inti

![]()
🌨🌨🌨🌧🌧🪽🌧🌧🌧️🌧️🌧️
🌀individualistinen dualisti💧
📐🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨🌾🌱
- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt 🕒
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio
Muoto
〰️〰️〰️〰️~~
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️~~
Aine
Aloituksia
165
Kommenttia
4424
Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin
"Ruotsin television meteorologi haastaa Israelin valtion oikeuteen" http://yle.fi/uutiset/3-9381012 "Mellin ystävineen44317Uskontojen värikirjo
Valkoinen on kaikkien mahdollisten värien yhdistelmä ja musta taas on värin puuttumista, Jos vertaamme uskontoja väreihi14316Avoin teismi
Onko palstalla kukaan perehtynyt avoimeen teismiin? Ymmärtääkseni avoimen teismin mukaan Jumala kyllä näkee kaiken olem23291Vihavapaa vyöhyke?
"Vihavapaa Tšekki näyttää esimerkkiä vaarallisen puheen kitkemisessä kutsumalla natsitkin keskusteluun" http://yle.fi/u20277Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina
Sairaanhoitajarobotit lopunaikoina. Johanneksen ilmestys 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä11265Kotikäyntityö?
Kop kop. Käykää sisään. Hyvää päivää. Olen Ilpo Ilmari ja haluaisin puhua pastorin kanssa. Minä olen pastori Pulla. Mite7263Tunne itsesi?
Joh. 10: "14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, 15 niinkuin Isä tuntee minut12262Ilmeisin Jumalan olemassaolon todistus
Alun perin avasin tämän katolilaisuus-palstalle, mutta koska katolilaisia ei näytä kiinnostavan , niin siirretään tämä a3252Hyvää seuraa
Juutalaisuuden voi ymmärtää siten, että todennäköisyys sille, että jotain hyvää seuraa kasvaa, jos noudattaa lakia ja to12247Ihmisluonto ja synti
Selailin erästä kristillistä kirjaa, jossa verrattiin erilaisia ihmisluonteita. Kirjan mukaan tyypillisiä syntejä ovat9231Parasta ennen?
Nalle Puhia lainaten ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa.”. Siksikö hunajapurkeissa on parasta ennen päivä14228Israelin taloudellis-teknologinen potentiaali
Pitäisikö arabimaiden alkaa hyödyntää Israelin taloudellis-teknologista potentiaalia lisäämällä kaupankäyntiä Israelin k17224Protestanttista skolastiikkaa
Luterilainen pastori Jordan Cooper kannattaa protestanttista skolastiikkaa. Credo Magazinen sivustolla on hänen artikkel9219Kundaliinienergia
Kun jooga etenee kirkkoon pikkuhiljaa, niin voisiko joku selittää miten kundaliinienergia liittyy kristinuskoon? Wikipe16216Katri Kulmunin linjapuhe
Katri Kulmunin linjapuhe. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puheenjohtaja-kulmuni-korjasi-kurssia-keskusta-asettuu-heik19215Sielu ja evoluutioteoria
Voiko ihminen uskoa samaan aikaan aineettoman sielun olemassaoloon ja tieteelliseen evoluutioteoriaan? Evoluutioteoriaa222209Jeesuksen odottamaton ilmestyminen
Olen ymmärtänyt, että luonnonlakien puitteissa ihminen saattaa tunneloitua seinän läpi toiselle puolelle, kun kävelee pä45209Keskisarjan luterilaisuus
Erikoista, että akateemisesti koulutettu tutkija kirjoittaa positiivisesti uskonnosta. Historian dosentti Teemu Keskisar40207Ihmisen luominen 1 ja 2
Raamatusta poimittua: Genesis 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi" Genesis 264206Kurt Gödel
Huomasin Usko ja Rukous sivustolla mielenkiintoisen asian. Eräs kirjoittaja totesi seuraavaa: "Gödel sivusi uskontoa ai1203