Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Kohtasin varsinaisen pyrstönheiluttajan
Asuntoni ulkorappujen vieressä viipersi päivänä muutamana sellainen pyrstönheluttaja, jonka edessä kalpenette te kaikk6199Nyt kirjoittaa Ruuneperi
Käytän toki nykynimimerkkiäni Ruuneman, mutta sama olen kuin otsikossa. Kun minua vastaan hyökkää lähes koko palsta, saa14198Ruuneperi palstalla
Ruuneperi vanha ol viraton persantti, silloinkin kun hommahan palstalle asteli. Palstallansa omalla hän aina ruikutti ja11197Tiedättekö mitä Rannanjärvi sanoi?
Sanoi, että johan nyt on piru! Puhekielessä tuo paholainen pienellä kirjaimella. Täällä on jos jonkinlaista nikitöntä14196Oikeustajut käyttöön!
Sunnuntain pariviestissä vei Norjan Ivarsen virheellään Suomelta kultamitalin. Iversen olisi pitänyt hyljätä, Suomi jul16192Hallitusvaihdos hyväksi
Hairahdus Hakkaraiseen vei perussuomalaiset liian kauas järjen käytöstä. Nyt astuu järjen ääni ja halutoimia kun RKP as15191Uusi aika palstalla
Nyt on mahdollista saada aikaan uudet ja paremmat keskustelut. Niin kuin joku mainitsi, nyt päästään rauhassa kirjoitta12188Kädet riisuttuna Ruuneperi
Tuolla oli pukeuduttu niin oudosti, että oikein huomiota kiinnitti. Jokainen kirjoittaja on varmaan huomannut tuon suur9186Minun asiaviestini keskusteltavaksi
Pohtikaame yhdessä, minkälaiset aiheet ovat sopivia. Oma ehdotukseni liittyen uskoon ja uskontoihin. Maailma on täynnä13186Miksi islaminusko on niin ainoaksi koettu?
En tunne uskontoja syvästi. On vain syntynyt oma käsitys, jonka teillekin perustelen.. Muhammed oli kulkukauppias, joll7186- 3186
Onnitteluni jokaiselle naiselle tänään
Tänään on päivä kaikkien naisten, iloisten, suloisen, kaunokaisten. Kuka nyt enää omenaa muistaa, elämä kuitenkin hyvin7182Kuhnallisvaalit tulossa
Kunnallisvaalit ovat tulossa. Kun äänestysaktiivisuus on alle 60% voidaan puhua kuhnallisvaaleista. Kunnallisvaaleja ve12182Kun Trumppi tölvii
Suuri ja mahtava amerikka sai suultaan ja kooltaan suuren johtajan, joka luulee suuria, varsinkin itsestään, mutta tietä13180Tietämättömyys ja osaamattomuus palstalla.
Eläkeläiset luusereita palstalla? Tuollaisella otsikolla tervehditään meitä palstalaisia, jotka olemme tehneet ikämme t7180Runoketju I
Palstalla pyydettiin runoketjua. Kun olen joskus minäkin runoja kirjoitellut niin ajattelin tehdä avauksen. Voihan tälla11179Synnymmekö elämään?
Television inhimillisessä tekijässä käsiteltiin kokemuksia, joissa ihminen siirtyy kehon ulkopuolelle tarkkailemaan hoid11177Ei Stubb kaatunut, horjahti vaan.
Kun Orpo valittiin oli se kokoomuspuolueen valinta, ei Suomen kansan. Itsensä yläpuolella olevaa ei koskaan valita, har22175Turkissa sotilasvallankaappaus
tv1:n uutisviesteissä oli tästä maininta. Tänään, lauantaina, saadaan varmaan uutta tietoa.13173Tervehtikää!
Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää. Jotain tuollaista sanoi maan mainio pakinoitsija Väinö Nuorteva. Tervehtimi7173