Kaikilla Usan presidenteillä on ollut oma sota. Obaman sota jää sotimatta jos ei nyt pian mennä Iraniin.
Tiedustelutietoja on ja niihin voi tietenkin luottaa kuin norsu lankaan, kaikkihan muistaa Irakin tiedustelutiedot jotka kaikki osottautui vääriksi ja tahallaan väärennetyiksi.
Ja kaiken huippuna koko jupakka sai alkunsa historian suurimmasta Mainilanlaukauksesta syyskuun 11 terror-iiskusta, jossa kuitenkaan Bora Bora luolamies Obamasta ei tullut muslimien sankaria tai kristyttyjen antisankaria.
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/index.htm
Nyt ei tarvii lavastettua terrori-iskua Iranin suursodan aloitukseen, koska kohta maailmantalous on siinä mallissa että kukaan e enää välitä, "sotaa" alkaa ilmeisesti kaikkialla.
Iranin sotaa pukkaa?
18
119
Vastaukset
- Näin on!
Obama sotii jo Libyassa, 150 000 kuutiokilometrin pohjavesistä!
- jakinboas11
Eikös Nato ja Ranska ollut pääosassa Libyassa?
- .
jakinboas11 kirjoitti:
Eikös Nato ja Ranska ollut pääosassa Libyassa?
Nato on yhtäkuin Yhdysvallat. Mihinkään eivät iske ilman USA:n armeijan ylipäällikön siunausta/käskyä.
- semiitti
. kirjoitti:
Nato on yhtäkuin Yhdysvallat. Mihinkään eivät iske ilman USA:n armeijan ylipäällikön siunausta/käskyä.
USA:n armeijan ylipäällikkö ei anna mitään käskyä ilman Israelin ja juutalaisen keskuspankkikartellin siunausta.
Obaman suosio on ollut vähän huonossa, ja kun presidentinvaalit ovat tulossa, menestyksekäs sota kohottaa kansallistuntoa ja tuo ääniä.
Anteeksi, kun ajattelen näin yksinkertaisesti.- Jos Israelin
sionistipellet hyökkää Iraniin,Iranin maavoimat hyökkää Yhdysvaltojen nukkehallitusta
vastaan Irakissa.Tällaista Iran voisi hyvin suunnitella, myös revanssiksi edelliseen Iranin-Irakin sotaan. Nyt Irakissa ei ole enää Saddamia diktatorisesti ajamassa irakilaisia raivoisiin ponnistuksiin.
jjeeves kirjoitti:
Tällaista Iran voisi hyvin suunnitella, myös revanssiksi edelliseen Iranin-Irakin sotaan. Nyt Irakissa ei ole enää Saddamia diktatorisesti ajamassa irakilaisia raivoisiin ponnistuksiin.
jenkeillä saattaa olla haluja testata venäläisten SA-21 järjestelmä, sen kun väitetään kykenevän häivekoneiden tiputtamiseen
- Toivottavasti myös
temppuilija kirjoitti:
jenkeillä saattaa olla haluja testata venäläisten SA-21 järjestelmä, sen kun väitetään kykenevän häivekoneiden tiputtamiseen
Kiina tekee paljon piraattiaseita ja myy niitä halvalla Iranille,Syyrialle ja Irakin kapinallisille.
- Imperialisti Obama
vetää jo tänä syksynä amerikkalaissotilaita pois Irakista,mikä sytyttää vain uuden sodan
akselille Iran,Irak,Syyria ja Israel.Tottakai tämä asia tunnetaan jo Pekingissä ja Kremlissä,joten Kiina ja Venäjäkin tulevat tukemaan vain demokraattisia voimia Lähi-idässä,ei Valkoisen talon kulttuuri-imperialisteja. - Jenkit on jenkkejä
ja niiden pitää saada sotia aina välillä.
Tosin se ei minua henkilökohtaisesti haittaisi, jos joku kävisi niistämässä sen teheranin kuppaisen pedofiilin maan päältä. - IRAN on semmoinen
maa, jossa raavaat karvaiset miehet paneskelevat pikkupoikia.
Mutta jos pikkupojat homostelevat keskenään, niin ne HIRTETÄÄN JULKISESTI.
Ja samat RAISKAAJA KARVA-APINAT RIEMUITSEVAT PYHÄSSÄ HURMOKSESSA.
Iranista ei saada inhimillistä valtiota, ellei ensin POLTETA IRSTASTA JÄTETTÄ pois TEHERANISTA. - taitanee olla
päivämääräksi kaavailtu 11.11.11
- Jiiihaaa!
Colat ja sipsit esiin ja tekniikka kuntoon!
Kohta saa sairaat rättipääräähkät taas tulta munille.
Ihanaa! - Iran on
http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/sopimattomasta-maalijuhlasta-karmea-rangaistus---74-raipaniskua/art-1288425982642.html
saatanan sairas yhteiskunta.- EI homostelulle
mitä? katsoitko edes filminpätkän, yök mitä perseitten rassailua, kuolemantuomio olisi paikallaan ilman muuta. Toivottavasti ei Suomessa kentillä tapahdu moista. Aika kevyt rangaistus on parin kukauden vankeus raipaniskut (siis max).
Oletko homppeli?
- Jiiihaaa!
Myös suomalaiset saavat tänä jouluna lahjaksi vain armottoman sodan,joka käydään
akselilla Israel,Syyria,Irak ja Iran.Vahinko vain,että amerikanherrat ja juu talaiset ovat
sielunlaissa jo hävinneet tuon sotapelin, ennen kuin herrat kerkiää edes aloittaa.Jiiiihaaa pojat,tytöt ja tyttöpojat. "Pelin politiikka,pelin politiikka",lausahti Veikko Vennamo eduskunnassa.
Heitettiin tosin ulos eduskunnasta.- jakinboas11
Huomaa kirjoituksista että sota vaatii sotahuutoa " tapan tuon paskan pedofiilin"
Vihan lietsonta propagandan avulla on vanha juttu ja harmittaa että se uppoaa moniin vieläkin.
Propagandan avulla ihmisiä käytetään hyväksi ja taitaa uskonnon keinoin olla ihan molemmin puolista, toisaalta tässä klobaalissa nykytilassa Maa pitäisi olla ihmisten yhteinen ja luonnonvarat sen mukana, mutta se taitaa olla utopiaa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664