Lempäälässä vältyttiin hurjan kolarin henkilövahingoilta kuin ihmeen kaupalla.
Toinen henkilöauto oli hinaamassa toista henkilöautoa Lempäälän ja Akaan rajalla Turku–Tampere-tiellä. Autot pysähtyivät tien laitaan toistaiseksi tuntemattomasta syystä peräkanaa.
Molempien autojen kuljettajat tulivat ulos autoistaan ja kuulivat kissan naukuvan lähistöllä.
Kuljettajat lähtivät selvittämään, mistä naukuminen kuului ja he kiipesivät tien vieressä olevan teräsaidan yli.
Sen jälkeen rysähti. Täysperävaunurekka törmäsi autoihin, ja ne rusikoituivat täysin.
Tapauksesta ei aiheutunut henkilövahinkoja kenellekään.
Rekkaan tuli törmäyksestä pienet vauriot. Pohjasta valui nestettä, jota palokunta siivosi keskiviikkoyönä.
Akaan pelastuslaitoksen yksikönjohtaja Harri Kivikoura kertoi Aamulehdelle puoliltaöin, että jos kuljettajat olisivat olleet autoissaan, he eivät olisi mitenkään voineet selvitä törmäyksestä.
Pelastuslaitos sai tiedon tapahtuneesta keskiviikkoiltana hieman ennen puoli kahtatoista.
AAMULEHTI 18.8.2011
Kissan naukuminen pelasti kahden miehen hengen.
O.K.
4
129
Vastaukset
- kissa ja kissa
Noita nyt on nähty. Mutta hienoa että pelastuivat.
- Huolestuttaa...
Mutta löysivätköhän miehet sitä kissaa koskaan?
Huolestuttaa... kirjoitti:
Mutta löysivätköhän miehet sitä kissaa koskaan?
Mirri olisi ansainnut hengenpelastusmitalin. Aski Sheebaa kaulaan.
- ................
Hämärän kuuloinen uutinen. Ensiksi tuli mieleen vakuutuspetos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339