Mitenkä sitä voi ujona miehenä löytää kumppanin naisesta? Tosi masentavaa lukea kuinka muut ihmiset netissä kirjoittavat, että ujous karisee iän myötä tai että tapasivat kumppanin sattumalta jossain sen ja sen ikäisenä ja itsekin kuvittelin, että kyllä mullakin ujous katoaa sitten iän myötä tai että tapaan jonkun jossain. Mutta ei, ei ole ujous hävinnyt enkä ole ketään tavannut missään ja sekin kuulostaa toimivan vain naisille jos on ujo. Ujous on pahin kirous miehelle.
Ikää vain tulee lisää, olen muutaman vuoden päästä 30, eikä mikään muutu mihinkään. Harva tietää kuinka pahalta se tuntuu olla edelleen ihan yksin. En ymmärrä miksi se on muille niin helppoa! Itse en edes uskalla mennä tutustumaan naisiin missään, varsinkaan kun en voi tietää mitä he minusta ajattelevat. Ainakin tuntuu ettei kukaan nainen kiinnitä mitään huomiota, edes katso. Mitäpä tässä voi tehdä.
Ujous esteenä kumppanin löytämiselle aikuisenakin
7
264
Vastaukset
- 2+2
Tutustu johonkin ujoon naiseen :)
Itse myöskin olen miesten suhteen hyvin ujo, mutta olen aina imarreltu kun joku vähän ujompi mies lähestyy, siis ujompi ei mikään röyhkeä euroopanomistaja joka luulee että yhdellä drinkillä voi minut ostaa koko yöksi petiänsä lämmittämään.- ook9th
Miten tutustun ujoon naiseen? Tarkemmat neuvot olisivat tarpeen.
Sehän se ongelma on ylipäätään kun en edes pääse mihinkään tutustumisiin asti tämän oman ujouden takia, olipa nainen itse sitten ujo tai ei. "Tutustu johonkin ujoon naiseen :)"
Samalla lailla niitä ujoja pitää lähestyä kuin vähemmän ujoja.
- ujo ihminen
Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei se ujous minnekään katoa. Itse sitä on ryhdyttävä hävittämään. Täytyy vain mennä mukaan sosiaalisiin tilanteisiin väkisin, vaikka se ahdistaisi niin että viimeisin ateria on tulla ylös. Aikanaan se käy sitten helpommin ja jonakin päivänä huomaat itse aloittavasi keskustelun tuntemattoman ihmisen kanssa.
On virhe odotella että ujous äkkiä vain katoaisi, vaikka tietysti niin olisi mukavampi ajatella. Itsensä sosiaaliseksi pakottaminen on kova urakka, eikä tunnu reilulta että itse joutuu näkemään niin paljon vaivaa kun muiden ei tarvitse. Mutta elämä ei ole reilua eikä muutu reiluksi ruikuttamalla. - degrthyn
Oletko kokeillut rohkaisuryyppyä? Pari olutta tms työntää enimmät ujoilut pois ja antaa itsevarmuutta. Tärkeää on tosin ettet haise viinalta ja näytä juopuneelta.
- ook9th
Ehkä tuo joillain toimii mutta ei mulla ainakaan alkoholi ole auttanut yhtään.
Sama vika kuin aloittajalla. Tosin ikä jo hieman päälle 30.
Tuntuu välillä että vähemmän ujojen ei tarvitse edes tehdä mitään seuran löytämisen eteen. Baareissa naiset tulevat oma-alotteisesti juttelemaan kavereille, mutta minä en ole koskaan saanut huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810