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.34204Kuinka meitä Joulunsanoma puhuttelee?
Meille on katettu Joulupöytä hehtaarihallien sisätiloihin,kulkuset kilkattaa ja musiikki pauhaa täysillä,kyllä siellä se45203Suojautukaa punkeilta!
Borresioosi on vielä,joskin hoidettavissa,sen jälkiseurauksia tuskin tiedetään,yhteyttä Altzheimeriin? Ystäväni vaimo me8203Jos saisin sen lapsuususkoni takaisin?
Jolloin usko Joulupukkiin,usko siihen,etteivät ne lentokoneet halluneet tappaa,jotka lensivät todella matalalla hakarist14202Olisiko asialliallista,että palstanvahti
alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta. Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta34200Tietyille henkilöille ei kelpaa
toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta. Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pä25199