Suomella naiivi käsitys NATOSTA

Rockers 21

Varsinkin H1N1-rokotusten jälkeen
olen sitä mieltä että meillä Suomalaisilla
on melkoisen naiivi käsitys NATOSTA.

Se on sodankäyntiin erikoistunut järjestö;
kollektiivinen liitto joka toimii YK:n peruskirjaan nojautuen.

YK....

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen Lapset ery.

      "Gulf War-related illnesses are rampant among American war veterans. One suggestion as to the cause of the illnesses has surfaced with new blood tests on the most seriously ill victims. A synthetic substance, squalene, banned for use in humans, has been found in blood tests of hundreds of sick Gulf War veterans, some of whom never left U.S. soil. Complicating the issue is the U.S. Department of Defense’s “loss” of over 700,000 service-related immunization records, which might provide a clue as to why squalene is showing up in Gulf War veterans’ blood samples.

      Analysis of the blood samples has shown antibody levels of the experimental adjuvant compound known as squalene. This compound, not approved for internal human use other than in highly controlled experiments, has been studied on animals and humans as a promising tool that might help boost the body immune systems against influenza, herpes simplex, and HIV. Only government agencies are involved in human experimental tests using adjuvants (including squalene) yet the government has denied that experimental HIV immunization tests were ever expanded to the general population of sick people or military personnel."

      http://www.projectcensored.org/top-stories/articles/21-blood-tests-suggest-reason-behind-gulf-war-syndrome/

    • Niinistön tavoite

      Niinistö vie meitä Natoon, hienovaraisin sanakääntein kun ei uskalla suoraan sanoa olevansa natomyönteinen vaalien alla.

      Kyllä olen samaa mieltä että olemme Natossa taas yhden liiton orja, liiton
      josta ei taaskaan erota, vaan tehdään kuten Jenkit lähinnä haluaa.

      Ei Natolla ole mitään virkaan meidän puolustuksemme kannalta. Jos Venäjä
      päättää ottaa Suomen, se käy yhdessä yössä eikä Nato voi tai tuskin haluaakaan
      tehdä asialle mitään.

      Joten eletään nyt vaan ilman Natovisioita, valitaan Väyrynen pressaksi ja elämä jjatkuu Kreikan velkoja maksellessa.

    • Command & Conquer

      Puolustusliitto, joka käyttää puolustusaseita, joissa on puolustuspanoksia...

    • Itsenäinen Kansa

      Persoonana Saulista en tiedä pahaa
      sanoa kuten en Soinistakaan... mutta
      haluaako tämä maa tosiaan ehdoin tahdoin orjuuttaa itsensä?

      NATO, IMF, EKP, Bilderberg...

      Ei pkl: Omasta puolesta ei kiitos
      yhden hallituksen maailmalle sillä
      joku joka tapauksessa käyttäisi ylintä valtaa
      yhden hallituksen maailmassa... käytännössä
      se johtaisi alta aikayksikön diktatuuriin, vähintäänkin
      oligarkiaan.

      Suora Kansanvalta, kiitos se käy kyllä!

      Näin meilläkin olisi sana sanottavana!

    • Di3cx
      • Pohjois-Atlantin puolustusliitto.

        Pohjois-Atlantin?

        Puolustusliitto?

        Ainakin voisi muuttaa nimensä.


    • Rokotukset

      Suomi ja Ruotsi ovat olleet varsin terveitä
      ja puolustuskykyisiä maita, mutta maidemme
      puolustus -knowhow lienee keskittynyt melkoisesti
      perinteiseen "tussari" -sodankäyntiin.

      Biologinen, kemikaalinen, taloudellinen...
      salamasota on voinut hyvinkin olla meille
      liian modernia, aivan liian vaikeasti mitattavaa
      ja havaittavaa.

    • raakkuna1

      Tämä palstalla kirjoittava venäläinen probagandisti käyttää tässä esityksessään henkilöllisyytensä salaavaa nimimerkkiä, joka varmaankin aina vaihtuu joka kerta. Mutta voin sanoa että hänen esityksensä on varsin panetteleva Nato kirjoitus, jolla hän ajaa valitsemaansa venäläisten kantaa asiaan. Ja kirjoittajan todellinen henkilöllisyys on Aulis Saarenka, Seinajoki. Ja hän on aiemmin tullut tunnetuksi venäläisten probagandistisella kirjoittamisella, käyttäen nimimerkkiä "Ironman" Joop.

      Niin tottakai läntine puolustusliitto Nato on varsin erikoistunut sodankäyntiin, ja omaa itsellään ylivoimaisen teknologian, johon Suomi katsoo vielä liittävän oman puolustuspolitiikkansa. Joop.

      • Niin minäkin :-))

        "on Aulis Saarenka, Seinajoki."

        Ja meitä on enemmistö, eli noin 60%. Teikäläisiä, hulluja(narkkeja ja muita) on vain 20% ? Onneksi näin. Sinä aivosi tuhonnut paskanarkki, aloitit taas pössyttelyn, joten joutaisit jo haudan lepoon.


    • EI KOKOOMUKSELLE!

      NATO käy hyökkäyssotaa siellä missä jenkkien talous sitä vaatii, edes YK:n asettamat toimivaltarajoitteet eivät päde tuohon sotajärjestöön!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe