Vapaa kuvaus

☁☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨‍🌾🌱

- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -🕗
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -

Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine

Aloituksia

159

Kommenttia

4287

1. Ilmeisin Jumalan olemassaolon todistus

Alun perin avasin tämän katolilaisuus-palstalle, mutta koska katolilaisia ei näytä kiinnostavan , niin siirretään tämä a
    Jumala
    3
    215
  2. Israelin taloudellis-teknologinen potentiaali

Pitäisikö arabimaiden alkaa hyödyntää Israelin taloudellis-teknologista potentiaalia lisäämällä kaupankäyntiä Israelin k
    Juutalaisuus
    17
    212
  3. Parasta ennen?

Nalle Puhia lainaten ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa.”. Siksikö hunajapurkeissa on parasta ennen päivä
    Huuhaa
    14
    209
  4. Symbolismista

Olen viime aikoina kuunnellut youtubesta ortodoksin Jonathan Pageaun videoita symbolismista. Hän selittää mielenkiintois
    Ortodoksisuus
    1
    208
  5. Ihmisluonto ja synti

Selailin erästä kristillistä kirjaa, jossa verrattiin erilaisia ihmisluonteita. Kirjan mukaan tyypillisiä syntejä ovat
    Luterilaisuus
    9
    206
  6. Tunne itsesi?

Joh. 10: "14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, 15 niinkuin Isä tuntee minut
    Luterilaisuus
    11
    205
  7. Katri Kulmunin linjapuhe

Katri Kulmunin linjapuhe. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puheenjohtaja-kulmuni-korjasi-kurssia-keskusta-asettuu-heik
    Suomen Keskusta
    19
    201
  8. Kundaliinienergia

Kun jooga etenee kirkkoon pikkuhiljaa, niin voisiko joku selittää miten kundaliinienergia liittyy kristinuskoon? Wikipe
    Luterilaisuus
    16
    199
  9. Jeesuksen odottamaton ilmestyminen

Olen ymmärtänyt, että luonnonlakien puitteissa ihminen saattaa tunneloitua seinän läpi toiselle puolelle, kun kävelee pä
    Luterilaisuus
    45
    192
  10. Ajatus - sana - merkki (merkitys)

Sanotaan, että Jumala ei ole olio, joka on hyvä, vaan hyvyys itsessään. Vastaavasti, jos ajatellaan, että Jumala ei ole
    Uskonnot ja uskomukset
    4
    189
  11. Keskisarjan luterilaisuus

Erikoista, että akateemisesti koulutettu tutkija kirjoittaa positiivisesti uskonnosta. Historian dosentti Teemu Keskisar
    Luterilaisuus
    40
    187
  12. Uudet taivaat ja maat

Jos Jumala päättäisi joskus tulevaisuudessa luoda uudet taivaat ja maat ja samalla muuttaa luonnonlakeja, niin mitä luon
    Adventismi
    13
    180
  13. Ihmisen luominen 1 ja 2

Raamatusta poimittua: Genesis 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi" Genesis 2
    Luterilaisuus
    64
    179
  14. Sielu ja evoluutioteoria

Voiko ihminen uskoa samaan aikaan aineettoman sielun olemassaoloon ja tieteelliseen evoluutioteoriaan? Evoluutioteoriaa
    Luterilaisuus
    222
    176
  15. Vihkipappi?

Luin, että Atso Eerikäinen on toiminut vihkipappina Tokiossa. Onko vihkipappi jokin erityinen kirkon virka, johon valita
    Luterilaisuus
    19
    169
  16. Schrödingerin karitsa?

Onko ilmestyskirjan ikäänkuin teurastettu karitsa samaan aikaan elävä ja kuollut? Näinkö sijaisuhri toimii? Kristus voi
    Luterilaisuus
    27
    168
  17. Arabikevät tulossa

Uutisten perusteella tästä keväästä muodostuu arabikevät Yhdysvalloissa. Ei näytä hyvältä, johtava teollisuusmahti kokem
    Luterilaisuus
    10
    167
  18. Edelleen hyviä uutisia

Edelleen hyviä uutisia: https://hyviauutisia.net/ "Siinäpä siis kolme uutista. Hapatusta, englantia ja juhlajulkaisua.
    Katolilaisuus
    1
    162
  19. Yksinkertainen ja ei-ulottuvainen

Onko sielusi yksinkertainen ja ei-ulottuvainen? https://uskojarkijafilosofia.wordpress.com/2013/11/04/ajattelu-kuvitte
    Jumala
    2
    159
  20. Paras mahdollinen maailma

Onko paras mahdollinen maailma sellainen, jossa mahdollisimman moni joutuu taivaaseen? Parhaassa tapauksessa kaikki? Teo
    Luterilaisuus
    77
    158