rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Leskenlehti kukki aman pientareilla!
Eikä yhtään leskeä tuonut pihapiiriin! Kasveilla on aivan järkeenkäyviä suomalaisia nimityksiä. Se aika,jolloin piti kas9157Tyylipisteet,riesa vai kannustinloukku?
Olen todella ihmetellyt tätä nykyistä menoa saitilla. Jollekin hyvälle kannanotolle jaetaan vain miikkoja,jos ja kun kir0156aman elämä laahaa,
ei siitä Syviksen tanssireissustakaan mitään tullut. Olen jämähtänyt jotenkin siihen uomaan,jonka omaishoitajuus minulle33155Kyllä se Amakin vielä jaksaa mukana kulkea!
Jotenkin tuli mieleeni tuppautua saitille,olisinko harhautunut yksinkulkija,sen olin huomaavinani. Palsta jäänyt mielipi10154Löyssässä hirressä,
se on omaishoitajan eteenpäin meno. Minäpä likka en vielä alistu,vaan,verrkkoja koen ja uskon päivään nousevaan16153Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään,
onhan se niinkin,mutta jollei muista muuta kuin niitä vanhoja hyviä aikoja niin mistä vois saada nuoruusseerumin joka te35151Ovatko ruune ja sinirkku
pesänrakentamis puuhissa? Jotenkin haiskahaa romantiikalta. Häippäsyyden yläraja nyt ylitetty17151Ruuneperiä ei voi kyllä
syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk20150Olen paljon vartijana.
Nyt etenee miehen muistisairaus,vai lieneekö kevät hepulia. En pyyhi mieheni pyllyä,en siihen pystyisikään,joku oli siit29148Onko niin henkilökohtainen
menetys,jollei se henkilökohtainen ilmentymäni,siis mielipitteni kanna saitilla? Ei minulle,minä haen haasteita ja kirjo27148Omaishoitajat nykyajan kaleeriorjat
ovat vailla minkäänlaista sosiaaliturvaa,sen sain tuta taistelutantereella,joka hiljeni toviksi,mutta sotaa ei ole vielä39146Aman pihapiiri sai ensimmäiset muuttolinnut.
Kaiketi se tuttu varispariskunta tuli jututtamaan minua,kun oli pilkillä ja johan meillä jutunjuurta tuntui löytyvän.Ei33145Helteisen kesän muisteloita!
Paluu lapsuuden kesiin,jolloin oli vain niitä helteisiä kesiä, ei tiedetty auringon vaarallisuudesta! Nyt pitää suojautu6144Veteraanipäivä jäänyt kaiketi huomaamatta?
Kaikkea muuta pastalle kirjoitettu,mutta tärkein,veteraanien,joiden elämä vielä jatkuu vammautuneina,isänmaanpuolustajin11143Se hoitamaton marjaaroniapensas!
Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta19143Kuinka monta palovaroitinta löytyy asunnostasi?
Laskin juuri,että kuusi asuinrakennuksestani ja asuntovaunusta yksi. Ensimmäinen kaluste,jonka vein ostamaani kerrostalo44143Ama taas luikkii palstalle lopenuupuneena.
Mikä meihin suomalaisiin on iskostanut melankolian ja säälissä rypemisen? Kuinka monta kertaa minäkin olen luullut,että22141Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!
Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan8141Irtiotto elämästä
ei se niin helppoa ole.Minä hyllytin mieheni,kun lähestulkoon olin jo itsekin hoidon tarpeessa. Luojankiitos lapseni oli31138Avain tyhjentyneeseen mieleen,
kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel24138