MormonismiVastattu 1 v

Montako taivasta?

Mormonit opettavat, että on kolme taivasta, mutta Raamattu sanoo, että on vain yksi ja helvetti. Ei Jeesuskaan sanonut ristin ryövärille, että missä taivaassa he ovat yhdessä samana päivänä vaan sanoi LUUK. 23: 43. Niin…
Jehovan todistajatVastattu 12 v

Taas jehovan todistajat asialla

Olivat 29.3 lähettäneet minun sähköpostista neurologisten vammaisjärjestöön minun liittymis hakemuksen. Ja tänään toi posti laskun ym. Ja minä tietenkin soitin sinne ja he kertoivat kuinka hakemus on heille tullut. Ei k…

Onneton perustelu

Onneton perustelu Tätä katoliset pitävät ainoana perusteluna ettei Jeesuksella ollut veljiä. JOH.19: 26. Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vai…
MormonismiVastattu 6 v

Palautettu Evankeliumi

Mormonit koko ajan hokevat sanontaa, että heillä on palautettu Evankeliumi. Minä en ole käsittänyt tuota asiaa koskaan. Kyllä Evankeliumi on ollut olemassa koko ajan ei se ole kateissa koskaan ollut. Raamatussa on Evank…
MormonismiVastattu 5 v

kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Kun nyt syytetään Päivi Räsästä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, vaikka Päivi vain kertoi mitä on homous ja kuinka se on Raamatussa kielletty. Miksi kuukaan ei nosta tuosta syytettä? Hiljattain uutisoitiin selvityk…

Karismaattisuuden harhat

Syystä tai toisesta poistettiin alustukseni. Onko katolisuuden stasi ilmiö iskenyt tännekin? Karismaattisuus ei kuulu Kristinuskoon. Kielilläpuhumien on ei raamatullinen ilmiö ym. kaatokokoukset ja muut ovat pakanauskoi…
MormonismiVastattu 6 v

Kaikkea sitä kuuleekin (näkeekin)

Että ihminen voi mennä ympyrää etu, sivu ja taka askelin, että naamavärkki on kokoajan samaan suuntaan tekemättä käännös liikettä. Ei onnistu vain neliön ja suorakaiteen muotoisen kuvion voi tehdä, mutta siinäkin joutuu…