rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Jos saisin sen lapsuususkoni takaisin?
Jolloin usko Joulupukkiin,usko siihen,etteivät ne lentokoneet halluneet tappaa,jotka lensivät todella matalalla hakarist14191Voi pientä juhlijaa,
aamu alkaa sarastaa.. Ihminen menettää paljon,nukkuessaan kesäyönä.Voi nukkua onnensa ohi,mitähän sekin tarkoittaa? Mi27189Kuinka meitä Joulunsanoma puhuttelee?
Meille on katettu Joulupöytä hehtaarihallien sisätiloihin,kulkuset kilkattaa ja musiikki pauhaa täysillä,kyllä siellä se45188Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu?
Ihania kokemuksia,jopa halpisostoksia? Minulle tuli hurlumhei päivä tänään? Ne sängyt jotka olivat tänä aamuna tuolla p7186Olisiko asialliallista,että palstanvahti
alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta. Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta34185Kuinka monta palovaroitinta löytyy asunnostasi?
Laskin juuri,että kuusi asuinrakennuksestani ja asuntovaunusta yksi. Ensimmäinen kaluste,jonka vein ostamaani kerrostalo44183Uusi lehti uudet kujeet!
Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm3183Tietyille henkilöille ei kelpaa
toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta. Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pä25182Kyllä se Amakin vielä jaksaa mukana kulkea!
Jotenkin tuli mieleeni tuppautua saitille,olisinko harhautunut yksinkulkija,sen olin huomaavinani. Palsta jäänyt mielipi10179Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä
Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi28178Ei mitään motiivia!
Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat37176aman elämä laahaa,
ei siitä Syviksen tanssireissustakaan mitään tullut. Olen jämähtänyt jotenkin siihen uomaan,jonka omaishoitajuus minulle33175Helteisen kesän muisteloita!
Paluu lapsuuden kesiin,jolloin oli vain niitä helteisiä kesiä, ei tiedetty auringon vaarallisuudesta! Nyt pitää suojautu6175Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!
Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm146173Surun käsite!
Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen17173Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!
Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes155172Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?
Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n3170Onko niin henkilökohtainen
menetys,jollei se henkilökohtainen ilmentymäni,siis mielipitteni kanna saitilla? Ei minulle,minä haen haasteita ja kirjo27169Veteraanipäivä jäänyt kaiketi huomaamatta?
Kaikkea muuta pastalle kirjoitettu,mutta tärkein,veteraanien,joiden elämä vielä jatkuu vammautuneina,isänmaanpuolustajin11168Tyylipisteet,riesa vai kannustinloukku?
Olen todella ihmetellyt tätä nykyistä menoa saitilla. Jollekin hyvälle kannanotolle jaetaan vain miikkoja,jos ja kun kir0167