Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Jos saisin sen lapsuususkoni takaisin?

Jolloin usko Joulupukkiin,usko siihen,etteivät ne lentokoneet halluneet tappaa,jotka lensivät todella matalalla hakarist
    70 plus
    14
    191
  2. Voi pientä juhlijaa,

aamu alkaa sarastaa.. Ihminen menettää paljon,nukkuessaan kesäyönä.Voi nukkua onnensa ohi,mitähän sekin tarkoittaa? Mi
    70 plus
    27
    189
  3. Kuinka meitä Joulunsanoma puhuttelee?

Meille on katettu Joulupöytä hehtaarihallien sisätiloihin,kulkuset kilkattaa ja musiikki pauhaa täysillä,kyllä siellä se
    70 plus
    45
    188
  4. Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?

Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia? Minulle tuli hurlumhei päivä tänään? Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla p
    70 plus
    7
    186
  5. Olisiko asialliallista,että palstanvahti

alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta. Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta
    70 plus
    34
    185
  6. Kuinka monta palovaroitinta löytyy asunnostasi?

Laskin juuri,että kuusi asuinrakennuksestani ja asuntovaunusta yksi. Ensimmäinen kaluste,jonka vein ostamaani kerrostalo
    70 plus
    44
    183
  7. Uusi lehti uudet kujeet!

Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm
    80 plus
    3
    183
  8. Tietyille henkilöille ei kelpaa

toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta. Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pä
    70 plus
    25
    182
  9. Kyllä se Amakin vielä jaksaa mukana kulkea!

Jotenkin tuli mieleeni tuppautua saitille,olisinko harhautunut yksinkulkija,sen olin huomaavinani. Palsta jäänyt mielipi
    70 plus
    10
    179
  10. Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä

Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi
    70 plus
    28
    178
  11. Ei mitään motiivia!

Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat
    80 plus
    37
    176
  12. aman elämä laahaa,

ei siitä Syviksen tanssireissustakaan mitään tullut. Olen jämähtänyt jotenkin siihen uomaan,jonka omaishoitajuus minulle
    70 plus
    33
    175
  13. Helteisen kesän muisteloita!

Paluu lapsuuden kesiin,jolloin oli vain niitä helteisiä kesiä, ei tiedetty auringon vaarallisuudesta! Nyt pitää suojautu
    70 plus
    6
    175
  14. Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!

Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm
    70 plus
    146
    173
  15. Surun käsite!

Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen
    80 plus
    17
    173
  16. Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!

Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes
    80 plus
    155
    172
  17. Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?

Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n
    Koirat
    3
    170
  18. Onko niin henkilökohtainen

menetys,jollei se henkilökohtainen ilmentymäni,siis mielipitteni kanna saitilla? Ei minulle,minä haen haasteita ja kirjo
    70 plus
    27
    169
  19. Veteraanipäivä jäänyt kaiketi huomaamatta?

Kaikkea muuta pastalle kirjoitettu,mutta tärkein,veteraanien,joiden elämä vielä jatkuu vammautuneina,isänmaanpuolustajin
    70 plus
    11
    168
  20. Tyylipisteet,riesa vai kannustinloukku?

Olen todella ihmetellyt tätä nykyistä menoa saitilla. Jollekin hyvälle kannanotolle jaetaan vain miikkoja,jos ja kun kir
    70 plus
    0
    167