Parhaat valeammatit?

mikä ammatti?

valeoptikko
valeinsinööri
valepalomies
valetimpuri
valemaanviljelijä
valeATK-suunnittelija
valesosiaalivirkailija
valepoliisi
valepostinkantaja
valepappi
valetoimittaja
valetarjoilija
valepornotähti
valekassavirkailija
valeopettaja
valejuontaja
valekokki
valebussikuski
valevakuutusmyyjä
valelentäjä
valekotiäiti
valevalviranvirkamies (vai pitäisikö olla val(E)vira)
valepaskakusinvarajarruttaja


Voi veljet: "Joku vika joka on rikki?" ;-)

13

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PASI Q

      HAH OOT VAAN KATELLIINEN!1
      ISONA MUSTAKIN TULEE VALE LÄÄKÄRI KUN VALMISTUN PIETARIN VALE YLI OPISTOSTA!!!1
      SITTEN ANNAN POTILAILLE VALO HOITOA JA LUME LÄÄKKEITÄ!!11
      JA SAAN PALJON TYTTÖJÄ JA PIMPPIÄ KUN NAISET KÄY IHAN MÄRKÄNÄ LÄÄKÄREIHIN!!1

    • Hiero ja
    • VALESUOMALAINEN !!

      TIETENKIN VALESUOMALAINEN !!

      Miettikää nyt itsekin ketkä ovat valesuomalaisia, ne ovat niitä jotka eivät töitä tee vaan loisivat naapureiden laskuun, saa-tanan elätit !

      • Pohjosen poeka

        Kävin tässä muutama viikko takaperin pääkaupungissamme. Siellä katukuvassa vilisi aika paljonkin näitä vale-Suomalaisia.


    • Lois Valeman

      Hei, ootte unohtaneet täysin nämä VALEMINISTERIT.
      Taitaa kuulkaan olla kaikki nämä ministerit valeministereitä ja ovat
      aiheuttaneet miljardien tappiot suomalaisille veronmaksajille.
      Ovat kämmänneet maan asiat ja syyllisiä maatamme uhkaavaan lamaan.
      Eräskin ministeri tarvitsee jopa 5 avustajaa ja jokaisella ministerillä ja kansanedustajalla on omat avustajansa.
      Siellä niitä valehenkilöitä on ja kovaa palkkaa saavat.

      • Lois Valema

        Ja tärkein meinas unohtua !
        Näiltä ministereiltä puuttuu koulutus siihen tehtävään mitä hoitavat.
        Ei ole mikään ihme, ettei asiat mene, kuin huonoon suuntaan, joka on
        merkki ammattitaidottomuudesta.


      • todella
        Lois Valema kirjoitti:

        Ja tärkein meinas unohtua !
        Näiltä ministereiltä puuttuu koulutus siihen tehtävään mitä hoitavat.
        Ei ole mikään ihme, ettei asiat mene, kuin huonoon suuntaan, joka on
        merkki ammattitaidottomuudesta.

        totaalisen typerät kusitolpat.


    • vale-mies

      Meillä on eduskunnassa kymmeniä VALEPUKKEJA joista osan valheita selvitellään oikeudessa mutta koska siellä on tuomareina VALETUOMARIT jotka kuuluvat samaan puolueeseen niin tulee VALETUOMIOT jotka vapauttavat nämä valepukit.

    • ....

      Valepornotähti olisi aika hieno. Tosin mikä siinä olisi sitten valetta? Käsittääkseni pornotähden hommiin ei tarvita mitään koulutusta, tai muitakaan kursseja, vaan sinut arvioidaan paikan päällä oikeassa tilanteessa=kun kamera käy. Voi olla että olen väärässäkin.

    • zsexdrcft

      Useissa suomifilmeissä on valetukkijätkiä. Lopussa vetävät repusta esiin insinöörin, agronomin tai metsänhoitajan paperit. Ei tule rangaistusta valeammatista, päinvastoin, saavat palkinnoksi kylän kauneimman tytön.

    • Valeteloittaja maissa joissa on kuolemaantuomio. "Asiakkaalle" lottovoitto, jos laki kieltäisi yrittämästä uudelleen...

    • viis laariin

      Heheheehe! Olen valemaanviljelijä. Saan maataloustuken pari miljoonaa euroa, kunhan muistan ilmoitella jostakin satomäärästä. Meidän Jussuf tietää. Afrikan maataloustuet on hiukan pimennossa.

    • Tri.Sorbus

      Valetyöläinen, kuten nettihäirikkö ja mielenterveyseläkeläinen Kalervo. Netissä voi olla millä tittelillä huvittaa ja jauhaa paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe