Kuinka usein juotte alkoholia ?

?

a) joka päivä
b) viikonloppuisin
c) kerran kuukaudessa
d) juhlapyhinä
e) kerran vuodessa
f) kerran kahdessa vuodessa
g) ei lainkaan

17

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussuf (se sama)

      Joka päivä, litra tai pari parasta konjakkia sossun rahoilla.

    • kelpaa.

      vaihtoehto c

      Joskus hyvä ottaa pari pulloa laatuolutta, ihan alkosta tuontiolutta. Ei mitään kaupan kuraa. Samoin irlantilaiset tuontisiiderit ovat maukkaita!

      • Käenpoikaistemppu..

        Ei kuulu sulle. Mee muualle, vaikka ruoka ja juoma osastolle. Tämä aloitus tiputtaa maailman menoa sisältäviä tärkeitä viestejä.


      • al
        Käenpoikaistemppu.. kirjoitti:

        Ei kuulu sulle. Mee muualle, vaikka ruoka ja juoma osastolle. Tämä aloitus tiputtaa maailman menoa sisältäviä tärkeitä viestejä.

        Halusin tietää minkälaista porukkaa tällä palstalla kirjoittelee. Joskus jutut ovat niin käsittämättömiä, että epäilin alkoholilla olleen osuutta asiaan, mutta vastauksista päätellen useimmat eivät juovuksissa kirjoittele täällä.

        Ja tämä oli vain pikagalluppi, putoaa kohta pois näytiltä.


      • I see..
        al kirjoitti:

        Halusin tietää minkälaista porukkaa tällä palstalla kirjoittelee. Joskus jutut ovat niin käsittämättömiä, että epäilin alkoholilla olleen osuutta asiaan, mutta vastauksista päätellen useimmat eivät juovuksissa kirjoittele täällä.

        Ja tämä oli vain pikagalluppi, putoaa kohta pois näytiltä.

        Kiitos palautteesta. Voimme nyt molemmat paremmin. Kiitos siitä. :)


    • tosi suomalainen

      juo joka päivä kaljan tai pari

    • sikari-sakari

      Kalja menee päivittäin jano/ruokajuomana, ei normaali ihminen muutamasta humallu. Kännit eli viinaa tulee otettua muutaman kerran vuodessa, sen verran kovaa kamaa se on.

      • he hee

        se on terveellistä ottaa muutama känni vuodessa, itsetunnon kannalta, sen itsetunnon joka on alkanut röyhistelemään, kunnon kankkusen jälkeen sitä on taas oma normaali itsensä :D


      • jjhnkbhklvv

        Itse join tänään aamupalaksi kaljan. Miksi laittaa leipää ja juomista kun kaljassa on molemmat..
        Iltapalan kanssa lidlin kokista. Terveet elämäntavat, joo..


    • Veronmaksaja.

      Juhlapyhinä, jos edes sitäkään taikka sit kerran vuodessa.

    • Jussuf (se ehta ja o

      No ei kyllä paljon. Pari litraa konjakkia päivässä. Uskontoni kieltää sen. Siksi juon vain pimeään aikaan. Päivisin pureskelen khattia.
      Salavaimoni Greetta sitävastoin ei juo ollenkaan. Hän onkin lammas.


      Täällä Jussuf (Se aito ja oikea musu)

      • Ole huoleti!

        Muhtuffi ei näe kattojen läpi -- varsinkaan pimeällä!


    • Ei mikään näistä vaihtoehdoista. Muutaman kerran vuodessa, ja silloinkin hyvin vähän.

    • Tri.Sorbus

      Kerran viikossa.

    • Late Lapista

      Kerran-pari päivässä.

    • 20+4

      Ikävä kyllä tuosta puuttui mulle sopiva valinta joten en voi tällä kertaa vastata.


      Kiitos ja näkemiiin.

    • b) viikonloppuisin

      b) viikonloppuisin 2dl likööriä ja pari kolmoskaljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe