inti

![]()
☁☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨🌾🌱
- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -🕗
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -
Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine
Aloituksia
159
Kommenttia
4287
Ilmeisin Jumalan olemassaolon todistus
Alun perin avasin tämän katolilaisuus-palstalle, mutta koska katolilaisia ei näytä kiinnostavan , niin siirretään tämä a3215Israelin taloudellis-teknologinen potentiaali
Pitäisikö arabimaiden alkaa hyödyntää Israelin taloudellis-teknologista potentiaalia lisäämällä kaupankäyntiä Israelin k17212Parasta ennen?
Nalle Puhia lainaten ”Parasta ei ole hunaja, vaan hetki ennen hunajaa.”. Siksikö hunajapurkeissa on parasta ennen päivä14209Symbolismista
Olen viime aikoina kuunnellut youtubesta ortodoksin Jonathan Pageaun videoita symbolismista. Hän selittää mielenkiintois1208Ihmisluonto ja synti
Selailin erästä kristillistä kirjaa, jossa verrattiin erilaisia ihmisluonteita. Kirjan mukaan tyypillisiä syntejä ovat9206Tunne itsesi?
Joh. 10: "14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, 15 niinkuin Isä tuntee minut11205Katri Kulmunin linjapuhe
Katri Kulmunin linjapuhe. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puheenjohtaja-kulmuni-korjasi-kurssia-keskusta-asettuu-heik19201Kundaliinienergia
Kun jooga etenee kirkkoon pikkuhiljaa, niin voisiko joku selittää miten kundaliinienergia liittyy kristinuskoon? Wikipe16199Jeesuksen odottamaton ilmestyminen
Olen ymmärtänyt, että luonnonlakien puitteissa ihminen saattaa tunneloitua seinän läpi toiselle puolelle, kun kävelee pä45192Ajatus - sana - merkki (merkitys)
Sanotaan, että Jumala ei ole olio, joka on hyvä, vaan hyvyys itsessään. Vastaavasti, jos ajatellaan, että Jumala ei ole4189Keskisarjan luterilaisuus
Erikoista, että akateemisesti koulutettu tutkija kirjoittaa positiivisesti uskonnosta. Historian dosentti Teemu Keskisar40187Uudet taivaat ja maat
Jos Jumala päättäisi joskus tulevaisuudessa luoda uudet taivaat ja maat ja samalla muuttaa luonnonlakeja, niin mitä luon13180Ihmisen luominen 1 ja 2
Raamatusta poimittua: Genesis 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi" Genesis 264179Sielu ja evoluutioteoria
Voiko ihminen uskoa samaan aikaan aineettoman sielun olemassaoloon ja tieteelliseen evoluutioteoriaan? Evoluutioteoriaa222176Vihkipappi?
Luin, että Atso Eerikäinen on toiminut vihkipappina Tokiossa. Onko vihkipappi jokin erityinen kirkon virka, johon valita19169Schrödingerin karitsa?
Onko ilmestyskirjan ikäänkuin teurastettu karitsa samaan aikaan elävä ja kuollut? Näinkö sijaisuhri toimii? Kristus voi27168Arabikevät tulossa
Uutisten perusteella tästä keväästä muodostuu arabikevät Yhdysvalloissa. Ei näytä hyvältä, johtava teollisuusmahti kokem10167Edelleen hyviä uutisia
Edelleen hyviä uutisia: https://hyviauutisia.net/ "Siinäpä siis kolme uutista. Hapatusta, englantia ja juhlajulkaisua.1162Yksinkertainen ja ei-ulottuvainen
Onko sielusi yksinkertainen ja ei-ulottuvainen? https://uskojarkijafilosofia.wordpress.com/2013/11/04/ajattelu-kuvitte2159Paras mahdollinen maailma
Onko paras mahdollinen maailma sellainen, jossa mahdollisimman moni joutuu taivaaseen? Parhaassa tapauksessa kaikki? Teo77158