Elisa valehteli puhelintani kastuneeksi.

Varavaraanі

Ostin nelisen vuotta sitten Elisalta Nokian N70-puhelimen, joka oli oman aikansa älypuhelin. Maksoin 550 euroa silloin. Vähän aikaa sitten siihen tuli sellainen vika, että puhelin ei suostunut käynnistymään. Näytölle tuli vain teksti, että pitää ottaa yhteyttä jälleenmyyjään.

No, vein puhelimen Elisa Shopitiin, ja tiskin takana ollut täti avasi sen, katseli vähän puolelta jos toiselta, ja totesi: "Tässä on vesivahinko. Märkää puhelinta ei pysty korjaamaan.".

Sanoin: "Valehtelet. Tämä puhelin ei ole koskaan eikä missään vaiheessa kastunut." Niin kuin ei ollutkaan. Hän väitti kivenkovaan, että varmasti on.

Olisin ollut valmis maksamaan puhelimen korjauksen Nokian huollossa, koskapa takuuaika oli mennyt umpeen, mutta Elisa Shopitin täti ei suostunut edes ottamaan puhelinta vastaan lähetettäväksi Nokian huoltoon! Oli kuulemma niin kastunut!

Vittuunnuin, menin kotiin, avasin tietokoneestani internetin, googletin vähän englannin kielellä, ja löysin tämän:
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f18/puhelimen-formatointi-resetointi-32870/

Tällä ohjeella, kolmea puhelimeni nappia yhtäaikaisesti painamalla, resetoin Elisa Shopitista ostetun Nokia N70-puhelimeni - ja sen jälkeen se toimi taas hienosti!

BOIKOTOIKAA ELISAA! SE FIRMA VALEHTELEE ASIAKKAILLEEN KOSTEUSVAURIOISTA, JA HÖLMÖIMMÄT MENEVÄT ANSAAN. Syynä on tietysti se, että Elisan työntekijöitä on KÄSKETTY puhumaan "kosteusvaurioista", jotta firma voisi myydä uusia puhelimia vanhojen tilalle!

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti ei tiedä

      mitään, kyse sedältä, hän tietää metkut ja temput :D

      t. Isukkki

      • Varavaraanі

        Ei kiinnosta homobodarivideosi. Nythän on niin, että Helsingin Puhelinyhdistys, joka myös nimellä Elisa tunnetaan, KUSETTAA asiakkaitaan. Onko sinulla mitään sanottavaa SIITÄ aiheesta?


    • Uskovainen.
      • Varavaraanі

        Mitä hittoa jonkun 1960-luvun hipin musiikkivideo millään tavalla liittyy aloituksen aiheeseen? Oletko sinä joku Elisa Shopitin työntekijä, kun väistelet aihetta?


      • Uskovainen.
        Varavaraanі kirjoitti:

        Mitä hittoa jonkun 1960-luvun hipin musiikkivideo millään tavalla liittyy aloituksen aiheeseen? Oletko sinä joku Elisa Shopitin työntekijä, kun väistelet aihetta?

        Olet vaan vaihtanut Soneraan ja nyt olet huomannut, että sinua vedettiin höplästä, yrität kostaa virhettäsi muiden operaattorien mollamisella.

        http://www.youtube.com/watch?v=w0eAMDtuTWg


    • Tietysti se myyminen on tärkeintä. Niin se on autokaupoissa ja niin se on puhelinkaupoissa. Kunnon kuluttaja odotetaan vaihtavan puhelimen uudempaan ainakin puolen vuoden välein, ihan kuin elämä siitä parantuisi.

      Luulisi, että puhelinliikkeen myyjien ammattitaidon vakiovarusteisiin kuuluisi ehdottaa/tarjota asiakkaalle mainitunlaista resetointia tai muita "testejä" todellisen kunnon määrittämiseksi.

      Jos takavuosina 4 vuotta palvellut lankapuhelin olisi jouduttu viemään huollettavaksi, olisi ihmetelty, että miksei se tuon kauempaa kestänyt.

      Näppärä tuo käsky ottaa yhteyttä jälleenmyyjään!

      • Varavaraanі

        Ensimmäinen järkevä vastaus tähän asti, kiitos siitä. Resetoinnin hain englanninkielistä kautta, koska en uskonut, että joku suomenkielinen sivusto kertoisi asiasta, mutta niin vain se vastaus sitten kuitenkin lopulta löytyikin suomenkieliseltä sivustolta.

        Puhelimet voisivat kestää hyvinkin pitkään, jos niitä osattaisiin huoltaa, mutta harvapa viitsii ottaa asioista selvää. Ostin ensimmäisen kännykkäni 1999, se oli Motorolan kännykkä, joka oli siihen maailmanaikaan sensaatiomainen ensimmäinen kaksitaajuuspuhelin. Se toimii nykyäänkin, tosin vain hätävarakännykkänä.


      • Uskovainen.
        Varavaraanі kirjoitti:

        Ensimmäinen järkevä vastaus tähän asti, kiitos siitä. Resetoinnin hain englanninkielistä kautta, koska en uskonut, että joku suomenkielinen sivusto kertoisi asiasta, mutta niin vain se vastaus sitten kuitenkin lopulta löytyikin suomenkieliseltä sivustolta.

        Puhelimet voisivat kestää hyvinkin pitkään, jos niitä osattaisiin huoltaa, mutta harvapa viitsii ottaa asioista selvää. Ostin ensimmäisen kännykkäni 1999, se oli Motorolan kännykkä, joka oli siihen maailmanaikaan sensaatiomainen ensimmäinen kaksitaajuuspuhelin. Se toimii nykyäänkin, tosin vain hätävarakännykkänä.

        Laita seniori kännykkä.

        http://www.youtube.com/watch?v=Jine2RZhkvQ&feature=related


    • No et oo

      kyllä eka jolle Elisa Shopit väittää että puhelin on kastunut! Kokemusta on! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe